6.Chodzi o to, że twój brat...

70 4 1
                                    

-Jak się czujesz? -spytał Nathaniel stając przy łóżku, na którym leżałam.

-Boli mnie trochę głowa, ale jest okej.

-Nieźle wszystkich wystraszyłaś-odpowiedział z rozbawieniem, ale w tonie jego głosu można było usłyszeć też zmartwienie.

-Przepraszam, nie chciałam, aby tak wyszło...

-Nikt cię za nic nie obwinia. Spokojnie. Bardzo ważną kwestią pozostaje:co spowodowało to omdlenie? -zadał pytanie, którego tak straszenie chciałam uniknąć. Przecież mu nie powiem o tym, że jego brat mnie porwał dwa lata temu wywiłując fobie i gdy rozpoznałam go to się przestraszyłam. -Tylko proszę, bądź szczera.

-To.. Ze stresu... Wiesz, boje się poznawania ludzi i w ogóle. Najpierw poznałam cienie i to mi wystarczy na bardzo długi czas. Teraz nagle poznałam twojego brata i no... Skończyło się tak jak się skończyło.

-Mhm. A terez chętnię usłyszę co wywołało u ciebie tą fobie-skąd on...

-Słucham? -będę udawać idiotke to może odpuści.

-Bella... Przecież z twojej wypowiedzi można się tego domyślić. Więc?-Ah czyli z tąd wiedział.

-A... Czy możemy o tym porozmawiać jak.. Jak.. Będę bardziej-zrobiłam przerwe szukając odpowiedniegi słowa-gotowa?

-Możemy, ale równie dobrze mogłabyś mi powiedizeć teraz, ale do niczego nie będę cię zmuszał-powiedzieć mu? Dobra powiem.

-No więc chodzi o to, że... Że..

-Że? -podpytał spokojnym głosem.

-Chodzi o to, że twój brat... On.. Ja.. W sensie... -wziełam drżący oddech-Twój brat.. Ja go znam i... To... W sensie ten lęk...-westchnełam.Chyba jednak nie dam rady

-Czy to przez mojego brata? Hej, możesz mi powiedzieć.

-Tak, ale nie chce mówić o powodzie.

-Rozumiem.Odpocznij, prześpij się czy poleż, a ja idę do Victora. On mi to musi wyjaśnić-wypowiedział te słowa, a następnie wyszedł z pokoju.

------------------

To chyba mój najdłuższy rozdział. Myślałam, że dłużej zajmie mi wymyślenie co się stanie w tym rozdziale. Mogę zdradzić wam to, że w nastęonym rozdziale będzię perspektywa Nathaniela. Możecie w sumie napisać co sądzicie o wszystkich postaciach, które się do tej pory pojawiły oraz napisać jak sądzicie, co stanie się podczas rozmowy Nathaniela z bratem?

-Miśka

You are safe with me [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz