21

163 20 23
                                    

Felix'ten:
Tam tamına 5 gündür Hyunjin'i aklımdan atamıyordum. Sürekli aklıma geliyordu. Sinirden gebermek üzereydim. Yeji ile olan postları beni baya sinirlendirmişti. Hyunjin'e karşı hisslerimden bile emin değildim. Neden o beni sevmediği zaman ben bir şeyler hissetmeye başlamıştım ki?

Tam olarak hisslerimden bile emin değildim. Hyunjin'e aşıkmıyım? Hayır öyle bir şey söz konusu olamaz. Hem ben gay bile değilim. Bu konuyu gerçektende kimleyse konuşmalıydım. Belki bu kişi Jisung ola bilirdi. Zaten ondan tavsiye alırdım. Hızlıca telefonumu elime alıp, Jisung'u aramıştım.

"Efendim Felix" dedi gülerek. "Jisung işin yoksa şimdi bana gelebilirmisin, rica ediyorum" dedim merakla. "Bir dakika gelirim de gelmesine, sen iyimisin?" dedi endişeyle. "İyiyim, merak etme bekliyorum seni" dedim gülerek. "Tamam 10 dakikaya ordayım, bye" dedi gülerek. "Bye" dedim telefonu kapatarak.

Gerçekten de acaba Jisung ne tepki vericek diye korkuyordum. Kendi kendime böyle düşünürken aklıma yine Hyunjin ve Yeji'nin postaları geldi. Tamam sevmiyorsam, neden kıskanıyorum, neden beni sevmesini, benim olmasını istiyorum, neden ama neden. Yaktın beni Hwang adamı.

O gerçekten de beni unutmuştu. Aklıma yine siyah saçlı postu gelince gözlerim anında dolmuştu. Benim için sırt sarı yapıyormuş, Minho söylemişti bana. Tek umudum saçlarıydı. Benden hala vazgeçmez diye düşünüyordum, çünkü saçları hala aynıydı. Belki bende onu seversem söylerdim, yani tek umudum saçlarıydı.

Yine böyle düşünürken kapı çalışıyordu. Gelen Jisung olmalıydı. Hızlıca gözümü elimle silip, kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda, Jisung bana kaşları çatılı bakıyordu.
"Sen ağladın'mı?" dedi merakları beni süzerek. "Hayır nereden çıkartdın, neyse hadi gel konuşalım" dedim zorla gülümseyerek.

Bir şey söylemeyip, bana ayak uydurarak, salona gelmiştik. "Hadi anlat merak ediyorum" dedi merakla bana bakarak Jisung. "Şimdi söylüyorum ama beni bölme Jisung lütfen" dedim endişeyle yüzüne bakarak. Jisung bir az heyecanlı olduğu için her zaman kafamızı bölerdi. "Tamam merak etme" dedi bana merakla bakarak.

"Şimdi şöyleki, Hyunjin bana çocukluktan beri aşıkmış, bunu sadece Minho ve Jeongin biliyordu, bana da Minho söyledi, bunu bildiğini
Minho'ya söyleme lütfen Jisung, neyse şimdi biliyorsun Dahyun yüzünden baya tartıştık, benim hatam var biliyorum, işte hatamı telafi etmek için Hyunjin'in evine gittiğimde, bildiğin sinir krizi geçiyordu" dedim hüzünle.

Jisung'un anında gözleri dolmuştu. Çünkü o Hyunjin'e hassas birisiydi. Hepimiz öyleydik, bende öyle olmuştum. "Daha sonra işte benim yüzümden ne kadar ilaçları var biliyormusun Jisung, sırf ben başka kızlarla ilişki yaşıyorum diye, alkol ve sigara bağımlısı olmuş, sinir hastası bile olmuş, hiç yemek bile yemiyormuş Jisung, gerçekte en son Minho gelip, onu sakinleştirmişti" dedim hüzünle.

Bu sefer ikimizinde gözleri dolmuştu. "Daha sonra beni unutmak için ve ya kafa dağıtmak için Fransa'ya gitmiş, işte Yeji ile tanıştıktan beri, çok iyi, Yeji ona çok iyi geldi ve halada geliyor, onları yan yana görünce sinirleniyorum Jisung, Yeji'ni sevmesini istemiyorum, sadece beni sevmesini istiyorum" dedim hüzünle.

İkimizde bir kaç dakika sakin kalmıştık. Bu sakinliği Jisung hüzünle konuşarak bölmüştü. "Peki sen ne hissediyorsun ona karşı" dedi merakla bana bakarak. "Bilmiyorum Jisung, yani ben sevsemde artık hiç bir şey değişmez, hem saçlarını da boyamış" dedim hüzünle.

Bu dediğime karşı Jisung'un anında kaşı çatılmıştı. "Ee boyasın bunda ne var'ki?" dedi merakla. "Hyunjin sırf benim için 2 yıldır saçlarını sarı kullanıyor, ama şimdi siyaha boyamış bu herşeyin sonu demek Jisung, benden vazgeçtiğini belirtiyor" dedim hüzünle.

"Sen galiba onun ilgisini istiyorsun" dedi bana merakla bakarak Jisung. "Yok hayır gerçekten sırf ilgisine göre değil ben onu istiyorum Jisung eminim, fakat duygularından emin olamıyorum, aslında eminim ama of ben gay bile değilim, hiç bir erkekle denemedim" dedim hüzünle.

"O zaman denesene, yani şimdi Hyunjin'e hisslerin varsa, yani gay olduğunu bilemiyormusun, bir erkekle dene, ayrıca sen sırf bu yüzden'mi kızlar ile cinsel ilişkiye girmiyorsun, hiç bir kız ilgini çekmiyor" dedi bana merakla bakarak Jisung.

"Hayır Jisung, hayır ben sadece bana dokunan tek erkeğin Hyunjin olmasını istiyorum, olursa Hyunjin olsun, başkası olmasın, ayrıca Hyunjin'e karşı bir şeyler hissettiğim zamanlarda, bir kaç kişi ile denedim, Jisung of çok kötü olay yaşadım" dedim sinirle.

"Ne olayı çabuk anlat" dedi bana merakla bakarak Jisung. "Şimdi şöyleki, bir tane kız vardı, 1 hafta önce cinsel ilişkiye girdik fakat, ben kızı öperken, aklıma Hyunjin geliyordu, yani onun dudaklarını hayal edip, onu öpüyordum, bu çok iyi hissettirdi bana, sonra işte bu düşüncelerimden sıyrılıp, kızı yeniden öpmeye başladım" dedim sinirle.

"Baktın'ki o kadar da zevk alamıyorsun" dedi kahkaha atarak Jisung. "Aynısı" dedim şaşkınlıkla Jisung'a bakarak. "Bak Felix, benim gözlemlerime göre, sen Hyunjin'e bas baya aşıksın, fakat bunu kabullenemiyorsun, Hyunjin'in değerini sonradan anlamışsın, fakat bence eskiden'de ona karşı hisslerin vardı, yani ben öyle düşünüyorum, ayrıca her şey için çok geç olabilir fakat, Hyunjin'i istiyorsan savaşman gerek" dedi gülerek.

"Yani onu daha önce sevip, sevmediğimi bilemiyorum fakat tek bildiğim şey var, her zaman size kardeş ve ya dost gözüyle bakarken, ons sadece dost gözüyle bakıyordum, bir keresinde benim en iyi arkadaşımsın dediğimde bile kendim bu olayı garipsemiştim, yani her zaman onu görürken, bildiğin eriyordum, fakat en iyi arkaşım çok yakışıklı diyordum, belki doğru söylüyorsundur, evet savaşmak istiyorum Jisung, ne yapmalıyım" dedim merakla ona bakarak.

O ise telefonumu, elime alıp açtı ve Hyunjin'le olan mesaj sayfama girdi. "Bence artık ne yapacağını biliyorsun" dedi bana anlamlı bir şekilde bakarak Jisung. Ne dediğini çok iyi anlamıştım.
Titreyen parmaklarımla Hyunjin'e mesaj yazmaya başlamıştım. Sonum ne olursa olsum, eğer onu seviyorsam, onun için savaşıcaktım.....

_________________

Öncelikle merhaba. Sonunda şükür namazı kıla bilirsiniz. Felix'i süründür falan dediniz süründürdüm. Ama yine beğendiremedim size neyse. İstediğiniz bölüm geldi. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

Unutamadığım /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin