Chapter 18: Wolfsbane

104 21 116
                                    

"Ne arıyoruz?" ~Taki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne arıyoruz?" ~Taki

"Seni çeken bir kitabı." dedi Fuma, en açıklayıcı şekilde söylerek ve kapıyı açarak sessiz kütüphaneye girdi.

"İkişerli olun." EJ'in komutu ile herkes ikili oldu ve etrafa dağıldı.

Girişte dikilip, öküzün trene baktığı gibi etrafıma bakıyordum. Ne çabuk eşleştiler...

"Angel, Euijoo'ylasın." dedi K, Fuma ile birlikte uzaklaşmadan önce.

Bir kaç adım atmış ve uzaklaşmaya başlayan EJ'e yetişmiştim.

"Ben nasıl yardım edeceğim?" diye sordum fısıldayarak. Onlar kurtadam olduğu için o kitap onları çekecekti. Ama benim hiç bir faydam dokunmaz ki!

"Kendini gölgelerden korumak için benim yanımda durarak." dedi EJ, gözleri ile kocaman kitaplıktaki rafları birbir tararken.

"Oppa, nasıl kı-" kafama yediğim kitapla derince bir bir nefes aldım, gözlerimi kapatırken.

"Bu yardım etmiyor ki, sen bunu niye aldın?" diye sordu, Nicholas.

"Çok istiyorsan sen al, Taki'yi bana ver." dedi EJ'de, Nicholas'la gülerek konuşarak.

"Yok, Taki'mi vermem." ~Nicholas

"Taki taki rumba..." dediğim şeyle, Taki kütüphanede kahkahayı patlatınca Nicholas onun üstüne atladı.

"Sussana Riki!" dedi fısıldayarak.

"Benim yüzümden oldu, bir arkadaşım yüzünden dilime dolanmıştı da..." dedim, bende gülmemeye çalışırken.

"Ah... Hadi, çok işimiz var. Koskoca kütüphanede 5 dakikada bulamayacağımızın farkındasınız değil mi? Saatlerimizi alacağına eminim." dedi EJ, ciddi bir şekilde.

"Tamam, tamam. Sadece Bestie'me takılmaya gelmiştim." ~Nicholas

"Ne zamandan beri senin Bestie'nim?" diye sordum bende, tek kaşımı kaldırarak.

"Zamanla olur demiştin. Oldu işte. Sus hadi, direğinle kitap ara." dedi ve elindeki kitapla tekrar kafama vurup gitti Taki ile birlikte.

"Direk mi?" ~EJ

"Onunla aramızdaki bir espiri. Jo'yu dövecekte." dedim bende.

EJ sessizce kitaplara göz gezdirirken, bende arka sıradaki kitaplara bakmaya başladım.

O kitabı içgüdüsel olarak bulamam belki ama şans eseri bulma ihtimalim de var, değil mi?

"Angel."

Bana seslenilmesiyle, sesin geldiği tarafa döndüm. Kimsenin olmaması, beni gölgeler yüzünden şüphelendirmiş ve geri adım atmaya zorlamıştı.

SHADOW // &TEAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin