"Bak her şeye rağmen yanındayım, bunu mahvetme bir daha."
/Şimdiki Zaman/
"Alın şunların hepsini!" dedi Ali oturduğum polis arabasına doğru gelirken.
Kapıyı açtı ve eğilip gülümsedi.
"N'aber kaçak?"
Ben sadece gülümserken Ali'nin gözleri elime kaymıştı. Önce diğer polislere dönüp "Siz hepsini karakola götürün, ben geleceğim." dedi, sonra da hızla şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.
"Benim seninle başım çok büyük belada Gece. Eline ne yaptı?"
"Sıktı."
"Yanıma gel."
Arka koltuktan ön koltuğa geçtim.
"Bana sinirlenip babanın yanına gittin di mi?"
Hiçbir şey demeden yolu izlemeye devam ettim.
"Kızsan da yanımda kalman gerekiyor Gece. Çünkü ben sana zarar vermem. İyi ki seni tanıyorum da nereye gidebileceğini anladım."
"Sana hala kızgınım ama yaptığım şeyden kapısının önüne gittiğim an pişman olmuştum zaten. Sadece artık çok geçti."
"Gece!" dedi kısa bir süre bana bakarak ve sonra tekrar yola döndü. "Ben sana seni sevmediğimi söylemedim. Bizden olmayacağını söyledim."
"Ne farkı var?"
"Çok."
"NE!?" dedim Ali'ye dönerek. "Daha demin beni sevdiğini mi söyledin?"
"Seni sevdiğimi ilk ne zaman anlamıştım biliyor musun? Yurtta kalırken, düştüğün için dizlerin kanayarak yanıma gelmiştin ve gülümseyerek ama utangaç gözlerinle yüzüme bakmıştın ya, o gün bambaşka biri oldun gözümde. Ama bu güne kadar senin beni sevdiğini hiç düşünmedim. Hastanede de tepkini ölçmek için öyle söyledim. Ama ben çok korkuyorum Gece."
"Neden?"
"Hayatına girersem seni paramparça etmekten. Seni herkesten, her şeyden korumaya çalışırken, geçen gün de söylediğin gibi, asıl dağıtan ben olursam diye çok korkuyorum."
"Hayatına girersem mi? Farkında değil misin Ali, sen benim hayatımın tamamısın? Bunun daha fazlası var mı?"
Hastaneye geldiğimiz için durmuştuk. Ali dediklerime cevap vermeden gülümseyerek bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Aydınlığı
Fiksi RemajaBazen en büyük karanlıklar, sizi en güzel aydınlıklara çıkarır. .. << "Ali ne yaptın sen?" "Ne yapmışım?" "Kızın babasının kolunu kırmışsın!" "O kıza, bir daha el kaldırırsa sadece kırmakla kalmam götüne bile sokarım!" >>