Hyunjin'den:
Odamda boş boş oturmuş, yine bir şeyler düşünüyordum. Bir şeyler dediğime bakmayın Felix'i düşünüyordum. Grupa yazdığı şeyler hala aklımdan çıkmıyor. Dün iyiki Minho ve Jeongin bize geldi yoksa toparlayamazdım.Dün baya bir içmiştik. Koltukta sarmaş dolaş uykuya öyle bir dalmıştık ki. Sanki üçlü olsun güçlü olsun der dibi. Nasıl benzetmeydi ama, biliyorum harika. Tam sigaramdan bir dal alacağım sırada içeriye biri öyle bir daldı ki galiba saldırıya uğramıştım.
Gelen kişinin Felix olduğunu görünce, gözlerim şok içinde açılmışdı. Kalbim ise yine sanki onu ilk görmüşüm gibi atıyordu. Evet ben baya baya aşığım. Hızlıca yanıma gelip bana sevinçle sarılmıştı. Kalbim öyle bir atıyordu ki anlatamam.
"Hyun çok sevinçliyim çok" dedi heyecanla. "Hadi oturda anlat" dedim gülerek. Hızlıca karşıma geçip, oturmuşdu. "Bak şimdi dün grupa yazdım ya hadi" dedi bana merakla bakarak. "Evet" dedim sakin kalmaya çalışarak.
"Ha şimdi biz Dahyun ile görüştük, hani bardaki kız vardı ya, onunla görüştük biz ve" dedi büyük heyecanla. "Ve" dedim verdiğim sorunun cevabını bilerek. "Biz sevgili olduk Hyun" dedi çığlık atarak.
Sakin ol Hyunjin, sakin ol, bu günler geçecek sakin ol, sakin ol. Sikeyim böyle işi sakin falan olamıyordum. Ama hiç bir şey belli etmemem lazımdı. "Yaa çok sevindim" dedim sahte gülümsememle.
"Bende bende hayatımda uzun süre sonra bir sevgili yaptım" dedi gülerek. "İyi yapmışsın" dedim sahte tebessümle. "Diğerlerine neden anlatmadım biliyormusun hemen beni yargılıyorlar ama sen asla" dedi gülerek.
Bende bu dediğine karşı en sahte gülümsememi sunmuştum. "Sen benim en iyi arkadaşımsın Hyun" dedi gülerek. 'Sen benim en yakın arkadaşımsın', en yakın arkadaşımsın', yakın arkadaşımsın', arkadaşımsın'. Tüm söylediği cümleler adeta kafamın içinde dans ediyordu.
"Teşekkürler, sende benim en iyi arkadaşımsın Felix" dedim gülerek. Yalanımı siksinler. Gerçektende çok iyi bir oyuncuydum. "O çok güzel Hyunjin" dedi iç çekerek Felix. O anlattı, bende aşık olduğum adamdan aşık olduğu kızı dinledim defalarca.
"Gülünce çok güzel görünüyor, mesela
saçları ipek gibi, bana bakarken gözleri parıldıyor adeta, vücudu çok güzel, birlikte birsürü hayeller kurduk hatta, yani o kısacası benim aşık olduğum kadın Hyun" dedi gülerek.Söylediği her kelime kalbimi delip geçerken, ben sadece susuyordum. Bağırmak istiyordum ama bağıramıyordum. Sevdiğim adam gözlerimin önünde bir başkasıyla oluyor. Bu nasıl bir hiss tarif edilemez.
"Senin adına çok seviniyorum Felix" dedim gülerek. "Ya çok teşekkür ederim, senle Min-ji'den ne haber" dedi gülerek. "Her şey çok iyi gidiyor arkadaşız hala" dedim gülerek. "Ya bence sende onu seveceksin, bunu dört gözle bekliyorum" dedi gülerek.
Nasıl da istiyor bu başkasının olmamı. Sahi ya acaba hiç sevmedi mi beni. Doğru ya hiç sevmedi. "Bilmiyorum Felix, zamana bırakalım bence" dedim sakin kalmaya çalışarak. "Tamam o zaman sana başarılar, benim şimdi gitmem lazım, en iyi arkadaşım çok teşekkürler beni dinlediğin için" dedi gülerek.
"Bir şey değil" dedim gülerek. Fakat şimdiden boğulmaya başlamıştım. Felix odadan çıktığı an daha çok boğulduğumu farkettim. Hızlıca masamda suyu alıp, ilaçlarımı aramaya başladım. Kahretsin hiç biri yoktu.
Galiba Minhonun odasında vardı. Hızlıca elimdeki su bardağı ile odadan çıkıp, Minhonun odasının önüne geldim. Fakat gözlerim aniden kararmaya başlamıştı. Odaya daldığımda hiç bir şey göremiyordum.
Nefes dahi alamıyordum. Kravatımı gevşettigim zaman bile nefes alamıyordum. Sonunda kendimi tutamayıp, yere yığıldığım sırada en son Minhonun bağırışlarını duymuştum...
____________
Hyunjinim.... Herseyim... Birtanem... Gerçekten çok kötü oluyorum ama bir az daha sıkın dişinizi 2.3 bölüm sonra asıl karmayı Felix yaşayacak. Merak etmeyin. Umarım beğenirsiniz. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 😭✨🥟💘🤙🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutamadığım /Hyunlix
RandomHyunjin çocukluk arkadaşı olan Felix'e deliler gibi aşıktı, ama Felix....