,,Jsem ráda, že tě vidím"obejmu Katrin. Jsem teď s ni v pokoji. Za chvíli si ji přijde vzít Georg. Na chvíli nám dovolil být spolu.
,,Já se bojím co bude teď"třepe se. Hladím ji po zádech. ,,Teď budeš muset poslouchat a dělat co bude chtít, jinak tě zabije"radím jí. Já taky dělám co Tom chce.
,,A co ty? Co vůbec ten Tom po tobě chce?"zeptá se mě. Zvědavost se v ni nezapře. ,,Sex chce po mě a já mu v tom nemůžu zabránit nebo by mi něco udělal"mám slzy na krajíčku jen si na to vzpomenu. ,,Ale jeho bratr Bill je na mě celkem milý"vzpomenu si na Billa a trochu se pousměju. ,,Stef neříkej mi že se mezi vámi něco stalo. Nelži mi poznám to na tobě"
,,Je na mě milý a dokonce mi donesl kufr z mého domu. Měla jsem tam svoje věci. Musela jsem mu nějak poděkovat a tak mě napadlo se s nim vyspat"řeknu ji. ,,A co? Bylo to dobré?"vyzvídá. ,,Jo, lepší než s Tomem. Tom je moc hrubý a bolí to. S Billem to je jemné a hezké"odpovím ji. ,,Líbí se ti Bill?"ptá se mě. ,,Já nevím, asi jo, ale nesmí. Kdyby se to dozvěděl Tom tak mi ublíží"zkousnu si frustrovaně ret.
Do pokoje vešel Georg. Teď už bude muset Kat jít pryč. ,,Jdeme"podíval se Georg na Kat. Ona poslušně šla za nim. ,,Ahoj"rozloučila se se mnou. ,,Ahoj. Můžu se ještě někdy vidět s Kat?"zeptám se Geoge. ,,Možná jo"odpověděl a už táhl Kat pryč z pokoje.
Za chvíli zase do pokoje někdo přišel. Byl to Tom. ,,Půjdeš mi pomoct vařit?"zeptal se mě. Vážně se mě ptá? Myslela jsem, že mi to rozkáže. ,,Jo"jednoduše mu odpovím. Proč ne jít něco uvařit? Lepší než tu jen tak sedět v pokoji.
Jdu s nim tedy do kuchyně. Kuchyň je propojena s obývacím pokojem, takže tu vidím jak v obýváku sedí Gustav s Darin.
,,Můžu se jít rychle seznámit s Darin?"zeptám se Toma. ,,Pokud ti to dovolí Gustav"jde si vzít něco z lednice. ,,Chceš něco na pití?"ještě se mě zeptá. Proč je teď na mě milý? ,,Klidně čaj jestli máte"řeknu mu. Teď jdu za Darin. Gustava se ani neptám jestli se s ní můžu seznámit.
,,Ahoj Darin, já jsem Katrin"přisednu si k ni na sedačku. ,,Ahoj. Jak dlouho tu jsi?"zajímá se. ,,Dva dny"
,,Jdeš mi už pomoct?"zavolá na mě z kuchyně Tom.
,,Už budu muset jít, ale jestli bude možnost tak si můžeme popovídat"rozloučím se s Darin.
Šla jsem za Tomem. ,,Tady máš ten čaj"řekne mi. ,,Díky"poděkuju mu.
,,Co chceš vůbec vařit?"napiju se čaje. ,,Čínské nudle"
To je dobrý nápad. Teď jsme šli krájet potřebnou zeleninu. Tom ji potom dal smažit.
,,Co jsou tvoje koníčky?"ptá se mě Tom. Proč se tak zajímá? ,,Doma jsem ráda četla knížky"odpovím mu. ,,Knihomolka"vidím jak se pousmál. ,,Vím je to k smíchu"jdu zamíchat tu zeleninu na pánvi. ,,Ani ne"pousmál se. Poprvé vidím jeho úsměv.
Co se s nim děje, že je někdy zlý a teď je hodný?
Do kuchyně přijde Bill. Nalije si sklenici vody. Ani jednou o mě nezavádí pohledem ani se na mě nepodívá. Snad dnes za mnou přijde. Musím si s nim promluvit.
,,Dneska musíme jet si vyřídit úcty s Nickem. Nebude nám sahat na naše holky"řekne Tom Billovi. ,,Jo ta Madison byla mrcha jak se vyspala s jiným chlapem než jsi ty a on pěkný kokot aby sahal na tvou dívku"řekl Bill. ,,Ještě, že jsem se ji zbavil"zamračí se Tom. Co udělají s tím Nickem? Zabijí ho? A co udělali s tou holkou? Zabili ji? Mám se jich ptát? Radši ne. Nemuselo by to dopadnout dobře.
ČTEŠ
Objetivá
Teen FictionDva mafiáni. Jsou dvojčata. Jeden mě unesl. Oba ke mě byli hrubí. Jeden méně a já jsem se začala do nich zamilovávat, i když jsem si říkala, že nesmím, že jsou špatní. ❗️Příběh je vymyšlený❗️