14.

112 4 0
                                    

,,Maminko, proč tatínek pláče?"zatahá mě malá hnědovlasá holčička za ruku. Je velmi podobná Billovi a trochu i Tomovi. Kouknu se na toho kdo brečí. Bill?! Tohle mi nejde do hlavy. Já mám s Billem dítě?

,,Mio, tatínek bude v pořádku. Jen se nemůže srovnat s tím, že teď jsem s tvoji maminkou já"dřepne si k malé holčičce Tom. ,,Já, ale nechci jiného tátu"řekne a na tváři má urážlivý výraz. ,,Jenže já jsem tvůj pravý táta"řekne jí.

Probudím se celá v šoku. Musím to pořádně rozdýchat. Kouknu se po místnosti. Nikdo tu není ani Tom.

Co to byl za sen? To jako vážně jsem v tom snu měla dítě s Tomem? Nebo to dítě bylo Billa? To nechápu. Snad to není znamení, že budu mít dítě. Hlavně ho nechci ani s jedním.

Ležela jsem ještě celá v šoku a v ten moment přišel do pokoje Tom. Hodil po mě nějaké oblečení. Byli to moje tepláky a triko Nirvana.

,,Dneska můžeš být s holkami v obýváku. Já půjdu nakoupit a kluci si jdou něco zařídit"řekl mi Tom. Byla jsem šťastná, že aspoň nemusím být zalezlá v pokoji a aspoň pokecám s holkami.

Takže jsem vstala a následovala ho do obýváku. Při vchodu do obýváku jsem si všimla holky ze včerejška. Ta černovlasá holka co políbila Billa včera. Myslíte, že se s ni hodlám bavit? To vůbec.

,,Takže buďte holky hodné, zajdu nakoupit a hned se vrátím"řekl nám Tom.

Ještě než odešel tak jsem za nim šla.

,,Můžu tě o něco poprosit?"zeptám se ho. Přikývl na souhlas. ,,Mám tak trošičku strach, že jsem v tom a potřebovala bych koupit těhotenský test"řeknu mu potichu ať nic holky neslyší. Tom úplně v obličeji zkamení. ,,To si děláš prdel!"vyslovil mezi zaťatými zuby. ,,Neboj, určitě to je jen planý poplach"uklidňuju ho. Sama nejsem v klidu. ,,Dobře, koupím ti ho"vzal si kličky od auta, otočil se na mě a věnoval mi ještě pusu. Tu jsem neřešila. Potom už odešel a nezapomněl zamknout.

Vrátila jsem se zpátky za holkami. Koukali se na nějaký pořad v televizi.

,,Ahoj, já jsem Megan"přisedla si ke mě ta černovlasá holka a podala mi ruku. Na tváři měla vážně moc namyšlený pohled. ,,Já jsem Stefanie"podám ji zdvořile ruku. Pak už jen věnuji pohled televizi. Nijak moc se s ni bavit nechci.

Najednou mi začalo kručet v břiše a tak jsem si šla vzít nějaké jídlo. V ledničce jsem našla jen jogurt. Tím, že Tom musí jít nakoupit to opravdu myslel vážně.

,,Je tam ještě nějaké jídlo pro mě?"zeptala se Darin. ,,Jo je tu ještě jeden Jogurt"vytáhnu ho z lednice. Obě dvě s jogurtem jsme se vrátili do obýváku.

,,Ty máš takové štěstí být s Tomem"začne zase na mě mluvit ta Megan. ,,To si nemyslím. Spíš bych s nim nechtěla být"protočím očima. ,,Já jo"ušklíbne se. ,,Máš Billa přece ne?"pozvednu jedno obočí. ,,Bill mě moc nebere"zakroutí hlavou v nesouhlas.

Co si ta holka o sobě myslí? Má Billa a chce Toma? Fajn! Má to mít. Nebude mít nikoho. Sice Toma nechci, ale jak on už říkal tak každý má svoji holku na potřebu. A já patřím k němu. Sama ani nevím proč na ni žárlím. Seru na ní!

Dal jsem to už nekomentovala a dívala se na televizi.

Za chvíli už přijel Tom. Vcházel do kuchyně a Megan z něho nemohla zpustit oči. Však ji ten pohled přejde. Přijde mi namyšlená tak ji trochu potrápím.

Šla jsem do kuchyně za Tomem. ,,Ahoj"dala jsem mu pusu. Tom si zkousnul ret a zkoumal mě svým pohledem. Já se jen zajímala jak se tváři Megan.

Samozřejmě měla naštvaný pohled. To jsem přesně chtěla. ,,To se mi líbí"chtěl mě Tom opět políbit. ,,Teď ne"jdu pryč z kuchyně a jdu nahoru do pokoje. Tom jde samozřejmě za mnou.

,,Co to mělo být?"narazí mě na zeď. ,,Nic"řeknu suše. ,,Nic takhle nevypadá"chce mě políbit. Já uhnu hlavou. ,,Co to děláš?"donutil mě ať se na něho dívám. ,,Jen jsem chtěla naštvat Megan"odstrčím ho od sebe a jdu si sednout na postel. ,,Holku od Billa? Ale proč?"nechápe. ,,Nebo má Billa a chce tebe. Tak jsem ji ukázala, že když nechce Billa tak tebe taky nebude mít"vysvětlím mu. ,,Takže jsem tvůj?"přisedne si ke mě. ,,Nejsi"nevěnuju mu ani jeden pohled. Tato chvíle je pro mě bezcenná. Tom není můj. Nechci s nim být. Stejně on mě má jenom na sex.

,,Takže si můžu jít užit s Megan"slyším v jeho hlase smích. ,,Mě je to jedno. Jen běž"naznačím rukou ať jde. Vážně na tohle nebudu žárlit. Toma nemám ráda. Proč by taky? Kdo by měl rád kluka co holku má jen na sex?

,,S ni fakt nic nebudu mít. Zaprvé si myslím, že by mi za to něco udělal Bill a zadruhé nebudu spát s takovou cuchtou. Odpuzují se mi takové umělé holky"je znechuceny nad představou Megan. ,,Ty jsi můj typ"dá mi svou ruku na mé stehno a pokračuje až k lemu mých tepláků. ,,A ty můj zase ne"zvednu se a jdu pryč z pokoje. Jdu zase do obýváku. Tam už je Bill a Megan je samozřejmě na něm přilepená. ,,Megan prý chce Toma"řeknu Billovi škodolibě. ,,Je to pravda?"podívá se na Megan. Než něco stačí říct tak na to odpoví Tom co pravě došel do obýváku. ,,Bratříčku, mě chce každá, ale musím tě ujisti, že já ji nechci"řekne mu.

,,Říkal jsem ti, že nepomyslíš na žádného jiného!"chytí Bill Meg silně za ruku. Ou. Nechtěla bych. ,,Já nechtěla, promiň"omlouvá se mu. To ji tak pomůže. ,,Buď ticho"vytáhne ji na nohy a táhne ji nahoru do pokoje. Tam ji určitě potrestá. Její chyba. Má poslouchat a ne žvanit blbosti.

ObjetiváKde žijí příběhy. Začni objevovat