"Sabahtan beri uykusuz gibisin." dedi Soojin, tek tahminde tutturarak.
"Evet, gece benim için zordu." dedim, uyumamak için direnirken.
"Yine hangi animeyi izliyordun?" diye dordu Mina da.
"Hayır, hayır. Ben sadece... Düşünüyordum." dedim, bunu demeye emin olamayarak.
"Ne düşünüyordun? Bize anlatabileceğini biliyorsun." Soojin, elini omzuma koydu destek olmak için.
"Evet, biliyorum ama ne düşündüğümü bende bilmiyorum. Neden o kadar düşündüm, neden düşündüm, neyi düşündüm..." ~Angel
"Sıyırmış bu, boş ver." ~Mina
"Deme kız öyle." ~Soojin
"Maki'den Nicholas'ın numarasını istesem verir mi ki?" diye sordum.
Dur... Bunu kendime sormalıydım.
Başlasın kaos!
"Kimden kimin numarasını?" ~Mina
"Nicholas kim?" ~Soojin
"Sen ne haltlar karıştırıyorsun?" ~Mina
"Söylesene, dilini mi yuttun civciv? Numarasını ne yapacaksın?" ~Soojin
"Hoşlandığım biri var, tamam mı!" diyerek sesimi yükselttim, başka soru sormamaları için.
"Nicholas dediğin mi?" ~Soojin
"Bizimle tanıştırsana. Tanıştırmazsan onu da seni de toprağın altına gömeceğimi biliyorsun herhalde." dedi Mina, sesi oldukça tehditkâr çıkarken.
"Nasıl biri, biraz anlatsana." ~Soojin
"Ya şey işte, yakışıklı..." ~Angel
"Kesin afet." ~Mina
"Kendisi gibi şirin şeyleri sevmiyor muydu? Afet nereden çıktı?" ~Soojin
"Şey değil, erkek diyoruz biz ona. Senin Hyunjin de oraya dahil." ~Mina
"Uzatma be, dilim dönmedi. Hadi hadi, anlat." ~Soojin
"İyi biri, bana yardım etti. Henüz çok tanımıyorum, yeni tanıştık. Abimin arkadaşı ve benden büyük. Yani emin değilim, hoşlanıyorum sanırım. Beğeniyorum yani... Gülümsemesi çok hoşuma gitti." dedim bunları söylerken utansam da, gülümsemesi aklıma geldiği için bende tebessüm ederken.
"Evin yanıyo kanka." ~Mina
"Utandırmasana işte." diyerek kollarımı sıranın üstüne koydum ve kafamı da kollarıma gömdüm.
"Domatese döndü yine. Neyse, biraz rahat bırakalım." ~Soojin
Tenefüs bittikten sonra, son ders olan edebiyat dersinde uyumamak için büyük bir savaş veriyordum. Bunu fark eden songsaeng-nim ise elimi yüzümü yıkayıp gelmemi söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHADOW // &TEAM
أدب الهواةBelki sizi öldürecekler, belki işkence edecekler, belki öylece peşlerinden sürükleyecekler, belki bir yem gibi ortaya atacaklar ama sizi kendi hayatlarını bile riske atarak koruyadabilirler. Onlara güvenmek sizin elinizde. Ya onlar için kendinizi yı...