Na začátek bych vám chtěla říct, že jsem na Spotify udělala playlist s názvem Wattpad story - objetivá. Jestli chcete tak si ho můžete pustit k příběhu.
.
.
.
.
.
.
.
Ráno jsem se probudila a Tom tu nebyl. Chtěla jsem jít na záchod, ale zjistila jsem, že je zamknuto. Zaklepala jsem na dveře a za chvíli mi otevřel Tom.,,Potřebuji na záchod"řeknu mu. ,,Tak běž"řekl neutrálně. Přijde mi to jako zas ten starý Tom. Bez emocí. Vyčurala jsem se a šla zpátky do pokoje kde mě Tom zamknul.
Nechtěla jsem tu jen tak ležet. Protože jsem u Toma v pokoji tak tu nemám ani knížku. Aspoň bych si četla.
,,Kvůli tobě jsem se pohádal s Billem a on si ani nic co se včera stalo nepamatuje"přijde Tom do pokoje a vyjede na mě. No bodej by si něco pamatoval, když byl opilí. To, ale Tomovi nemá cenu říkat. Stejně by mi asi nevěřil. ,,Víš já svému bratrovi věřím. Říkal, že by se tě ani nedotkl. Mluvil vážně"řekl mi. ,,Já poznám, když Bill lže"ještě řekne. Jsem v šoku. Tak jasně, že mě nebude věřit, když mě pomalu ani nezná a s Billem vyrůstali spolu úplně od malička.
,,Ale Bill byl opilý. Třeba si ten včerejšek nepamatuje. Kdyby se to nestalo tak se večer přece neobjevím u tvého pokoje"vysvětlím mu. ,,Tohle mi nemluv! Bill je mé dvojče. Vyrůstali jsme spolu od malá. Komu myslíš, že budu věřit?"zvyšuje hlas. Máme tady zase toho starého Toma.
,,Včera jsi byl úplně jiný člověk.. milý"v tu chvíli se na mě podívá pohledem, který u něho neznám a přistoupí rychle ke mě a vlepí mi facku z které si zbrkle sednu na zem. Podívám se na něho jak přede mnou stojí a divá se na mě. Nevím co říct jakobych ztratila slova. Vyhrklo mi to až slzy do oči. ,,Už mi nikdy nic o Billovi radši nemluv"s tím odejde. Když odejde, tak se rozpláču.
Radši už nikdy nic mluvit nebudu. Má to mít. Nebudu mluvit nic. Ani s nim nebudu mluvit.
Dneska kratší kapitola, protože mě nic moc nenapadá, ale nebojte se. V blízké době napíšu další kapitolu. Mezitím si třeba můžete přečíst i mé další příběhy na mém profilu.
Přeji hezký den.
ČTEŠ
Objetivá
Teen FictionDva mafiáni. Jsou dvojčata. Jeden mě unesl. Oba ke mě byli hrubí. Jeden méně a já jsem se začala do nich zamilovávat, i když jsem si říkala, že nesmím, že jsou špatní. ❗️Příběh je vymyšlený❗️