20

167 19 29
                                    

Hyunjin'den:
Sabah uyandığımda heyecanla gözlerimi açmıştım. Bu gün çok güzel geçicekti. Lavaboya gitmiş ve yüzümü yıkamıştım. Seungmin'in dediği plan bana çok mantıklı gelmişti. Hızlıca restorana inmiş çilekli bir pasta almıştım. Size söylemeyi unuttum dimi, Yeji çileğe bayılır.

Hızlıca yukarıya çıkmış ve kendi odamdaki kartı almıştım. Daha sonra ise Yeji'nin odasına bağıra çığıra baskın yapmıştım. "Doğum günün kutlu olsun Yeji" diye bağırıyordum.
Yeji ise korkarak ayağa kalktı. "Allah belanı vermesin Hyun ödüm koptu" dedi sinirle.

Gerçektende ağlayacak durumdaydı.
"Lan delimisin, doğum gününü kutladım, noldu sana" dedim endişeyle. Hızlıca kalkıp, bana sımsıkı sarılmıştı. Elimde pasta olduğu için sarılamıyordum. "Yeji, elimde pasta var sarılamıyorum" dedim endişeyle. O ise bana daha sıkı sarılmıştı.

Elimdeki pastanı yatağa yavaşça koyup, bende Yeji'ye sımsıkı sarılmıştım. "Yeji noldu anlat bakayım" dedim endişeyle. "Şey yani bu gün babannemin ölüm günü, ben doğum günümü kutlamayı bu yüzden sevmem" dedi hüzünle.

"Of ya bende birsürü plan kurmuştum" dedim dudak büzerek. "Ne olanı?" dedi merakla. "Doğum günün ya hani kutlarız diye şey etmiştim" dedim hüzünle. "Yaparız merak etme" dedi gülerek. "Ciddimisin?" dedim şaşkınlıkla.

"O kadar plan kurmuşsun, zahmet etmişsin, hem düşünmen yeterli Hyun, kaç yıldır ailem her takladan çıktı bana doğum günümü kutlatamadılar, şimdi yıllar sonra senle geçiyorum" dedi gülerek.
"Çok sevindim ben, hadi hazırlan aşağıda pastanı yiyelim, sonra da akşam sahile gederiz yemek yemeğe" dedim gülerek.

"Tamam Hyun, her şey için teşekkür ederim" dedi gülerek. "Rica ederim" dedim gülüşüne karşılık vererek. Odadan çıktığım an kendi odama gitmiştim. Kkami kalkmış ve bana şirin şirin bakıyordu. Hızlıca gidip, onu öpmeye başlamıştım.

Gerçekten de o çok şirindi canim köpeğim benim. Hızlıca yemek kabına yemeğini koyup, onu kafasından öpmüştüm. Daha sonra telefonumu elime alıp, odadan çıkmıştım. Pasta Yeji'nin odasında kalmıştı. Yaklaşık 10 dakika sonra Yeji odadan çıkmıştı. Gülerek restorana inmiştik.

Gerçektende pasta çok iyiydi. Çilekli şeyleri çokta sevmem ama pastanın hakkını vermem lazımdı. Daha sonra ise odalarımıza dağılmıştık. Bir az uyumam lazımdı. Alarm kurup uyumaya başlamıştım.

Saatler sonra alarmım çalmıştı. Hemen ayağa kalkıp, güzel bir duşa girmiştim. Duştan çıkıp, üstüme mavili beyazlı gömleğimi giyip, altıma ise beyaz pantolon giymiştim. Son defa kemer takıp, kombini tamamlamıştım. Saçımın bir tutamını da yukardan bağlanmışdım.

Gerçekten inanılmaz görünüyordum.
Ben son defa Kkami'nin yemeğini töküp, odadan çıkacağım sırada, Yeji yine odama baskın yapmıştı. "Ağaç olduk ağa-" dedi şok içinde beni süzerek Yeji. "Ne oldu neden süzüyorsun?" dedim merakla.
"Çok iyi olmuşsun oha" dedi bir daha beni süzerek.

"Teşekkürler sende baya güzel olmuşsun" dedim gülerek. "Rica ediyorum" dedi gülüşüme karşılık vererek. Son defa telefonumu, cüzdanımı elime aldıktan sonra odadan çıkmıştık. Arabaya binip, sahilin yolunu tutmuştuk.

"Hyunjin gerçektende çok iyisin be gözlerimi alamıyorum" dedi şaşkınlıkla Yeji. "Teşekkür ederim, sende şirkettekileri gör birde" dedim kahkaha atarak. O da bu dediğime karşı bana sinirle bakmış ve yola dönmüştü. Gerçekten de bir şey anlamamıştım.

Sahile geldiğimizde arabadan inmiş yemek yeyeceğimiz yere doğru ilerlemiştik. Yemeklerimizi sipariş etmiş ve beklemeye başlamıştık. "Şey yani bu kolyeyi gördüğüm an sen aklıma geldin, o yüzden de dün almıştım" dedim gülerek. Kolye gümüş renkteydi ve üstünde melek deseni vardı.

Unutamadığım /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin