Hyunjin'den:
Yeji'nin gittiği günden beri 1 hafta geçmişti. Yeji ile aramız bozulmamıştı, daha da yakın olmuştuk. Her gün görüntülü konuşup, aktiviteler yapardık. Gerçekten bir birimizi çok özlemiştik.Felix'e gelirsekte, o benim tek aşkımdı. Bir birimizi sevmemize rağmen aramızda hala hiç bir şey yoktu. Evet Felix bu 1 hafta sürecinde çok çalışmıştı. Zaten beni yeniden kazanmıştı fakat gerçekten onun beni sevdiğine inanmalıydım. Öyle de oldu zaten.
Şimdi oturmuş ne zaman çıkma teklidi edicek diye düşünüyordum. Bir dakika bende bu çıkma teklifini ede bilirdim. Gerçekten neden aklıma hiç gelmedi ki. Galiba en iyisi Felix'in doğum gününde etmek. Zaten 2 gün kalmıştı doğum gününe.
Şimdi onu daha çok düşününce gerçekten özlediğimi farkettim. Telefonumu elime alıp, Felix'e bir şeyler yazmaya başladım.
Felix - Hyunjin
Hyunjin:
hey nasılsın?Felix:
iyiyim Hyunjinsen nasılsın?
Hyunjin:
Hyunjin'mi?|yine ne oldu|
iyiyim bende
Felix:
bir sorun'mu var?Hyunjin:
hayır sadece sana yazmak istedimFelix:
anladımHyunjin:
Felix sana ne oldu?ne bu soğukluk?
Felix:
soğuk değilimsadece yorgunum
şimdi işlerim var
görüşürüz
görüldü
______________________________________
Gerçekten neden böyle yapıyordu bilmiyordum. Daha düne kadar balım, aşkım, hayatım diyordu. Neden böyle yapıyordu şimdi. Belki yorgundu dimi. Of kafayı yiyicem, şu an gerçekten ağlamak istiyordum. Saat 23:05'i geçiyordu.
Acaba evine gitsem'mi diye düşünüyordum. Fakat yorgun olduğu için uyur diye düşünüyordum. Ama bana işlerim var demişti. Neyse bence en iyisi evine gidiyim bana hesap vermek zorundu. Tam telefonu elimden bırakıp, giysi odama gideceğim sırada telefonuma bildirim gelmişti.
Jisung - Hyunjin
Jisung:
Hyunjin bana bir söz verHyunjin:
ne sözü Jisungne oldu?
Jisung:
lütfen üzülmiyiceğine dair bana bir söz verHyunjin:
tamam sözJisung:
*1 foto*lütfen üzülme Hyunjin
atacağım konuma gel lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutamadığım /Hyunlix
RandomHyunjin çocukluk arkadaşı olan Felix'e deliler gibi aşıktı, ama Felix....