5.

143 3 0
                                    

Několik hodin jsem tu ležela, koukala se do stropu a nebo hrála hry na telefonu.

Opět do mého pokoje přišel Bill. Donesl mi jídlo. Položil mi ho na stolek.

,,Promiň, že jsem mluvila o tvém bratrovi"omlouvám se. Nic. Ani nic neřekl. ,,Řekni něco"prosím ho. ,,Kurva! O mém bráchovi už nikdy přede mnou nemluv! Hlavně neříkej, že je hnusný"chytil mě silně za ruku. Zabolelo to. Teď z něho šel strach. ,,Ještě něco řekneš a budeš mít problém"zvýšil stisk na mé ruce. Určitě tam budu mít modřinu.

Už jsem zase cítila jak mi slzy stékají po obličeji.

Poté mě pustil a opustil pokoj.

Propadla jsem hysterickému pláči. Prostě si říkám, že jsem zbytečná. Táta mě prodal. Nejspíš mě nemá rád, když to udělal. Kdyby žila maminka, tak by bylo všechno lepší. Ona byla nejmilejší člověk v mém životě.

Po pláči jsem se napila džusu. Měla jsem sucho v krku. Jídla jsem se ani nedotkla.

Zase někdo přišel do pokoje. Tentokrat to byl kluk s copánky. Už by se mi hodilo vědět jak se jmenuje.

A teď mi došlo co zase po mě bude chtít. Ne! Ne! Ne! Budu to muset opět přežít.

Už si sundaval kalhoty a šel ke mě. Snažila jsem se to moc nevnímat.

Sundal mi kalhotky a hrubě do mě vniknul.

Snažila jsem se to přežít. On si to opět užíval. Najednou ze mě vyndal penis a položil mě břichem na postel.

Vnikl do mého zadku. To bolelo ještě víc a já se snažila potlačit své bolestivé skučení.

Přirážel rychle a tvrdě. Ať už to skončí.

Slyšela jsem poslední jeho vzdychnuti a následně jsem ucítila horkou tekutinu na zadku. Nasadil si své kalhoty a nechal mě tu jen tak ležet. Byla jsem od jeho sperma. Fuj. Neměla jsem si to čím utřít a tak jediná možnost byla si to utřít do povlečení. Hold mi nic jiného nezbývá.

ObjetiváKde žijí příběhy. Začni objevovat