5

238 17 73
                                    

Hyunjin'den:
Hepimiz grupta konuşmuş ve bara gitmek fikri almıştık. Hızlıca güzel bir soğuk duşa girip çıkmıştım. Derim çok hassas olduğu için sıcak su iyi gelmiyorda. Üstüme siyah gömlek altıma ise siyah pantolon giymiştim.

Bence çok iyi kombin olmuştu. Gömleğimin 4.5 düğmesini açıp, aynada kendime baktım. Evet böyle daha iyi olmuştu. Dudağıma kırmızı bir gloss sürmüştüm. Çünki neden olmasın?

Son kez parfüm sıkıp, aynada kendime bakmıştım. Tabiki mükemmel görünüyordum kendi gözümde, ama onun gözünde....
Of herneyse bu arada size kendi bar'ım olduğunu söylemişmiydin?

"Red lights" barın ismiydi. Bu ismi Chan ve ben koymuştum. Bizimkiler her zaman benim barıma geliyordular, beleş tabi. Herneyse Kkaminin yemeğini kabına döküp, hızlıca evden çıkmıştım.

Bizimkilerin çoktan mekanda olması lazımdı. Hızlıca bara doğru sürmeye başladım. Bara vardığımda bizimkilerin arabasını çoktan görmüşdüm. Hızlıca arabadan inip, barın içine doğru irelilemeye başladım.

Bizimkilerin olduğu masaya geldiğimde her kes eğleniyordu. "Vay mekanın sahibi gelmiş" dedi gülerek Minho. "Çok yakışıklı olmuşsun adamım" dedi gülerek Jeongin. "Lan ne ara bu kadar kas yaptın, itiraf etmeliyim sana takıntılıyım Hyun" dedi gülerek Changbin.

Seungmin hızlıca ayağa kalkıp, benim önümde durup siper yapmıştı adete. "Susun arkadaşımı hiç kimeseye vermiyorum, benim o dimi Hyun" dedi bana gülerek dönerek. "Tabi" dedim gülerek baş sallayarak.

Onları çok seviyordum. Her zaman beni övüyorlardı. Tam bir bebekmişim gibi davranıyorlardı. Bir az daha konuştukları sırada, ben hepimize bir şeyler sifariş etmiştim.
Hepimiz eğleniyorduk, ama Felix'in gözü yan masadaki kızdaydı.

Size demiştim dimi, o çok flörtöz. "Şu masadaki kız çok güzel" dedi kıza bakarak Felix. "Nerneyse napalım, Felix fantezini söyleme lütfen, hepimiz buraya eğlenmeye geldik bari bir gün kız tavlama" dedi sinirle Minho. "Minho haklı" dedi sinirle Jeongin.

"Of siz sıkıcısınız, ama istiyorum onu" dedi hüzünle. "Git konuş o zaman" dedi Changbin gülerek. "Changbin saçmalama of" dedi sinirle Minho.
Şu an o kadar kötü hissediyordumki. Kendimi asmak istiyordum adeta. "Gideyim bence yanına" dedi ayağa kalkarak Felix.

Jeongin bana destek verirmişcesine kulağıma eğilip bir şeyler fısıldamıştı. "Boş ver Hyun her zamanki hali" dedi zorla gülerek Jeongin. "Alıştım artık" dedim sahte gülümsememle. Kaç bardak içtiğimi hatırlamıyorum bile. Gözümün önünde sevdiğim adam başkası ile flörtleşiyordu.

Benim ise elimden hiç bir şey gelmiyordu. Ayağa kalkıp, kızın elinden tuttuğu zaman kalbimden bir dal koptu gitti sanki. Gerçekten ağlamamak için zor tutuyorum kendimi. "Yine bir kızı tavladı kerata" dedi gülerek Seungmin.

"Neyse bize ne ya boş verelim" dedi sinirle Minho. Ben ise daha çok içmeye başlamıştım. Birden karşımda dudaklarını büzüp, bana bakan Felix'i gördüğüm zaman irkilmiştim. "Hyunnie, tüm odalar dolu" dedi dudak büzerek. "V.I.P odalardan birine gir o zaman, her şey benden" dedim zorla gülerek.

"Teşekkür ederim sen birtanesin" dedi eliyle bana öpücük atarak. Sonra ise kızın elinden tutup, yine gitmeye başlamıştı. Bana öpücük attığı eliyle kızın elini tutmuştu. "Sen salak mısın, Hyunjin" dedi sinirle Minho. "Minho doğru söylüyor, kim sevdiğinin başkası ile yatması izin bu kadar çaba sarf eder?" dedi kısık sesle Jeongin.

"Napayım amına koyayım, sevmiyor beni, sevmek zorunda da değil, eğlenmek hakkı, zaten kalbim acıyor bari siz yapmayın" dedim sinirle. "Tamam kendine gel" dedi endişeyle Minho. "Özür dileriz Hyun" dedi hüzünle Jeongin.

Hızlıca ayağa kalkıp, herkese veda edip, lavaboya girmiştim. Korkağın tekiydim, beni sevmeyen birini hala unutamıyordum. Kızla sohbeti, bakışı, gülüşü, elinden tutması. Sinirle bağırıp, tam karşımdaki aynaya birer yumruk yapıştırdım.

Hiç bir şekilde kendime gelemiyordum. Kalbim çok kötü acıyordu....

_____________

Hyunnie.... Ağlıyorum... Herkese merhaba arkadaşlar nasılsınız? Umarım beğenirsiniz. Felix'i sövmek serbest. Şaka şaka sövmeyin. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 💓💓💓✨✨✨🥟🥟🥟😝😝😝😝🤙🏻🤙🏻🤙🏻🤙🏻

Unutamadığım /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin