11

198 17 14
                                    

Hyunjin'den:
Tam tamına 2 saatti oturmuş Felix hakkında konuşuyorduk. "Nasıl böyle biri oldu bu çocuk" dedi sinirle Changbin. "Nasıl olucak tüm derdi sevişmek işte" dedi sinirle Minho. "O da doğru" dedi Changbin sinirle

"Yani bir kız için arkadaşını satmak'mı" dedi sinirle Seungmin. "Ama ona iyi oldu, oh canıma değsin" dedi sinirle Jeongin. "Al benden de o kadar" dedi gülerek Chan. "Şimdi gelse senden özür dilese" dedi bana merakla bakarak Jisung.

"Kabul etmem" dedim sinirle. "Ciddi misin?" dedi şaşkınlıkla Seungmin. "Ciddiyim" dedim kendimden emin bir şekilde. "Aramızda en çok Felix'i seven sendin" dedi şaşkınlıkla Seungmin. "Aynen" dedi merakla Changbin.

"O eskidendi" dedim yine kendimden emin bir şekilde. "Bencede en doğrusu bu zaten ofiste dalıcaktım" dedi sinirle Minho.  "Of boş ver be aşkım" dedi Minhonun yanağını öperek Jisung. Onlara bayılıyordum çok iyi ikililerdi.

"Ben 2 gün sonra Fransa'ya gidiyorum 1 haftalık" dedim pat diye. "Ney" dedi sinirle Jeongin. "Bundan bizim neden haberimiz yok" dedi sinirle Minho. "Ee şimdi oldu ya zaten eve geldiğimde düşünüyordum" dedim gülerek. "Neden gidiyorsunki" dedi merakla Changbin.

"Kafa dinlemek için" dedim gülerek. "Bizde balayına gidelim o zaman" dedi Chan gülerek. "Kimle" dedi sinirle Changbin. "Senle" dedi kahkaha atarak Chan. Bu ikisi bir birini seviyordu bence. İkisi hiç bir zaman hisslerini belli etmiyorlar bir birine.

"Neyse ya yavaş yavaş dağılalım bence" dedi esneyerek Seungmin. "Of bu gün hepiniz burada kalın" dedim dudak büzerek. "Biz okeyiz" dedi gülerek Misung ikilisi. "Bende okeyim" dedi gülerek Jeongin. "Bizde" dedi gülerek Chan. "Sen bana'mı yavşıyorsun?" dedi merakla Changbin.

"Belki" dedi göz kırparak Chan. "Neyse neyse hepiniz kalıyorsunuz itiraz yok bir sürü oda var ama ikili de uyuya bilirsiniz yarın ben şirkete gelmek istemiyorum" dedim mızmızlanarak. "Nedenki" dedi merakla Seungmin.

"Of nebiliyim" dedim dudak büzerek. "Felix'e sinirli olduğu için" dedi sırıtarak Minho. "Of ne alakası var be" dedim Minhonun koluna vurarak. "O zaman neden gelmiyorsun şirkete" dedi merakla Chan. "Kkami ile vakit geçirmek istiyorum" dedim sinirle.

"Aynen, aynen" dedi gülerek Jeongin. "Bak pis bebek döverim seni" dedim koltukdaki yastığı Jeongin'e fırlatarak. "Tamam ya" dedi çekingen bir tavırla Jeongin. "Benim hiç uykum gelmiyor abi" dedi mırıldanarak Changbin.

"İçelim o zaman" dedim heyecanla. "Hayır" dedi bana sinirle bakarak Minho ve Jeongin. "Of nolur" dedim dudak büzerek. "Hadi aşkım bende içmek istiyorum hem" dedi dudak büzerek Jisung. "Aynen bizde istiyoruz" dedi ChangChan ikilisi.

"Of tamam be" dedi sinirle Minho. Ellerimi bir birine vurarak sevinç çığlıkları atıyordum adeta. İçmeğe çok ihtiyacım vardı. "Biralar geldi" dedim gülerek. Hepimiz elimize birer bira alıp içmeye başlamıştık.

Sonunda daha da sarhoş olup, hepimiz uyumağa gitmiştik. Başım çok ağrıyordu. Çocuklara sabah beni uyandırmayıp ise girmeleri için uyarmıştım. Sağolsun öylede yapmıştılar, yani galiba. Sonunda bende herkes gittikten sonra saate bakıp, uykuya dalmıştım. Saat 08:43'i geçiyordu. Çoktan bizimkiler gitmiş olmalıydı. Sonunda gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarını bırakmıştım

Sabah gözümü kapı zili ile açtığımda dışımdan bir siktir çekmiştim. "Of Minho sen isen seni sikerim" dedim hızlıca ayağa kalkıp kapıya doğru ilerleyerek. Kapıyı açtığımda gördüğüm sima ile hemen sinirlenmiştim.

__________

Merhaba arkadaşlar nasılsınız? Çok boş bölüm oldu galiba. Umarım beğenirsiniz. Yani arkadaşca vakit geçirsinler. Fakat Felix'i dışlamıyorum. Felix şu anda sevgilisine hesap sormak ile meşgul QJAHAHQQJ. Acaba kim geldi? Acabaaaa. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 😝✨🥟💓🤙🏻

Unutamadığım /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin