8

207 17 29
                                    

Hyunjin'den:
Gözümü açtığımda hastanede olduğumu farkettim. Minho ve Jeongin başımda dikiliyordu. "Uyandı, uyandı" dedi sevinçle Jeongin. "İyimisin Hyun" dedi hüzünle Minho. Ben ise sırf onlar üzülmesin diye gülümsüyordum.

"Evet çok iyiyim" dedim gülerek. "Nah iyisin" dedi sinirle Minho. "Minho" dedi sinirle Jeongin. "Ne Minho be gözümün önünde yığıldı kaldı yere ne hissettiğimi çok iyi biliyorsun Jeongin" dedi hıçkırarak.

"Özür dilerim seni korkutmak istemedim, sadece nefes dahi alamıyordum" dedim hüzünle. "Ne olduki" dedi Jeongin merakla. "En son odandan Felix çıkmış" dedi sinirle Minho. "Sen nerden biliyorsun" dedim şaşkın bir şekilde.

"Bangchan söyledi, hatta gelmek istediler fakat ben izin vermedim" dedi sinirle. "Gelmek istediler?" dedim umutla. "Seungmin, Chan ve Changbin" dedi sinirle. "Felix?" dedim gözüm dolarak. "O hiç haberdar bile değil, içeride sevgilisi ile konuşuyordu, galiba" dedi sinirle.

"Ha anladım" dedim buruk bir şekilde gülerek. "Hadi anlat bize Hyun" dedi merakla Jeongin. "Sadece kızla sevgili olduğunu ve ona çok aşık olduğunu söyledi" dedim buruk bir şekilde gülümseyerek. "Ne sevgili'mi olmuş?" dediler ikiside şok bir şekilde.

Ben ise sadece kafa sallamıştım. "Ben öylesine sevgilisi ile konuşuyor dedim vay be sevgili olmuşlar" dedi şok içinde Minho. "Of neden kötü olduğun anlaşıldı o zaman" dedi bana sarılarak Jeongin. Minho ise kaslı kollarıyla hepimize birden sarılmıştı.

"Hala'mı seviyorsun söyle peki" dedi merakla Minho. "Seninki de sorumu?" dedi gülerek Jeongin. "Evet" dedim dudak büzerek. "Hayda" dedi sinirle Minho. "Ama Minho" dedim dudak büzerek. "Tamam tamam" dedi sinirine hakim olarak.

İçeri doktor girince hepimiz ayrılmıştık. "Uyanmışsınız Bay Hwang" dedi gülerek doktor. "Evet uyandım" dedim gülerek. "Doktor durumu nasıl" dedi merakla Minho.
Doktor hızlıca bir iç çekip, konuşmaya başlamıştı.

"Açıkçası, yalan söyleyemeyeceğim insomnia hastalığına yakalanmışsınız" dedi iç çekerek. "Ne ne" dedi şaşkınlıkla Jeongin. "Yani uykusuzluk, büyük depresyon ve s. gibi bir hastalıktır, açıkçası ilaçları galiba kullanmıyordunuz" dedi bana merakla bakarak doktor.

"Tabiki kullanmıyordu" dedi bana sinirle bakarak Minho. "Şimdi başka bir ilaçlar yazacağım, sinir hastalığında baya ilerlemiş" dedi hüzünle doktor. "Tamam siz gereklerini yazın, ben alırım, şimdi çıkabilir miyim" dedim merakla. "Tabi" dedi gülerek doktor.

Minho ve Jeongin bana öldürecekmiş gibi bakıyordular. Evet doğru bildiniz sırf ilaçlarımı içmediğim için. Hastaneden çıktığımız zaman gergin ortamı konuşarak ben bozdum. "Hadi gidelimde şöyle bir üçlü yemek yeyelim" dedim gülerek.

"Bizi nasıl sakinleştireceğini biliyorsun, sırf sen yemek ye diye yumşalıyorum" dedi tripli bir şekilde Minho. "Aynen hassas noktamızı çok iyi biliyor kerata" dedi gülerek Minho. "Tüh be yakalandım" dedim sahte bir hüzünle.

Beraber yolda kahkaha atarak ilerlemeye başlamıştık. Hızlıca arabaya binip, üçümüzün olan restorana gelmiştik. Evet burası üçümüzünde. Hep böyle bir hayal kurardık 2 yıl önce açmıştık burayı.

Çok iyi ilerliyordu restoran. Hatta Kore'nin en iyi restoranıydı. Beraber gülerek bizim masamıza oturmuş bir şeyler sifariş etmeye başlamıştık. Gülerek bir şeyler konuşurken birden şok içinde Jeongin bağırmaya başlamıştı.

"Şu karşı masada oturan, Felix'in sevgilisi değil'mi, ama başka bir erkek bacağını okşuyor" dedi şok içinde. Minho ile karşı masaya baktığımızda şoktan kaskatı kesilmiştik adeta.

__________

Hiii. Nasılsınız? Evet Felix'in karma yaşamasına son 2 bölüm. Sabredin canlarım. Umarım bu bölümü beğenirsiniz. Hepinizi seviyorum. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 😍💍✨🥟🤍

Unutamadığım /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin