,,Jestli chceš, tak si můžeš jít vzít jídlo"přišel do pokoje Tom. Nic jsem mu na to neřekla a šla dolu do kuchyně. Konečně se můžu najíst.
Šla jsem do kuchyně přes obývák. Kuchyň je propojena s obyvákem. Všimla jsem si Billa a na něm byla přilepená Meg. To si děla srandu. A prý se mu líbím já. Já mu už nevěřím nic.
Jsem trochu naštvaná. No nic. Jdu do kuchyně si vzít něco na jídlo. Tam seděl Tom u stolu a jedl polévku. On snad uvařil polévku.
,,Kdyžtak si vezmi polévku"kývnul hlavou ke sporáku kde byla polévka.
,,Ty jsi tak úžasný Bille"zachechtala se Meg. Ona je tak falešná. Přece říkala, že ji Bill moc nebere. Tady jsou plno falešných lidi.
Snažila jsem se to nevnímat. Meg se pořád smála slovům Billa. Vytáhla jsem si ze skříňky misku a nabrala si trochu polévky.
,,To ani nevíš co dnes večer s tebou budu dělat"slyšela jsem Billa. Haha. Vůbec to neslyším. Jen tak dál Bille.
S polévkou jsem si sedla ke stolu a začala jist. Byla celkem dobrá.
Můj pohled na chvíli skočil k obýváku. Co jsem tam uviděla? Bill se líbal s Meg. Hmmm. Super.
Rychle jsem snědla polévku a šla si ještě něco vzít z ledničky. V ledničce jsem uviděla vodku. Celkem by mi alkohol bodnul. Nic jsem neřešila a vodku si vzala. Neřeším, že je něčí. Přímo z lahve jsem se napila. Trochu to zapálilo v krku.
,,To chceš pít hned tak odpoledne?"zeptal se Tom. Nic jsem mu neřekla. Jen jsem mu ukázala prostřední prst.
Šel ke mě. ,,Co si to dovoluješ?"chytil mě silně za ruku. Nějak jsem se mu vyvlekla. Znovu jsem mu ukázala prostřední prst jakože mě nezajímá a šla do pokoje i s vodkou.
Tam zapiju svoji zlost na Billa. Mě se vždy líbí špatní lidé a pak na to doplatím.
Pomalu jsem pila. Po nějaké době jsem měla vypitou polovinu láhve. Už jsem v sobě tu vodku celkem cítila. Slyšela jsem zdola hudbu. Asi dole mají party. Celkem mě zajímá co tam dělají. Jdu se podívat. Možná bude zábava.
Šla jsem dolu. Dole v obýváku seděli všechny holky a kluci. Popíjeli alkohol. Jako obvykle se Meg lepila na Billa.
Začala hrát nějaká sexy písnička. Myslím, že i see red. Měla jsem chuť tancovat a naštvat trochu Billa. Začala jsem velmi sexy tancovat a různě kroutit se. Tancovala jsem přesně před Tomem. Všimla jsem si jak mě pozoruje a pohrává si s piercingem ve rtu.
Takhle tancovala.
Na konci tance jsem přešla k Tomovi a nahnula jsem se k němu. Bill seděl hned vedle Toma. Periferním viděním jsem viděla jak se tváří naštvaně. Jeho problém.
,,Že by jsme pokračovali v pokoji?"zašeptám Tomovi do ucha. ,,Můžu jenom souhlasit"při tom, když to říkal tak měl skousnutý ret. Nevím co mě to napadlo, ale to je asi tím alkoholem.
Nic jsme nikomu neřekli a společně šli do pokoje. V pokoji se hned na mě vrhnul. Nevím jak se budu tvářit zítra až budu střízlivá, ale to je jedno.
ČTEŠ
Objetivá
Teen FictionDva mafiáni. Jsou dvojčata. Jeden mě unesl. Oba ke mě byli hrubí. Jeden méně a já jsem se začala do nich zamilovávat, i když jsem si říkala, že nesmím, že jsou špatní. ❗️Příběh je vymyšlený❗️