17

174 19 26
                                    

Hyunjin'den:
Grupla konuştuğumuz sırada Minhonun dediği şeye karşı sadece gülüyordum. Fakat kapım öyle açılmıştı ki, hemen refleks olarak yattığımda yataktan kalkıp, gelenin kim olduğuna bakmıştım.

Gelen sesli bir şekilde kahkaha atan Yejiydi. Hızlıca grupa bir şeyler yazıp, hemen telefonu bir kenara koyup, ayağa kalktım. "Ödüm koptu Yeji, hastamısın?" dedim şaşkınlıkla. "Yaa ben sana ne dedim, her an odanı basa bilirim dedim" dedi gülerek.

"Kartı nasıl yaptın o zaman?" dedim merakla. "Resepsiyondan istedim, Bay Hwang kapıda kalmış dedim" dedi gülerek. "İnanmıyorum sana, senden korkuyorum Yeji" dedim gülerek. "Kork, kork daha çok korkucaksın" dedi kahkaha atarak.

"Ee napalım?" dedim merakla. "Ryujin yazdı bana, gel hemen anlatıyım sana" dedi yatağıma oturarak. Bende tam karşısına oturmuştum. Fakat telefonumdan gelen bildirimler yüzünden kafayı yiyicektim. "Özür dilerim" dedim telefonumu elime alıp, uçak moduna koyarak.

"Yok sorun değil" dedi gülerek. "Hadi anlat merak ediyorum" dedim merakla. "Şimdi senin odana ben çoktan baskın yapıcaktım, fakat Ryujin başka bir numaradan bana,  ulaşmış, beni özlediğini felan söyledi, en azından arkadaş kalmamızı istedi" dedi bir anda.

"Peki sen onu özledin'mi?" dedim merakla. "Yani bilmiyorum, ama arkadaş olarak kalabiliriz en azından, yani hissim felan yok, ona karşı" dedi sakin bir şekilde. "Anladım" dedim kafa sallayarak. "Peki sen, Felix sana yazsa özledim, arkadaş olalım falan ne derdin?" dedi bana merakla bakarak Yeji.

"Eğer bana arkadaş olalım derse, arkadaş olurdum, yani en azından kaç yıllık tanıyoruz bir birimizi, hem 8 kişiyiz ve grupumuz var, her gün mesajlaşıyoruz, yani arada o da yazıyor, pişman olduğunu biliyorum, yalan söyleyemeyeceğim bende özledim, beni öyle kırmasaydı, belki de hala mal gibi onu severdim, ama şimdi tek bir hissim bile yok" dedim sakin bir şekilde.

"Anladım, acaba seni kıskanıyormudur?" dedi bana merakla bakarak Yeji. Kaşlarım anında çatılmıştı. "Yani bilemiyorum, beni bir tane seven kız vardı, çok iyi bir kızdı Min-ji'ydi adı, yani onunla olmamı çok isterdi, senden bahsettim bizim grupa, shipleniyoruz bu arada, ama işte galiba istemiyor shiplenmemizi, istersen mesajları gösteririm" dedim heyecanla.

"İnanmayacaksın ama bende bizimkilere senden bahsettim, bizimkilerde shipliyor bizi, kızlar grupumuz var, yani inanılmaz shipliyorlar, sen göster bana mesajları bir bakayım" dedi merakla. "İyiymiş" dedim gülerek. Sonrasında telefonumu alıp, grupa girmiş ve Yeji'ye uzatmıştım.

Yeji heyecanla telefonumu elimden almış ve mesajlara bakıyordu. 10 dakika sonra tüm mesajları okuyup, telefonumu bana uzatmış ve şok içinde bana bakmıştı. "Hyunjin, Felix senin onu önceden sevdiğini biliyor'mu?" dedi bana merakla bakarak. "Evet biliyor, ne oldu ki?" dedim merakla.

"Bak şimdi, senin onu sevmediğini biliyor, ayrıca şimdi benle yakınsın, içindeki Yeji'yi sevecek diye olan bir duygu var, ister istemez her insanda oluyor, yani senin onu yine sevmeni istiyor anlaşılan, benden de nefret ediyor öyle görünüyor, yani anlayacağın Felix yakın bir zamanda sana aşık olucak" dedi gülerek Yeji.

"Yok canım, ne aşkı, diğer kızlar ile meşguldür o eminim, çok flörtöz Yeji, neyse" dedim sinirle. "Hyunjin saçının dibi gelmiş, instada stalkladım seni, kaç yıldır sarı kullanıyorsun, bence siyah çok yakışır sana" dedi bana merakla bakarak. "Felix için hep sarı yapıyordum, hep sarı saçlı olmamı söylemişti ve saçımı boyatmayı düşünüyorum bende" dedim heyecanla.

"Napalım biliyormusun, yarın gidelim, ikimizde saçımızı boyayalım, eminim sana siyah çok yakışır, ayrıca bende, saçımı siyah yapıp, bir tutamını pembe yapıcam" dedi heyecanla. "Yarın saat 12'de gideriz, sonra aile yemeği var, şey yapalım, kuaförden sonra yemeğe geçelim" dedim gülerek.

"Olur, bana uyar, o zaman yarın gidiyoruz, bak kart bende odanı yine basarım" dedi gülerek. "Ya şimdi gitme bir az sohbet edelim, gidersin" dedim merakla. "Gitmek istiyen kim, hadi foto çekelim" dedi gülerek. "Tamam" diyip, onu onaylamıştım

______________________________________

@Hwang y4ji: nasıl kısa kalmışım 😭🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Hwang y4ji: nasıl kısa kalmışım 😭🤍

427234 beğeni  123345 yorum

@Hwang.hj: kısasın çünki 😭🤍
(Üretici tarafından beğenildi)

@Kim.seungmin: FAZLA İYİSİNİZ

X: Oha 2 Hwang sevgili'mi

M: ya bence kardeşler

S: evli olma ihtimalleri?

@Lee.minho: ihom ihom düğün Busan'da haberiniz olsun

@İ.n.yang: abi fazla iyisiniz diyorum evlenin

@Chang.bin: ikizsiniz siz ama yakışan ikizler

@Bang.chan: yakıyorsunuz

@Lee.felix: sikeyim|

@Lia.kim: diyorum işte asıl çift

@Yuna.04: vay Hwang adamı baya iyiymiş

@Chaeyoung.park: düğün ne zaman canım çiftim

J: aga noluyo lan

P: kesin bunlarda bir iş var kesin

______________________________________

Merhabalar nasılsınız? Umarım bu bölümü beğenirsiniz? Bu ficin konusu Hyunlix. Ama Felix'i süründürmem lazım.. Umarım beni anlarsınız. Yeji ve Hyunjin'in arkadaşlığı çok iyi. Yani sadece bu ficde böyleler. Neyse diğer bölümde görüşmek üzere bye 😊✨🥟💋🤍

Unutamadığım /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin