|12

39 7 7
                                    

Buldum! diye bağırarak stüdyoya daldı Chan.

- Kendimi bir bilim insanının labaratuvarında gibi hissettim lan!

-Ne buldun, dedi Han heyecanla.

- Bize ana vokal buldum.

Ana vokal kelimesini duyunca ikisi de ayaklandı. Chan'in ismi söylemesi için heyecanla ona bakıyorlardı.

- Seungmin, dedi Chan gururla. Doğru bir tercih yaptığından çok emindi.

- Oha evet, haklısın. Seungmin ana vokalimiz olursa direk çıkış yaparız lan.

Heyecandan yerlerinde duramıyorlardı. İlk hangi yaptığımız şarkıyı yayınlasak, ilk albümün ismi ne olsa diye konuşmaya başlamışlardı bile.

- eee, neden Seungmin ile gelmedin peki?

Han'ın bu sorusu üzerine diğer ikisi sakinleşmiş ve konuşmayı durdurmuştu.

- Çünkü

-...

- Çünkü daha Seungmin'e sormadım.

- ufff gerizekalı, boşuna heyecanlandırdın bizi. Ben de gruba dahil oldu sandım bir an.

- öyleyse Seungmin'i ikna etmemiz lazım.


...

- Yanlış anlamayın ama saçmalıyorsunuz.

Seungmin'in sözleri üzerine Chan, Changbin ve Han üçlüsü şaşırmıştı. Ne demek istiyordu, insanın hayallerinin peşinden gitmesi nasıl saçmalamak olabilirdi ki?

- Ne demek istiyorsun, dedi Han sinirli bir ses tonuyla. Zaten Seungmin'in Minho'ya olan ilgisinden dolayı onu sevmiyordu pek ama yetenekliydi ve bunu göz ardı edemezdi.

- Ortada olmayan bir gruba çağırıyorsunuz beni.

-Bir grup var ya işte, bak biz üçümüz bir grubuz. Seni de ana vokal olarak davet ediyoruz işte, bunları söylerken sesi yumuşamıştı Chan'in. Üzgün olduğu belliydi ama sakin kalmaya çalışıyordu.

- 3 tane rapçi, bir tane vokal ile Kpop grubu mu olacaksınız? Büyük bir şirkette stajyersiniz farkında mısınız? Eğer karşılarına bir grup olarak çıkmayı planlıyorsanız daha geniş çaplı düşünmeniz lazım.

-Kelimenin tam anlamıyla bir Kpop grubu kurmalıyız değil mi?

- Evet her şeyi düşünmeniz lazım.

- Peki her şeyi tamamlarsak? Yani...

- Evet, o zaman ben de gruba dahil olurum. Siz yeteneklisiniz bunu biliyorum ama eğer bir işe başlayacaksam bunun mantıklı bir iş olmasını istiyorum.

Chan ve Seungmin aralarında konuşurken diğer ikisi durmuş konuşulanları anlamaya çalışıyorlardı.

Seungmin'in yanlarından ayrıldıklarında sessizliği Changbin bozdu ve Han'ın da merak ettiği şeyi sordu:

- Yani biz ne yapacağız şimdi?


...

- 3 tane rapçimiz var zaten şuan o kısmı düşünmemize gerek yok. Ana vokal olarak da Seungmin'i düşünüyoruz ama bir vokale daha ihtiyaç var en azından görev olarak bunu birinin üstlenmesi lazım.

- Tanıdığın biri var mı bunun için?

- Hayır en ufak bir fikrim yok.

- Peki ne yapacağız?

Soruyu yüksek sesle söyleyen Han idi ama aslında üçü de aynı şeyi düşünüyordu.

Chan sakinliğini koruyarak konuşmaya devam etti,

- Bulabileceğimiz başka görevler de var. Mesela bize bir visual lazım.

- ne lazım?, dedi Han. Dünya'ya geldiğinden beri ilk defa böyle bir kelime duymuştu.

- yani görsel bir üye gerekli. Hiçbir şey yapmadan dikkat çekebilecek bir yüzü olmalı. Hatta eğer çıkış yapmayı aklımıza koyduysak sınırları biraz kaldıralım, insanın aklını başından alacak bir görseli olmalı.

- Tamam bir visual lazım, başka ne lazım peki?

- Dans... Ana dansçımız olması lazım.

- Evet o önemli, başka?

- ve joker üye...

- Nasıl yani??

- dikkat çekecek bir özelliği olmalı. Aynı zamanda hem vokal hem rap hem de visual konusunda dikkat çekebilmeli. Her grupta böyle biri olur. Farklı birine ihtiyacımız var yani.

- Tamam yani kaç kişi daha lazım bize?

- 5...

- Sekiz kişilik bir grup mu olacağız, dedi Han heyecanla.

- 8 is fate...

- Ne?

- Sekiz kişilik bir grup olacağız Han, kesinlikle sekiz kişi. Ne bir kişi eksik ne bir kişi fazla. Çünkü sekiz kaderdir.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ağlıyorum göz yaşlarımı görebilirsiniz arkadaşlar.

Sekiz kaderdir kısmını yazarken tüylerim diken diken oldu valla

alien  (minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin