Dudakları tekrar bir araya geldiğinde kapının açılma sesiyle geriye çekildiler.
- Lan!
Şimdi ikisi de durmuş Chan'e bakıyordu. Han ellerini hızlıca Minho'nun boynundan çekti.
Chan şaşkın bakışlarını sürdürürken konuşmaya başladı,
- Ne oldu ve ne zaman başladı bu bilmiyorum ama şuan bunu düşünemeyeceğim çünkü çıkış yapıyoruz ÇIKIŞ!!
Chan'in heyecanı yüzünden okunuyordu, odadan gülerek çıkmış ve pratik odasına gidene kadar "çıkış yapıyoruz" diye bağırmıştı.
Hepsi için oldukça zorlu bir süreçti bu 4 ay ve sonunda yarışmada kız grubunu elemiş, çıkış yapma hakkı kazanmışlardı.
Yine de süreç henüz bitmiş sayılmazdı çünkü grup Chan tarafından oluşturulduğu için şirket onları sınamak ve gerçekten çıkış yapmak için uygun olup olmadıklarını anlamak istiyordu.
Hepsi bu sınama süreci için hazırlardı çünkü yapabileceklerine olan inançları iyice artmıştı.
Minho ve Han, Chan'in arkasından pratik odasına geçtiler. Herkes bir köşeye oturmuş heyecanlı heyecanlı konuşuyorlardı.
Hyunjin, ikilinin içeri girdiğini görünce Minho'ya doğru koştu ve ona sıkıca sarıldı,
- Dansımızı çok beğenmişler, resmen çıkış yapacağız, dedi heyecanla.
Bu heyecana ortak olmayan kişi ise Han'dı... O durmuş kızgın gözlerle Minho'ya sarılan Hyunjin'e bakıyordu .
...
Kendi gezegenine yaptığı kısa ziyaretten sonra Dünya hayatı Han için daha zor olmaya başlamıştı.
Gidip gelmesi uzaylı bedenini yormuştu tabii ama asıl sıkıntı zihnindeydi. En ufak şeyleri bile unutur olmuştu.
Bazen ayakta dururken yürümeyi unutuyor, bazen yemek çubuklarını tutmayı, bazen ise insan dilini...
Bu yüzden daha sık insanoloji okumaya başlamıştı. Düzenli olarak her gün temel şeyleri nasıl yapacağını okuyordu.
Şimdi yine oturmuş ve kitabı okuyordu çünkü pratik yaparken ayakta durmayı unutmuştu ve aniden yere düşmüştü. Kitabı açmış ayakta durmayı hatırlamaya çalışıyordu.
- O ne?
Duyduğu ses ile irkilip hızlıca sesin sahibine döndü. Hyunjin ayakta durmuş dik dik ona bakıyordu. Han bir yandan cevap verip bir yandan da hızlıca kitabı kaldırdı.
-Sanane! Sen git dansına bak!
- Sen de rapine bak o zaman. Oturup masal okuma.
Bu ikilinin arası yaklaşık bir iki aydır böyle soğuktu. Hyunjin'in Minho ile yakın olması Han'ı oldukça rahatsız ediyordu. Özellikle en sonki sarılma bardağı taşıran son damla olmuştu.O günden beri içten içe nefret ediyordu Hyunjin'den.
Kitabı çantasına itekleyip hızlıca kalktı, kitabı aldığı gibi pratik odasından çıkıp gitti Han.
-Zaten benim derdim bana yeter, bir de bununla uğraşamayacağım, diye söylendi çıkıp giderken.
Hyunjin ise her şeyden bir haber göz devirdi sadece karşılık olarak.
...
Han için Dünya sürgünü gerçekten zordu artık. Her hareketini kontrol ediyordu.
Yönetici Kim Hongjoong'a verdiği söz yüzünden daha dikkatli olmaya çalışıyor ve herkesten bu sırrı saklamak için çaba sarf ediyordu. En çok da Minho'dan saklamak için.