Hyunjin'den:
Felix hala beni öperken, ben nutkum tutulmuş bir şekilde öylece kalmıştım orada. Ne geri çekiliyorum ne de karşılık veriyordum. Evet tahmin ettiğimiz şey doğruydu. Felix bana aşıktı. Ne kadar belli etsede bir umut sevmez diye düşünüyordum, fakat ciddi ciddi bana aşıkmışGeri çekilip, sadece yüzüme bakmıştı. Bende şok içinde ona bakarken, o bu halime kahkaha atmıştı. "Çok tatlısın" dedi gülerek. Hala hareket edemiyordum, gerçekten çok şok olmuştum. "Artık eminim" dedi kendinden emin bir şekilde.
Sonunda kendime gelip, yutkunmuştum. "Neyden" dedim titrek bir sesle. "Seni sevdiğimden" dedi gülerek. Öyle ölmem canım füze at. Alnını alnıma yasladığında gerçektende çok iyi hissetmiştim. Felix'in nefes alış verişleri baya hızlanmıştı.
"Beni gerçektende deli ediyorsun be adam" dedi nefes nefese. Sadece dudağıma bakarak konuşuyordu. Bakışlarını gözlerime çıkarttığında izin istermişcesine bakıyordu. Lan it öncesinde izin istedin'mi. Ben mal gibi yine suratına bakarken, o yine dudaklarıma yapışmıştı.
Ne hayır demiştim ne de evet demiştim fakat bu beni öpeceği anlamına gelmiyordu. Elleri beli doğru inerken, gerçektende çok kötü tahrik oluyordum. Bu yalnız beni burda siker çok ciddi söylüyorum. Fakat ben asla altda olmam. Göreceksiniz ve asla da büyük konuşmam.
Kendini aniden bana aniden bastırdığında, ağzımdan koca bir inleme yayıldı. "Siktir Hyunjin, inlemenle bile tahrik oluyorum" dedi sinirle. "Sen gay değilsin" dedim sinirle. "Gay'ım ama tekçe sana" dedi göz kırparak.
Daha sonra boynuma doğru yönelmişti. Boyuna küçük küçük öpücükler bırakıyordu. Bir dakika kendini seme'mi zannediyordu. Gerçekten seme'nin nasıl olduğunu ona göstermem gerekti. Fakat şu an o an değildi. Daha çok var o ana. "Felix viski yerine, kahve içtiğine eminmisin?" dedim şaşkınlıkla.
Gülerek boynumdan çekilip, yüzüme baktığında konuşmaya başladı. "Eminim, fakat sen beni itersin diye düşünmüştüm, ama ne istekliymişsin" dedi gülerek. Pff egoistliğinden hala vazgeçmemiş. "Bakıyorumda çok yüz verdim, sana" dedim onu yavaşça itip, yüzüne bakarak.
"Kalbimi kırma Hwang" dedi dudak büzerek. "Tatlı değilsin, ben senin beni kırdığın gibi kırmam merak etme" dedim gülerek. Bu bana bile girirdi artık, Felix'i düşünemiyorum.
Sinirle bana baktığında bu sefer emindim, sikicekti. Ama ben asla altda olmam. Göreceksiniz ve asla büyük konuşmam."Yaptım işte bir hata, gel vur yüzüme Hyunjin" dedi sinirle. Senin sinirini sikeyim. "Seve seve Felix" dedim gülerek. "Ciddi söylüyorum ben sana aşığım be adam aşığım" dedi sinirle. "Biliyorum" dedim kendimden emin bir şekilde. "Bu'mu, bu kadar'mı?" dedi sinirle. "Ne yapmamı bekliyorsun, kız arkadaşım için sana boşu boşuna hakaret etmemi'mi?" dedim sinirle.
"Bak yine aynı şeyi yapıyorsun, hep yüzüme vuruyorsun" dedi hüzünle. "Sen dedin işte vur yüzüme, seve seve dedim yaptım işte daha ne istiyorsun?" dedim sinirle. "Seni" dedi sinirle. "Ne?" dedim afallamış bir şekilde. "Seni istiyorum, seni sadce seni" dedi sinirle.
"Öyle mal alır gibi isteyemezsin, hemen sana geleceğimi'mi zannediyorsun Felix?" dedim alayla. "Sikeyim biliyorum zaten, gerçekten çok çabalayıcam, bak göreceksin fakat çabalarımın boşa çıkmasından korkuyorum" dedi sinirle. Hızlıca kaşlarımı çattığım an Felix yeniden konuşmaya başladı.
"Yeji ile fazla yakınsın, istemiyorum ben, yakın olma, ayrıca her gün peşinde sürüneyim, sende Yeji ile eğlen gül diyemi" dedi sinirle. "Taktın sende Yeji'me be of" dedim sinirle. "Ne dedin sen" dedi sinirle. "Ne dedim ben" dedim şaşkınca.
"Hyunjin kafanı klozete sokarım, ne demek Yeji'm" dedi sinirle. "İy sen baya kıskançmışsın" dedim göz devirerek. "Evet kıskancım, benim olanı kıskanırım" dedi kendinden emim bir şekilde. "Nereden senin oluyormuşum" dedim sinirle.
Hızlıca yüzüme yaklaşıp, dudaklarıma öpücük kondurmuştu. Yok gerçekten artık kimin seme olduğunu göstermem lazımdı. "Ne bu seme halleri" dedim onu ters çevirip,
kapıya sertçe yaslayarak. Bu yaptığım aşırı hoşuna gitmiş gibi dudaklarını yalamıştı. Onu kapı ile arama alıp, yüzüne baya yaklaşmıştım.Öpüp gibi yapıp, anında geri çekilmiştim. Bu yaptığım hiç hoşuna gitmemiş gibi iki yakamdan da tutmuş ve beni kendine geri çekmişti. Fakat benim kaslı kollarım buna izin vermemişti. "Sikicem seni Hyunjin" dedi sinirle. "Yalnız ben sikerim, altda olmam" dedim kendimden bir şekilde.
"Bana farketmez sen ol yeter" dedi sırıtarak. "Arsız şey " dedim göz devirerek. "Sadece sana" dedi öpücük atarak. Sonra ben onu kapıdan çekip, kapıyı açarken, beni kolumdan tutup engellemişti. Yüzüne baktığımda gerçekten yüzünde ciddi bir ifade vardı.
"Hyunjin, ben ciddiyim, seni istiyorum ve elimden ne geliyorsa yaparım" dedi kendinden emin bir şekilde. "Felix her şey sana bağlı, beni yine kendine aşık edersen, sonsuza kadar kalbim sana açık olur, yok eğer sevemezsem, arkadaş ilişkisinden başka bir şey olamayız" dedim ciddi bir şekilde.
"Doğruyu söyle hiç'mi bir şey hissetmiyorsun ve ya hiç'mi etkilenmesini" dedi hüzünle. Hızlıca derin bir iç çekip konuşmaya başladım. "Hala sana karşı hisslerim var Felix, sikeyim hala hisslerim var ve çok etkilendim, her zaman dürüst olurum gerçekten fakat, bana yaptığın o haraketten sonra kollarına koşmamı benden bekleme Felix" dedim hüzünle.
"Biliyorum emin ol yeniden beni seveceksin" dedi gülerek. "Umarım" dedim gülerek. Gülerek lavabodan çıktığımız sırada, Felix arsız bir şekilde konuşmaya başlamıştı. "Hyunjin tadın damağımda kaldı, fişneliymiş" dedi gülerek. "Siktir" dedim gülerek. "Ne sana'mı yavşayayım" dedi gülerek.
"Gerçekten'de aptalsın" dedim gülerek. "Evet sadece sana" dedi göz kırparak. Benim Felix'ten çok çekeceğim var anlaşılan. Fakat belli etmesemde gerçekten bende onu gibi çok istekliydim, hatta belki ondan daha çok istekliydim. Umarım gerçekten verdiği sözün üstünde durup, bizim için savaşır.
___________
Merhabalar nasılsınız arkadaşlar? Umarım iyisinizdir ki, bu bölümden sonra harikasınızdır. Full Hyunlix dolu bölüm istiyordunuz fırsat bu fırsat. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere bye 😋✨🥟🤙🏻🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutamadığım /Hyunlix
RandomHyunjin çocukluk arkadaşı olan Felix'e deliler gibi aşıktı, ama Felix....