Hyunjin'den:
Uyandığımda Minho'nun odasındaydım. Yanımda ise elimi tutup, bana merakla bakan Yeji vardı. Ben uyandığımda sevinçle ayağa kalkmış ve dışarıya konmuştu. İçeriye girenlerin sesini anladığımda rahatlamıştım. Gelen Minho, Jisung ve Jeongin'di."Hyun iyimisin?" dedi merakla Jeongin. "Daha şimdiden uyandı kendine gelsin öyle konuşuruz" dedi anlayışla Han. Odanın kapısı büyük bir sesle açılınca, her kes bakışlarını kapıya döndürmüştü. Evet gelen yüksek şekilde bağıran Changbin ve Chandı.
Benim beklediğim kişi ise gelmemişti. Ayağa kalkmaya çalıştığımda, Yeji ve Minho koşarak yanıma gelmiş ve beni kaldırmaya çalışmıştılar. Onlardan tutunarak yattığım koltukda, şimdi ise oturuyordum. "Neler olduğunu hepimiz biliyoruz Hyunjin" dedi anlayışla Chan. Ne yani her şeyi öğrenmişlermiydi?
Ama bir yola kadar saklayamazdım tabi. "Gerçekten bizimle paylaşsaydım, bu kadar kötü olmazdın" dedi Changbin hüzünle. Yanıma gelip bana gözü dolu bir şekilde sarılıyordu. Tam bir bebek gibiydi.
Sonunda hepimiz oturmuş ve konuşmaya başlamıştık. "Hyunjin, Felix'i bence itme" dedi Seungmin kendinden emin bir şekilde. "Bende istemiyorum ama o sınırları zorluyor" dedim hüzünle. "Senin başında hep o bekledi, sonra Yeji seni görünce Minho'nun odasında, koşarak yanımıza geldi, zaten sana serum takılıyordu" dedi Seungmin hüzünle.
"Ciddimisin?" dedim büyük bir tebessümle. "Evet hatta, şimdi kendi evine gitti, Minho ona eğer seni görünce sinir krizi geçireceğini söyledi" dedi Jeongin hüzünle. "Evet doğru söylemiş, ama onu burada isterdim" dedim dudaklarımı büzerek.
Felix'e çok kırgındım, ama yanı sıra seviyordum da. Çok karmaşık duygular besliyordum ona karşı, ama gerçekten onu seviyordum ve buna eminim. "O zaman şey yapalım, Felix sana gelir konuşursunuz" dedi Jisung anlayışla. "Eğer gelicekse şimdi gelsin konuşalım" dedim kendimden emin bir şekilde.
Yeji'ye döndüğümde onu çok ihmal ettiğimin farkındaydım. Ayağa kalkıp, Yeji'ye sıkıca sarılmıştım. Oda kollarını boynuma dolayıp, bana karşılık vermişti. "Sana dün dediklerimi hatırlıyormusun Hyunjin" dedi Yeji hüzünle.
Evet korktuğu başına gelmişti. Bana dün yine incineceğimden korktuğunu söylemişti. Öyle de olmuştu, Yeji'ye kulak asmam gerekiyordu. Fakat konu Felix olunca kendime bile hakim olamıyordum. Daha sonra Jisung'dan Felix'i aramasını istemişdim.
Jisung, Felix'i aradığında hopörlere koymuştu. Telefon 3 çalıştan sonra açılmıştı. "Felix nasılsın eve vardın'mı?" dedi merakla Jisung. "Beni boşverde Hyunjin nasıl uyandı'mı?" dedi yorgun ve meraklı bir şekilde Felix.
Gerçekten sesi çok kötü geliyordu. Telefonu Jisung'dan alıp, konuşmaya başladım. "Hyunjin çok iyide seni görmek" istiyor dedim sakin bir şekilde. "Gerçekten'mi, bir dakika ne Hyunjin?" dedi şok içinde Felix. Başta tanıyamamıştı ama sonrasında beni sonunda tanımıştı.
"Evet Hyunjin, hadi şirkete gel konuşalım" dedim sakin bir şekilde. "Tamam hemen geliyorum" dedi heyecanla. "Ben odama gel Felix" dedim yine sakin bir şekilde. "Tamam tamam" dedi gülerek Felix. Evet bu çocuğun adeta mutluluk kaynağı gibiydim.
Yeji'ye baktığımda yüzünde hiç bir ifade yoktu. Bende hızlıca onu yanıma oturtmuştum. "Yeji" dedim ona merakla bakarak. "Efendim" dedi zorla gülerek. "Lütfen böyle yapma ya da bana küs olma" dedim hüzünle. "Küs değiliz, sadece lütfen incinme Hyunjin" dedi saçımı okşayarak.
10 dakika daha onlar ile konuştuktan sonra gitmek için ayağa kalkmıştım. Fakat Minho bana ilacımı içirip, öyle bırakmıştı. Odama gittiğimde, Felix'in çoktan geldiğini gördüm. Bana gözlerindeki hiç sönmeyen umutla bakıyordu.
"Daha iyimisin" dedi merakla. Kafamı olumlu anlamda sallamıştım. "Gerçekten özür dilerim" dedi hüzünle. Ben ise ona hiç bakmıyorum. Çünkü aklımdan geçenleri bastırmak istiyordum. Şu an nedense içimden bunu yapmak gelmişti.
"Galiba sıkıyorum seni" dedi hüzünle. Birden ona karışık yüz ifadem ile baktığımda o da şok olmuştu. Hızlıca ayağa kalkıp, onun yanına gittim. Daha sonra ise kendimi yüzüne yakınlaştırıp, nefeslerimi dudaklarına doğru veriyordum.
Bu hakaretimle, kedi gibi sesler çıkartarak gözünü kapatmıştı. Bende onun hiç düşünmeyeceği bir şekilde, büyük bir hevesle dudaklarına yapıştım...
_____________
Yeni bölüm 🥟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutamadığım /Hyunlix
RandomHyunjin çocukluk arkadaşı olan Felix'e deliler gibi aşıktı, ama Felix....