Ulaş Efe: 1025 tane mesaj atmışsın Ayça...
Ayça: Meraktan delireceğime her anımı sana raporlamak istedim. Kızdın mı?
Ulaş Efe: Saçmalama güzelim. Nefen kızayım? Aksine memnun oldum. Ama bir şey soracağım. Edeceğim küfür için çok özür dilerim. O Semih gavatı tam olarak kim ve neden seni Buketlere bıraktı?
Ayça: Mesajımın devamını okusaydın anlardın. Hem okumamışsın hem bana mı kızıyorsun?
Ulaş Efe: Yavrum ben sana kızmıyorum. Sadece seninle aynı cümlede bir erkek ismi görünce pek hoş hissetmedim.
Ayça: Bir dr bayıl istersen. Ulaş komşunun oğlu. Neredeyse çocukluktan beri birbirimizi tanırız. Yol üstündeymiş. Bıraktı.
Ulaş Efe: Tanımadığım herif sevgilimi arabasına bindirip arkadaşına götürüyor.
Ayça: Sen ne demek istiyorsun ya? Kaç haftadır konuşmuyoruz ve sen gelmiş saçma sapan kıskançlık mı yapıyorsun? İnanamıyorum sana. Ben burada meraktan deliriyorum. Demek ki sen beni merak etmiyorsun.
Ulaş Efe: Onu da nereden çıkardın? Ölüyorum senin için. Neden anlamıyorsun? Sadece ben sana bu kadar hasretken başkaları seninle yakın olabiliyor. Hoşlanmadım. Sevgilin olarak da yorum yapmak hakkım diye düşünüyorum.
Ayça: Tamam. Neyse. Nasılsın? Herkes iyi mi?
Ulaş Efe: Diğerleri iyi de ben değilim.
Ayça: Neden? Ne oldu? Vuruldun mu? Yaralı mısın Ulaş?
Ulaş Efe: Sadece sensizim ve bu kurşunla yaralanmaktan çok daha beter.
Ayça: Aklım çıktı ya. Bir daha beni böyle korkutma Ulaş!
Ulaş Efe: Emrin başım gözüm üstüne güzelim.
Ayça: Seni seviyorum.
Ulaş Efe: Ben de sana karşı boş değilim.
Ayça: Ya salak. Kdmdmdmddnjdmnfmdmf.
Ulaş Efe: Beni gerçekten salak ettin be kadın. Şu derdime bir derman ol artık.
Ayça: E gel de olalım. ;)
Ulaş Efe: Sayende sana karşı çok azman duygular besliyorum. Memnun musun?
Ayça: Hem de çok. NİAHAHAHAHAH.
Ulaş Efe: Geldiğimde acısını çıkartırız o zaman.
Ayça: Bilmeeem.
Ulaş Efe: Ciddi bir yüz ifadesiyle seninle fingirdeşmem çok tezatlık oluşturuyor.
Ayça: Sen ciddi komutan mısın sen? Yerim seni.
Ulaş Efe: Daha önce de söyledim. İcraat lütfen.
Ayça: Zevkle. :)
Ulaş Efe: :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Yazarı || TEXTİNG
Novela JuvenilEğlenmek için yazıyorum. Çok mantık hatası olabilir. Ayrıca askeri kısımlarda da hata olabilir. Çünkü asker değilim. Yine de umarım keyifle okursunuz. --- 053********: Senin aşkın bana çok ilham verdi. Aklımdan çıkmıyorsun be. Seviyorum seni aşağılı...