Hyunjin'den:
Alarmın çalmasıyla hemen yerimden fırladım. Evet doğru ya yemek yiyicektik. Herneyse, Kkami'ye baktığımda çoktan uyandığını ve bana ihtiyaçla baktığını gördüm. Açılmıştı benim bebeğim.Hızlıca yemek kabını bulup, ona mama koymuştum. Hemen yemeği yemeğe başladığında kafasına ufak bir öpücük kondurmuştum. Canım bebeğim benim o fazla şirindi. Hemen daha fazla zaman kaybetmeyip lavaboya girmiştim
Hızlıca güzel bir duş almıştım. Duştan çıktığımda ise hemen üstüme bir şeyler bulmaya başlamıştım. Üstüme siyah gömlek altıma ise siyah bir pantolon giymiştim. Daha iyi görünmesi için gömleğimin 3.4 düğmesini açmıştım.
Evet böyle daha iyi görünüyordu. Parfüm sıkmayan ben, parfüm sıkıyordum. Hiç bir zaman saçımı kurutmam ama nedense şu an kurutma ihtiyacı hissetmiştim. Saçımı boyatmam lazımdı.
Yarın bu işi çözecektim, hemde hemen. Son defa dudağıma nemlendirici sürüp, telefonumu ve cüzdanımı alıp, aşağıya kapıdan çıkmıştım. Acaba Yeji çıkmışmıydı ki. Tam aşağıya ineceğim sırada bir el beni durdurmuştu.
Bu Yejiydi. "Ya saatlerdir seni çağırıyorum" dedi bana sinirle bakarak. Benim ise onu gördüğüm an nutkum tutulmuştu. Gerçektende çok güzeldi. "Hey sana diyorum" dedi bana seslenerek. "Ha ne şey bana'mı?" dedim şaşkınlıkla.
"Noldu daldın gittin" dedi gülerek. "Çok güzel olmuşsun" dedim utanç içinde. "Çok teşekkür sende çok yakışıklı olmuşsun" dedi gülerek. Böyle gülerek aşağıya inmiştik. Bir şeyler sifariş vermiş ve bir birimize numuramızı ve instamızı vermiştik.
"Pist kaç sevgilin oldu" dedi bana merakla bakarak Yeji. "Hiç olmadı" dedim gülerek. "Hadi canım, yalan atma lan" dedi şaşkınlıkla. "Vallahi hiç olmadı" dedim gülerek. "Aaa nedenki?" dedi merakla.
"Of sevdiğim çocuk yüzünden, ama şimdi sevmiyorum" dedim sinirle. "Gaymısın, bende bisexim ve bir kız sevgilim oldu sonrada ayrıldık" dedi sinirle. "Evet ama galiba bende bisexim neden oldu anlat hadi" dedim merakla.
"Sadece yersiz kıskanç olduğumu söyledi, benden bıktığını anlaya biliyordum, sonrada işte ayrılalım o zaman dedim, o da ayrılalım dedi bu kadar sen anlat hadi" dedi bana merakla bakarak.
"Lan iyiki ayrılmışsın, ben çocukluktan beri seviyordum baya enayisiydim, fakat heteroydu ve çok flörtözdü, her gün bir kız ile eğleniyordu falan, işte bir kız ile ciddi düşünüyordu, fakat kız bunu aldatıyordu, bunu ona söylediğimde bana inanmadı ve çok kötü kelimeler söyledi, işte sonrada her şeyi öğrendi ama ben affetmedim" dedim sakin bir şekilde.
"Mal ya bu, bir kız için, hem ben inanıyorum o pişman olucak ve seni sevmeye başlayacak" dedi gülerek. "Sevse de sevmese de, benim için bir anlam ifade etmiyor, bitirdim onu içimde o yüzden geldim Fransa'ya" dedim gülerek.
"Aynısı bende onun için geldim" dedi sakin bir şekilde. "Napalım biliyormusun full eğlenelim onları bir güzel unutalım" dedim inatla. "Bende onu söyleyecektim gerçektende yapalım bunu ben unutdum zaten sende de öyle görünüyor fakat ne bileyim bu bir hafta full eğlenelim" dedi sevinçle.
Gerçektende kafa dengi birini bulmuştum sanırım. Yeji fazla eğlenceli bitirdi bana göre. Yemeğimiz geldiği zaman yemekleri yemeğe başlamıştık.
Hwang.hj
Story
@Hwang y4ji yüzünü kapatıyor 🤍😭______________________________________
Hwang y4ji
Story
@Hwang.hj elleri 🤍🤭
______________________________________
Daha sonra yemeğimizi bitirip, odalarımıza dağılmıştık.
______
Herkese merhaba arkadaşlar nasılsınız? Öncelikle buradaki ship Yeji ile Hyunjin değil, Hyunlix. Tek amaç Felix'in pişman olmasını sağlamak. Şimdi bunlar flört falan demeyin gidişata bakicam. Umarım beğenirsiniz. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere ve Yeji ile Hyunjin sahnesi şimdiden söyleyeyim görüşürüz 😊✨🥟🤍💍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutamadığım /Hyunlix
RandomHyunjin çocukluk arkadaşı olan Felix'e deliler gibi aşıktı, ama Felix....