Ayça: Tam hayallerim gibisin
Ayça: Sevmek çok kolay olacak
Ayça: Sen de beni bir seversen
Ayça: Aşkımız olay olacak
Ulaş Efe: Sen yine mi sarhoşsun?
Ayça: Hayır. Bu sefer gerçekten değilim. Sadece sana şarkı söylemek istedim.
Ulaş Efe: Bu tarz şarkılar mı dinlersin?
Ayça: Başta 90'lar pop olmak üzere günümüze yakın pop şarkılarını dinliyorum. Eğlenceliler. Sen ne tarz dinlersin?
Ulaş Efe: Sanırım geneli arabesk dinlediklerimin.
Ayça: Arabesk hiç sevmem.
Ulaş Efe: O niye?
Ayça: Dertlenmek istesem birçok sebep bulabilirim. Bu yüzden gerek yok. İnsan arabesk dinleyince gereksiz bir efkarla doluyor.
Ulaş Efe: Bazı şarkıları yüreğinde hissedersin. Onu gereksiz efkar olarak hissetmezsin.
Ayça: Bakim yüreğine.
Ulaş Efe: Sen hiç ciddi kalamaz mısın?
Ayça: Sen hiç eğlenmeyi bilmez misin?
Ulaş Efe: Hayatımda eğlenceye pek yer yok.
Ayça: Ama efkara ve derde var. Öyle mi?
Ulaş Efe: Onu demedim ama eğlenecek bir durum da yok.
Ayça: Ulaş, sen bazı şeyleri kendi kendine yapıyorsun. Farkında bile değilsin. Eğlenmek için çok sebep var. Mesela timdeki arkadaşların, askerlerin, espri yapıp güldüklerinde onlara ciddiyetle bakmak zorunda değilsin.
Ulaş Efe: Öyle baktığımı sen nereden biliyorsun?
Ayça: Seni tanıyorum diyorum, hâlâ inanmıyorsun künyeli yarim.
Ulaş Efe: Daha çok sapık gibisin ama.
Ayça: Gerçekten böyle mi düşünüyorsun? Ya ben sana tamamiyle sevgimle geldim. Sadece bir sapık olsam sürekli seni sevdiğimi söylemem.
Ayça: Sen de izin verdin. 1 ay konuşabiliriz dedin. Şimdi neden böyle bir muamele gördüm ki ben?
Ayça: Birisi seni sevince ya da iltifatlar edince sapık mı oluyor?
Ulaş Efe: Onu demek istemedim Ayça.
Ayça: Ne demek istedin o zaman? Sen inanmıyorsun ki benim sevgime? İnanmadığın bir şeye nasıl devam edeceksin.
Ayça: Ya ben beni saniyesinde bulacak bir komutana sırf seviyorum diye yazdım.
Ayça: Ama hataydı. Ben seni sensiz de severim. 1 senedir olduğu gibi.
Ayça kişisi Ulaş Efe'yi engelledi.
Ulaş Efe: Ben seni zaten buldum be Ayça.
(Mesaj iletilemedi.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Yazarı || TEXTİNG
Fiksi RemajaEğlenmek için yazıyorum. Çok mantık hatası olabilir. Ayrıca askeri kısımlarda da hata olabilir. Çünkü asker değilim. Yine de umarım keyifle okursunuz. --- 053********: Senin aşkın bana çok ilham verdi. Aklımdan çıkmıyorsun be. Seviyorum seni aşağılı...