Bölüm 17 🐺

2.6K 168 36
                                    


Ben geldimmm. İyi okumalar...

Leyla'dan...

Şu an ne hissettiğimi, ne hissetmem gerektiğini bilmiyorum. Sanırım hayal kırıklığı yaşıyordum.

Gerçekten Alya'yı mı istiyorlardı?
Yoksa bir karışıklık mı olmuştu?
Ya da babamın "Hayır." demesi mi Alya'yı istemelerine yol açmıştı?

"Aman, bana ne canım. " diyemiyordum işte. Çünkü işin ucu bana da dokunuyordu.

Sonuç olarak daha düne kadar beni istemeye gelen birisi, birden bire başkasına talip olmuştu.

Gerçi onun bir şey dediği yoktu. Evet, bir şey dememişti. Amcam Alya'yı onlara önermişti. Off! Kafam allak bullaktı.

Tanımadığım bir insan için üzülüyordum. Acilen saçmalamayı kesmeliydim.

Amcamın konuşmasından sonra babamın yanıma gelmesi dikkatimi dağıtmıştı. Babam, bana bakıp bir şeyim olmadığını anlasa da, "Kızım iyisin değil mi?" diye sormuştu .

Her ne kadar iyi olmasam da "İyiyim baba." demiştim.

Babam arkasını dönüp Güney'e bir bakış attı ve tekrar bana döndü.

"Hadi gidelim kızım."

Başımı sallayarak babamı onayladım. Tam meydandan ayrılıyorduk ki, onun bize doğru geldiğini gördüm.

Sonra arkadan biri bağırdı "Güney!" diye. Bağıran kişi, bir koşu onun yanına yetişip, kulağına bir şeyler fısıldadı.

Daha fazla bakmayıp, babamla birlikte oradan ayrıldık.

Eve doğru giderken babama sordum.

"Olanları sen nereden duydun baba?"

"Biliyorsun, amcan ile bahçede çalışıyorduk. Akın abin yanımıza gelip, köye sırtlanların saldırdığını haber verdi." dedi.

Ve evimize yeni varmıştık ki, evden feryat figan ağlama sesleri geliyordu.

****

Avcı Mehmet ise mutluydu. Bu işten de kurtulmuştu. Kimse fark etmeden Doğu'ya bakıp, kafasını salladı.

Doğu da bir baş selamı verip, sırıtmıştı.

*****

Bir gün önce..

Mehmet, daha önce ormanda başına gelenlerden pay çıkarmamış, yine ormana gitmişti avlanmak için.

Kara kurt ise Moli köyüne geliyordu, Avcı ile konuşmaya. Avcıyı sevmesede planına dahil edecekti.

Kendisini hasta etmişti. Sürüdeki saygın konumunu tekrar kazanmak için. Lakin işler umduğu gibi gitmemişti. Avcıya, ceza olarak kız vermesini talep etmişti lider.

Bu nasıl cezaydı? O kadar uğraşıp hayatını bile tehlikeye atmıştı. Ama sonuç olarak o işe yaramaz kurt evleniyordu.

Madem evleniyordu. O zaman kara kurdun seçtiği birisiyle evlenecekti. Ve o kişi Alya idi.

Ormanın köye bakan tarafındaki girişinde Avcıyı görünce "Beklediğim fırsat ayağıma kadar geldi. Tereyağından kıl çeker gibi bu işi de halledeceğim." diye düşündü.

Sonra avcı, kendisini fark etmeden bir ağacın ardında insana dönüştü.
Avcıya yaklaşıp "Hey Molili!" diye seslendi.

Avcı Mehmet: "Sen de kimsin?"

Kara kurt böbürlenerek,
"Ben Savanaların bir sonraki lidieriyim ."dedi.

Buna şaşıran Avcı "Ne sen mi? Ben liderin oğlu olur zannediyordum."

LACİVERT KURT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin