14

189 21 23
                                    

Hyunjin'den:
Artık uçağımız inmişti. Kkami hala uyuyordu. "Yeji istersen Kkami'ni sen tut, ben bavulları tutayım bir az huysuz biridi" dedim gülerek. "Olur çok iyi olur hemde" dedi gülerek. Kkamini, Yeji'nin kucağına koyup, bavullarımızı elime almıştım.

Uçaktan indiğimizde, bizi hava limanında bekleyen bir arabaya binmiştik. Yeji bizim akrabamız imiş bu arada. Babası ile babamız arkadaşmış. Dün konuştuğumuz için ikimizde çok şok olmuştuk. Otele vardığımızda babamın bizim için ayırdığı odaya gelmiştik.

Yarın aile yemeğimiz bile vardı. İkimiz ise çok yorgunduk. Odaya çıktığımızda odalarımız karşı karşıya olduğunu farkettik. "Bak ya hemen odana baskın yapa bilirim" dedi bana sinsice bakıp gülerek.

"Kitlerim hem kart ile açılıyor" dedim gülerek. "Vay be ben bilmiyordum" dedi bana göz devirerek. "Gıcık" dedim onu süzerek. "Of ya bencilce kavga etmeyelim, çocukmuyuz biz?" dedi bana merakla bakarak. "Aslında doğru söylüyorsun, o zaman uyuyalım akşam güzel bir yemeğe ineriz tamam'mı" dedim gülerek.

"Tamam" dedi gülüşüme karşılık vererek. O kadar yorgundumki duş alıcak vaktim bile yoktu inanın. Hemen kendimi yatağa atıp uyumak istiyordum. Öylede yapmıştım fakat gelen o bildirimler. Hızlıca telefonumu elime alıp, gruptan gelen mesajları okumaya başlamıştım.

"Naber güzellik?"

Jisung:
of hadi gelin sohbet edelim

2 gündür konuşmuyoruz

zaten her şey sıkıcı

(Minhomdan başka)

Changbin:
iy Misung yine'mi?

ama doğru söylüyor mk

hadi konuşalım

Minho:
sus lan köpek

sizide görürüm ben

yarın yada başka bir gün

Chan'la birlikte

bakalım o zaman ne diyeceksin

canım sevgilim benim

Hyunjin nerde of özledim

Jeongin:
aynen bende özledim

Changbin:
sus lan delimisin?

of hayalini kuruyorum|

Amin|

ayrıca cidden çok özledim

yani şirket onsuz çok sessiz...

Chan:
neden olmasın?

her an her şey ola bilir

belki yarın belki her hangi bir gün

imkansız diye bir şey yoktur

bende özledim lan

Seungmin:
ne anlatıyorsun gerizekalı

of ya baya özlemişim

dün çok duygusal bir andı

Unutamadığım /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin