Uyuşturucu

2.7K 48 37
                                    

Telefonumun çaldığını duyunca hızlıca tuvaletten çıktım. Arayan kişiye bakıp telefonu açtım.

"Mehir nerdesin kuzum?" Kaşlarımı çattım.
"Evdeyim Ayda nerde olucam" Ayda'nın söylendiğini duydum.
"Aşkım dün dedik ya buluşucağız, takılacağız dedik. Unuttum deme bana mehir." Maalesef tamamen aklımdan çıkmıştı.

"Ay kuzum çok özür dilerim gerçekten unutmuşum. diğerleri geldi mi?" Nefesini verdi.
"Geldi tabiki, herkes var bir sen yoksun."
"Gerçekten özür dilerim. hemen hazırlanıyorum yarım saate oradayım. telafi edicem bütün her şey benden bu gün."dememle kartalın sesini duydum.

"Affedildin bile güzelim merak etme sen" diyince güldüm beleşçi piç.
Ayda;"Hadi hızlı gel bekliyoruz" diyip kapattı.

Ben hazırlanana kadar dolsun diye telefonu hızlıca şarja taktım. Odama geçtim ve kıyafetlerime göz gezdirdim. İyi ki yeni duş almıştım bu gece çok terleyeceğim belliydi. koşuşturmaktan nefret ediyorum.

Fazla düşünecek zamanım olmadığı için dar, mini siyah elbisemi alıp hızlıca üstüme geçirdim.
Saçlarımı açık bıraktım uğraşacak zaman değildi, uğraşmayı da sevdiğim söylenmezdi.

Ayakkabı olarak yine siyah topuklu ve ipli ayakkabılarımı giyindim. Makyaj masama oturup ağır bir makyaj yaptım. Makyaj yapmayı çok seviyordum. Hızlı olmak zorunda olduğum için doğru düzgün yapamamıştım. aman ne
kadar olduysa diyerek çok takmadım.

Her şeyime zır olarak beyaz çantama gerekli eşyalarımı koyup koluma takarak evden çıktım.
Ayda'ın attığı konumu telefonumdan açıp oraya doğru sürdüm.

İyi ki çok uzak değildi on dakikada varmıştım.
Saatime baktığıma hazırlanıp gelmemin 40 dakika sürdüğünü gördüm. bence büyük bir başarıydı çünkü ben iki saatten aşağı asla hazırlanamazdım.

Etrafı inceledim. Bar'ın renkli ışıkları gözlerimi alıyordu. Burayı Alice'nin  seçtiğine emindim.
Hızlı adımlara içeri girdim. bizimkileri bulmak zor olmadı çünkü genellikle bütün bar'ı inletecek derecede bağırarak şarkı söyleyen grup bizimki olurdu.

Yanlarına gittim. "Selam, iyi eğlenceler" Ayda hemen bana dönüp sarıldı. "Hoşgeldin kuzum, çok güzelsin her zamanki gibi." diyerek beni süzdü. Gülümseyerek karşılık verdim.
"Sağol bebeğim sende öylesin." Diğerlerine döndüm, hepsiyle sarıldıktan sonra içkilerimizi isteyip sohbet etmeye başladık.

Ozan hariç Hepimiz aynı yaştaydık. Ozan 23 yaşındaydı diğer kalanlar 20 grubumuz 6 kişilikti
Ozan en büyüğümüz ve en aklı başına olanıydı.
Kartal hepimizden kaçık bir deliydi onu durdurmak imkansızdı.
Barlas sakindi ama ortama çok iyi uyum sağlardı.
Alice grubun tek yabancısıydı. ama doğduğu günden beri Türkiye'de yaşadığı için Türkçe ana diliydi.

Ayda çılgınlık konusunda benimle aynı seviyedeydi ne çok ne az bu yüzden en çok onunla samimiydik.
Ve son olarak ben yani mehir grubun bana diyişiyle doğal taş.

İçkimi yudumlayarak Alice'i dinliyordum. Aylardır bıkmadığı çocuğu anlatmaktan başka hiç bir şey yapmıyordu. Nerdeyse sarhoştu konuşurken ağlıyor sonra gülmeye başlıyordu evet tam bir ruh hastası.

Her şey normal ilerlerken bar kapısı açıldı ve içeri polisler doluşmaya başladı. Kaşlarımı çatıp ayağa kalktım. Bunlar da nerde çıktı şimdi
Müzik sesleri kesildi herkes polislere bakmaya başladı. Önde duran adam biraz daha öne gelerek konuşmaya başladı.

"Aldığımız ihbara göre burada uyuşturucu satılıyormuş. herkes kimliklerini çıkarsın ve yerinden kıpırdamasın. kaçmaya çalışırsanız iyi şeyler olmaz. Anladınız mı?"

Herkes usulca başını salladı polis; "güzel" diyerek tek tek herkesin kimliğine ve çantalarına bakmaya başladı. Gereksiz yere tedirgindim niye olduğunu bilmiyorum ama tedirgin hissediyordum.

Sıra bizim gruba gelince kartaldan başlayarak hepimizi kontrol etmeye başladı. Diğer polisler yapmıyordu herkesi tek başına kontrol ediyordu. Niye böyle bir şey yapıyordu bilmiyorum.

Bütün grubun kontrol ettikten sonra bana yaklaştı önce kimliğimi istedi uzattığımda elimden aldı. bir kimlikteki resime, bir bana baktı. o fotoğrafı çektireli uzun zaman olmuştu benzememem normaldi. hem kimlikteki fotoğrafımda saçlarım sarıydı.

Kimliğimi masaya bıraktıktan sonra üstümü aramaya başladı zaten elbise giyinmiştim nereme uyuşturucu sokabilirdim ki saklasam belli olurdu.
Ellerini vücudumda gezdirdi bir şey olmadığına emin olduktan sonra masadaki çantamı aldı içini açıp kontrol etmeye başladı.

Sinirle nefesimi verdim. aşırı sinirim bozulmuştu eğlenmeye gelmiştik olana bak!
Ben onu izlerken kaşları çatıldı. Elini yavaşça çantadan çıkardı.

Elinde tuttuğu şey bir paket dolusu uyuşturucudan başka bir şey değildi.



WHAT?? Hkfjrktndbdg diğer bölümde neler olacak bakalım.

Bölüm nasıldı?

Oy vermeyi unutmayınnn.💗

HAYATIMIN ANLAŞMASI (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin