12

214 18 26
                                    

Hyunjin'den:
Sinirden neredeyse elim ayağım titreyecekti. Hala kapının önünde durmuş bana çekingen tavırla bakıyordu. Evet tahmin ettiğiniz gibi gelen Felix'ti. Şimdi kapıyı yüzüne çat diye kapatmak vardıda herneyse.

"Acaba neden geldin" dedim sinirle. "Şey bir az konuşabilirmiyiz" dedi çekinerek. "Konuşalım" dedim net bir şekilde. "Kapıda'mı?" dedi merakla. "Kapıda beyenemedin'mi?" dedim sinirle. "Hayır beğendim, şey ben özür diliyicektim senden" dedi çekinerek.

"Özrün kabul olmadı, diyeceğin başka bir şey yoksa gidebilirsin" dedim sinirle. "Hyunjin sen benim tanıdığım biri değilsin, tamam hatam var kabul ediyorum ve gelip özür diliyorum ama sen ben sana inanamıyorum" dedi sinirle Felix.

"Neden seni affedemiyorum biliyormusun?" dedim sinirle. "Neden?" dedi merak dolu gözlerle bana bakarak. "Sen benim için sıradan bir arkadaşım olsaydın şu an seni affederdim Felix, fakat ben seni sevdiğim halde sen bana bir kız için neler söylemedin" dedim sinirle.

Şok içinde yüzüme bakıyordu. "Sana son kez söylüyorum, bir daha yanıma dahi yaklaşma, benle muhattam olma, çünkü ben senden nefret ediyorum, sevgim nasıl güçlüydüse emin ol nefretimde o kadar güçlü" dedim sinirle. Elim ayağım sinirden titriyordu. Sinir hastası olduğumu söylemiştim dimi.

"Hyunjin titriyorsun" dedi şok içinde Felix. "Bu seni hiç alakadar etmez" dedim bağırarak. "Bak oturup, konuşalım iyi değilsin" dedi hüzünle bana bakarak. "İstemiyorum git artık git" dedim sinirle. Hızlıca içeriye girip, beni kolumdan tutup koltuğa oturtmuştu.

"Hyunjin iyimisin" dedi şaşkınlıkla Felix. "Değilim git artık git" dedim sinirle. "Tamam bak sakinleş öyle gidicem" dedi sakin bir şekilde. Hemen telefonunu çıkarıp Minhoyu aramıştı. Ben ise sadece Felix'in buradan gitmesini istiyordum.

Çünkü her an elimden bir kaza çıka bilirdi. "Hep böylemi oluyorsun sen sinirlenince" dedi merakla Felix. "Hepsi senin yüzünden" dedim sinirle. "Biliyorum lütfen sakin ol" dedi çaresizce Felix. "Eğer ben sana aşık olmasaydım bu halde olmazdım" dedim sinirle.

"Hyunjin lütfen sakinleş" dedi çaresizce Felix. "Biliyormusun Felix iyiki beni böyle kırdın biliyor musun" dedim sinirle. Bilmiyorum alkolün etkisinden'mi neden'mi böyle saçmalıyordum. Ama şuan bir şeyleri dağıtmamak için kendimi zor tutuyordum.

"Özür dilerim, Allah belamı versin, titreme artık çok kötü oluyorum" dedi hıçkırarak Felix. "Acıyormusun bana" dedim sinirle. "Hayır hayır, acımıyorum" dedi hüzünle. "Felix git artık git" dedim bağırarak. "Gidemem tamam'mı seni bu halde yalnız bırakamam" dedi sinirle.

"Bağırma lan" dedi kapıdaki bir ses. Gelen Minhoydu. Hızlıca bizim yanımıza gelip, elindeki bir şişe su ve benim ilaçlarım ile bana doğru geliyordu. "Hadi sakinleş birtanem" dedi hüzünle. İlaçlarımı bana zorla içirdikten sonra beni kucağına alıp, odama getirmiş ve kapımı örmüştü.

______________________________________

Felix'ten:
Neredeyse ağlamak üzereydim. Hyunjin'i ilk defa o halde görüyordum. Hiç bir şeye anlam verememiyordum ama tek anladığım galiba beni sevdiğiydi. Minho kapıyı örtüp, bana sinirle yaklaştığında gözüm çoktan dolmuştu.

"Neler oldu Felix" dedi sinirle Minho. "Minho lütfen yalvarırım bana herşeyi anlat Hyunjin neden bu halde ve bana aşık olduğunu söyledi" dedim hıçkırıklarımın arasında. "Of Felix of nereden başlayayım ki" dedi sinirle.

"En başından anlat lütfen" dedim ağlayarak. "Şimdi şöyle ki Felix, Hyunjin çocukluktan beri sana aşık, fakat bir türlü söyleyemiyordu, sonra sen baya flörtöz, iğrenç birine dönüştüğün için, her gün bir kız ile eğlendiğin için bu halde" dedi sinirle. Sonra benim bile konuşmama fırsat vermeyip, devam etmişti.

"İlk krizini çok hatırlıyorum 2 yıl öncesindeydi, sinir hastası olduğu ortaya çıkmıştı, o da sen diğer kızlar ile yakın olduğun için o da kafayı yiyordu, her defasinda kendisine zarar veriyordu, hatta alkol ve sigara bağımlısı, kısacası seni unutmak için her yolu denemiş ve olmamış Felix. Kaç tane ilacı var biliyormusun, gün içinde 3.4 paket sigara içiyor Felix, ama şimdi iyileşmek sürecinde lütfen ondan uzak dur, senden artık hoşlanmıyor, hatta nefret bile ediyor, bir az Hyunjin'i düşünüyorsun ondan uzak durursun Felix" dedi bana merakla bakarak Minho.

Minhonun kelimelerini yeni yeni hazmediyordum. Nasıl olurdu böyle bir şey. Hiç bir zaman Hyunjin'in benden hoşlana bilme ihtimalini düşünmemiştim. Onu bu kadar üzdüğümü bilmiyordum ama ben çok hatalıydım. Hatamın da çok iyi farkındaydım. Onun iyiliği için gerçektende ondan uzak durmam lazımdı..

_________

Ben ne yazdım böyle. Şey karma daha yeni başlıyor. Umarım beğenirsiniz. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 🤭✨🥟🤍💋

Unutamadığım /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin