18

167 18 33
                                    

Hyunjin'den:
Sabah alarmın çalmasıyla, hemen ayağa kalktım. Saat 11'i geçiyordu. Hemen ayağa kalkıp, Kkami'ni uyandırdım. Malum Yeji benden, Kkami'ni de getirmemi istemişti. Kkami'nin mamasını kabına koyup, hızlıca bir duşa girdim.

Bu gün aile yemeğimiz olduğun için özenle hazırlanmaya devam ettim. Üstüme mavi kot, kolsuz ceket, altıma ise mavi kot pantolon giymiştim. Bu gün bu saçlarıma veda edicektim. Nedense içimden bir ses bana çok yakışacağını söylüyordu.

Dudağıma vişneli nemlendirici süzüp, son defa aynada kendime bakmıştım. Tabi parfüm sıkmağıds unutmamıştım. Ailem de, Kkami'ni baya özlemişi. O yüzden Kkami'ni de güzel giydirmem lazım. Onu da kendim ile takım giydirmiştim.

Evet köpeğim ve ben yakıyoruz. Saat'e baktığımda, 11:45'i geçiyordu. E tabi bende Yeji'nin odasını basmalıydım dimi? O yüzden aşağıya inip, aynı Yeji'nin bana yaptığı gibi, bende oda kartını unuttuğunu söylemiştim.

Daha sonra kendi odama gidip, telefonumu, cüzdanımı ve Kkami'ni alıp, odadan çıkmıştım. Yeji'nin odasının kapısını açıp, güle oynaya içeriye girmiştim. O ise beni görünce gülmeye başlamıştı. "Ya delimisin ödüm koptu" dedi kahkaha atarak.

Daha sonra elimdeki Kkami'ni görmüş ve gülümsemişti. "Ya çok tatlış" dedi Kkami'ni kendi kucağına almıştı. "Ya hani ben, hemen Kkami'ye sarılıyorsun" dedim gülerek. Kkami'ni yatağa koymuş ve kollarını boynuma dolamıştı. Bu anı gerçektende beklemiyordum.

Bende gülerek sarılmasına karşılık vermiştim. Daha sonra ise aynada son kez kendine bakmış ve çantasını alıp, odadan çıkmıştık. Beraber arabaya benim arabama binmiş ve kuaför salonuna gelmiştik.

Kuaföre geldiğimizde, ikimizde yan yana koltukda oturmuştuk. "Hyunjin siyah dimi" dedi gülerek. "Tamam tamam siyah" dedim gülerek. Sonunda saçlarımız boyanmaya başlamıştı. İkimizinde saçı beklenirken, ben ikimize kahve ve pasta almıştım.

"Ya teşekkürler" dedi bana gülerek bakarak Yeji. "Rica ederim" dedim gülerek Yeji'ye bakarak. Daha sonra ikimizinde saçı yıkanıp, kurulanmıştı, son anda saçımı bir az daha kat kat kestirmiştim. Çünkü saçım baya uzamıştı. Saçıma fön çekilirken, bende Yeji'ye bakıyordum.

Gerçekten aşırı tatlı olmuştu. O ise merakla benim saçıma bakıyordu. Sonunda saçım bitmişti. Yeji hayranlıkla bana bakıyordu. "Demiştim sana dimi siyah yakışır sana" dedi bana gülerek bakarak.

"Teşekkürler sende çok tatlı olmuşsun" dedim gülerek. Beraber kuaförde 4 saat geçirdikten sonra beraber aile yemeğine gitmiştik. Bizimkiler ile vakit geçirmek aşırı eğlenceliydi.

Babam ile babası bir proje üzerinde çalışıyordular. Annem ile annesi de çok iyi anlaşıyordular. "Ya ben bizimkileri böyle bilmiyordum, ne iyi anlaşıyorlar" dedi hayranlıkla Yeji.
"Doğrusu bende bilmiyordum ama bu çok iyi bir şey" dedim gülerek.

Sonunda ikimizde bu güzel günün ardından, otele geri dönüştük.

______________________________________

Unutamadığım /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin