18.

118 6 0
                                    

Někdo šel ke mě do pokoje. Myslela jsem si, že to je Tom, ale když jsem se na tu osobu podívala tak jsem zjistila, že to je Bill.

Co tu chce? Nemá být právě s tou svojí Meg?

,,Copak tu děláš?"zeptala jsem se ho. ,,Chci si j-jen k tobě lehnout"v jeho hlase šel slyšet alkohol. Šel ke mě. Jenže tím, že si ke mě chce jen lehnout nemyslel, že si lehne. On se nade mě vyšvihnul a mé ruce mi dal za hlavu. ,,Pamatuješ na to jak jsme se spolu vyspali?"řekl mi blízko u obličeje. Z něho šel cítit alkohol. Něco pil.

,,Co kdyby jsme si to zopakovali?"vtiskne mi pusu. Hledím do jeho oči. Má je stejné jako Tom. Na malý okamžik se mi promítne ta noc kdy se mezi mnou a Billem něco stalo.

V ten den jsem něco málo k němu začala cítit. Táhlo mě to k němu.

Proto jsem teď já mu dala pusu. Začaly jsme se líbat a Bill mi zkousnul ret. Dal mi tím náznak toho ať pootevřu pusu aby do ni mohl vniknout svým jazykem. Tak jsem i udělala. Naše jazyky se proplétaly a byla mezi nimi válka.

Když nám, ale došel vzduch tak jsme se trochu od sebe odtrhli. ,,Oh Stef"začal mě Bill líbat na krku. ,,Bille, tohle nejde"chci ho zastavit, ale nejde to. Je moc silný proti mě. Já se s nim nechci znovu vyspat. Je opilý. Z opilými lidmi nespím. ,,Bille"řeknu víc nahlas. Snažím se ho od sebe odstrčit. Nic nejde to. Nakonec mě napadne mu kopnout do rozkroku. ,,Au!"zaúpí bolestí a svalí se na postel. ,,Promiň"rychle vyběhnu z pokoje a mířím si to k Tomovi do pokoje. Teď nemůžu být u sebe v pokoji, když tu je Bill. Rychle zaklepám na Tomovy dveře. Snad už nespí.

Za chvíli mi Tom otevře. ,,Co se děje?"zeptá se. Vypadá to, že ještě nespal. Vejdu do jeho pokoje. ,,Tak to sis rychle rozmyslela jít za mnou"slyším v jeho hlase smích. Zavře dveře a podívá se na mě. ,,Prosím nezlob se na Billa. Je opilý, přišel za mnou a začal mě líbat a asi se se mnou chtěl vyspat. Já mu v tom zabránila, ale teď to s nim nechoď řešit. Je opilý. Sám ráno nebude vědět co dělal"vylítne to ze mě samo. ,,Cože? To si dělá srandu"řekne naštvaně. ,,Prosím, řekni mi, že to s nim zítra budeš řešit v klidu"sednu si na postel. ,,To jo. Je to můj brácha. Neublížil bych mu, ale tak trochu mu pohrozím"řekne. ,,Tak fajn"lehnu si. Tom si jde lehnout ke mě. Přitáhne si mě víc k sobě a omotá mi kolem pasu ruku. Hladí mě na břiše. Tak za chvíli usnu.

ObjetiváKde žijí příběhy. Začni objevovat