Hyunjin'den:
Uyandığımda artık geç olduğunu farketmiştim. Benim gece uçağım vardı ve ben hiç bir hazırlık yapmamıştım. Felix gittiğinden beri içim çok rahattı. Çünkü Minho onun benden uzak durması için uyarmıştı. Evet Felix beni sevmek zorunda değildi.Fakat bir kız içinde beni küçük düşürmemeliydi. Hızlıca saat'e baktığımda, saat 02:27'i geçiyordu. Benim saat 4 de uçağım vardı. Hızlıca bavulumu elime alıp, bir kaç parça kıyafet ve aynı zamanda Kkami'ninde eşyalarını yerleştirdim.
Hızlıca üstüme beyaz t-shirt, altıma ise gri eşofman giymiştim. Üstüme ise sadece gri sweatshirt almıştım. Son defa Kkaminin yerleşme kabını, suyunu mamasını, mama kabını ve s. aldıktan sonra, telefon ve cüzdanımı neredeyse unutuyordum.
Kkamini elime alıp, evden çıkmıştım. Arabaya bindigimizde yan koltuktan hemen fırlayıp, kucağıma gelmişti. Hemen kafasını öpüp, hava limanına doğru yola koyulmuştum. Hava limanına geldiğimde, Minhonun beni keseceğini çok iyi biliyordum.
Şimdi aklıma gelmişti ben ilaçlarımı unutmuştum. Saat'e baktığımda 03:20'i gösteriyordu, yani benim tamı tamına 30 dakikam vardı. Kkami'nin tasmasını takıp, onu çantasına koymuştum. Bu Kkami ile ilk yolculuğumuz değildi.
Hava limanına giriş yaptığında hızlıca, pasaport işlemlerini yapmış ve beklemeye başlamıştım. Birden gözüm koşar addımlar ile bana yaklaşan çocuklara yaklaşmıştı. Bu bizimkilerdi. Birde yanlarında Min-ji vardı tabi.
Açıkçası çok duygulanmıştım. Felix yoktu ama olmasada olurdu.
Hızlıca ve koşar addımlar ile yanlarına gitmiştim. Tabi Kkamini gözden koymayıp, onuda kendim ile sürüklemiştim. "Ya siz şapsalsınız" dedim gözlerim dolarak."İlaçlarını almadın dimi" dedi bana gülerek bakan Minho. Nedense hiç sinirli değildi. Başımı hayır anlamında iki yana sallamıştım. "Ben getirdim senin için" dedi gülerek. "Teşekkürler" dedim gülerek. Hepsine teker teker sarılmıştım. Min-ji gerçektende ağlayacaktı neredeyse.
Uçak anons yapınca yine herkese teker teker sarılmış, bavulumu ve Kkami'nide almış uçağa doğru ilerlemiştim. Uçağa bindiğimde kendi koltuğuma oturmuştum. Fakat bir kız Kkami'nin yerinde oturuyordu. "Şey affedersiniz, buraya benim köpeğim oturucaktı" dedim çekinerek.
Kız bana doğru döndüğünde güzelliği karşısında nutkum tutulmuştu. Anlaşılan baya güzeldi. "Şey pardon, zaten benim yerimde burası" dedi yanındakı koltuğu göstererek. Kız bizle aynı koltukta oturucaktı.
Hızlıca Kkami'ni koltuğuna koymuş, bavulumu ise yerleştirmiştim. Aslında kendi uçağım ile gitmek isterdim ve ya V.I.P koltuklarda gidebilirdim ama nedense böyle daha rahat hissediyordum. Kkami huysuzlanınca onu çantasından çıkarmak mecburiyyetinde kalmıştım.
"Çok huysuz ve aynı zamanda şirin" dedi gülerek kız. İsmini bile bilmiyordum. "Şey evet öyledir kendileri" dedim gülerek. "İsmi ne?" dedi bana merakla bakarak. "Hwang Hyunjin" dedim gülerek. "Köpeğin'mi?" dedi bana gülerek bakarak. "Ha şey köpeğin, pardon Kkami" dedim utanç içinde.
Kız ise gülmekten ölüyordu adeta. "Merhabalar Hwang Hyunjin, bende Hwang Yeji" dedi elini uzatarak. "Vay soy isimlerimiz aynı" dedim Yeji'nin bana uzattığı elini tutarak. "Evet bende şaşırtmıştı fakat gülmekten" deyip kendini tutamayıp, bir kahkaha atmıştı.
"Ama bak küsücem şimdi" dedim çocukça kollarımı bir birine dolayarak. "Tamam, tamam özür dilerim" dedi gülerek. "Çok abarttım canım, yani ben küsmem asla" dedim utanç içinde. "Dimi dimi trip'te atmazsın sen şimdi eminim" dedi bana göz ucayla bakarak.
"Of Yeji" dedim sahte sinirle. "Tamam tamam, bu sefer son" dedi gülerek. "Herneyse Fransa'ya ne için geldin?" dedim merakla. "Kafa dinlemek için" dedi gülerek. "Bende" dedim sakin bir şekilde. "O zaman nerede kalıcaksın" dedi heyecanla. "Aslında 2 tane evim var, birinde ailem yaşıyor biri boş ama oteli terceh ederim" dedim gülerek.
"Hadi aynı otelde kalalım, varmısın?" dedi bana merakla bakarak. "Sen rezervasyon yaptırdın'mı?" dedim merakla. "Hayır Fransa'ya gidince yaptırıcam" dedi gülerek. "Hadi Babamın oteline gidelim" dedim heyecanla. "Vay ve baya zenginmişsin" dedi bana bakarak.
"Of ya normal insanın bende" dedim sinirle. "Şaka yapıyorum canım, benimde babamın oteli var Korede hatta ben tasarımcıyım, yani bizdede durumlar iyi" dedi bana göz kırparak. Neyse işte tüm yolu böyle konuşuyorduk. Fakat ikimizin de çok uykusu gelmişti.
Kkami'de uyuduğu onu çantasına koymuştum. Her an her şey ola bilirdi. İkimizde uyumak kararını almıştık. Çünkü çok yorgunduk. Bir birimize iyi geceler dedikten sonra uyumaya başlamıştık.
______________
Yeji ile Hyunjin'in arkadaşlığı>>>
Herneyse umarım beğenirsiniz. Hepinizi seviyorum, olaylar asıl şimdi başlıyor. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 😊✨🥟🤍💍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutamadığım /Hyunlix
RandomHyunjin çocukluk arkadaşı olan Felix'e deliler gibi aşıktı, ama Felix....