23.

129 2 0
                                    

Ráno jsem se probudila a neuvěříte co. Samozřejmě jsem všeho litovala a byla jsem šokovaná, že jsem se vedle Toma probudila nahá.

Chtěla jsem potichu jít si pro oblečení, ale zrovna se Tom probudil. ,,Nikam nejdeš"zatáhl mě zpátky do postele. Do prdele! ,,Já chci oblečení"postěžuju si, kouknu se na něho vražedně. ,,Mě se takhle líbíš"ušklíbne se, a začne si pohrávat s piercingem ve svém rtu. ,,Prosím"poprosím ho a nahodím svůj psí kukuč. ,,No tak fajn"protočí očima. Jdu se obléct.

Najednou někdo začne klepat. Podívám se na Toma jestli mám otevřít. ,,Neotevírej. Jen někdo zase přišel otravovat"protočí očima, je mu celkem jedno kdo stojí za dveřmi.

Někdo začne klepat znovu. ,,Tome. Otevři. Potřebuju se s tebou domluvit na tom večírku"slyším Billa. Tom jen protočí očima, nasouká se do kalhot a jde za ním. ,,Tak co potřebuješ probrat?"otevře dveře. Vidím Billa. Vrhne na mě krátký pohled. Tom zavře dveře a já je už nevidím.

Tom se vrátí po dlouhé hodině.

,,Dneska se půjde na večírek, tak mi řekni jakou máš velikost ať ti koupím nějaké šaty. Musíš mě před všemi reprezentovat"zkousl si ret a sjel mě pohledem. ,,Velikost S"řeknu mu velikost. ,,Dobře, potom se mi v těch šatech ukážeš"mrkne na mě a odejde.

To jsem zvědavá jaký večírek to bude a jaké šaty mi koupí. Podle mě si, ale myslím, že Tom koupi nějaké sexy upnuté šaty. V jeho případě i s výstřihem. To moc nenosím takové šaty.

Už jsem myslela, že se tu normálně unudím k smrti, najednou přišel Tom s šaty v ruce. Vypadali hezký a snad mi i budou slušet. No nic to je stejně fuk. Je to jen pitomý večírek na, který nechci jít a budu tam s kluky, s kterými bych nejraději nebyla. Nechci být ani s Tomem. Chci žít normální život, tak jak před tím. Měla jsem hezky život. Vystudovala jsem školu. Pak jsem hned chtěla jít pracovat. To se mi, ale nepodařilo, kvůli těmto pitomců a mému tátovi co mě prodal jim. 

,,Vyzkoušej si je"vytrhl mě Tom z mého přemýšlení. Podal mi šaty.

,,Můžeš se otočit?"požádala jsem ho. ,,Však jsem tě viděl hodněkrát nahou"nemíní se otočit. ,,Prosím"já ho prosím? No to je jedno. ,,Neotočím se. Máš smůlu"dá si ruky do krize na hrudi. No nic mi nezbývá. Obleču si tedy šaty. Jsou to tmavě modré šaty se zlatými hvězdičkami a rozparkem. Jsou dlouhé až po zem. Nejsou špatné.

Tom si mě celou prohlédl. ,,Tak v tomhle mi ostudu určitě dělat nebudeš"pohrával si s piercingem na rtu a měl úšklebek na tváři. Na malinkou chvíli odešel z pokoje a pak mi přinesl nějaké další věci. Černé podpatky a nějaká taštička.

V té taštičče byli třpytivé oční stíny, tvářenka a tmavá červená rtěnka.

,,V pět buď připravená. Přijdu pro tebe"chce odejít z pokoje. ,,A jak mám asi vědět kdy bude pět hodin, když nemám hodiny ani telefon"řeknu mu. To je fakt logika. Jo jen tak si vycucám z prstu kolik je hodin.

,,Donesu ti telefon"ještě jde ke mě a vtiskne mi pusu, která se mi vůbec nelíbila, proto jak Tom odejde tak si o ruku utřu svojí pusu.

ObjetiváKde žijí příběhy. Začni objevovat