Öfke'nin Hislere Yenilişi (+18)

1K 23 23
                                    

                                          ///

"Korayı nereden tanıyorsun mehir?"

                                       ///

Bir süre yüzüne bakıp ne diyeceğimi düşündüm. Nasıl anlamıştı? Hep bana bakıp durdu nasıl anlamasın off gerçekten yer yarılsa da içine girsem keşke.

Tekrar yalana başvuracaktım çünkü tepkisinden korkuyordum. "Yeni tanıdım Hazar neyi sorguluyorsun?" Tek kaşını kaldırdı.
"Yalan söyleyemediğini kimse sana söylemedi mi?" Aslında çok iyi yalan söylerdim ama sen K9 köpeği gibisin be adam!

"Yalan söylemiyorum, neyle suçluyorsun şu an beni?" Hazar derin bir nefes alıp kafasını iki yana salladı. "Canımı sıkıyorsun mehir Koray'ı yeni tanımadığının farkındayım nerden tanışıyorsanız sana baya ilgili gibi!" Sert ses tonu daha da gerilmemi sağlarken söyledikleriyle ağlayacak kıvama gelmiştim.

"Neyden bahsettiğini anlamıyorum Hazar." Hazar sabır çekerek tek eliyle çenesini ovuşturdu. "Neyden bahsettiğini çok iyi biliyorsun ama söylememeyi seçiyorsun mehir. Ben mal değilim adamın karıma olan bakışlarını gördüm."

"Karıma" dediğini duyduğumda söylediği diğer şeyleri dinleyememiştim bile. Sırıtarak yüzüne baktığımı görünce kaşlarını çattı. "Neye gülüyorsun sen?" Kendimi hemen düzelttim. "Hiç, aklıma bir şey geldi." Adamı daha çok çıldırtmak için uğraşıyordum resmen.

"Mehir sen benimle dalga mı geçiyorsun?" Çocuk gibi kafamı iki yana salladım. "Yooo."
"O zaman söylediklerime cevap ver!" Diye yükseldiğinde ürktüğüm için hafif titremiştim. "Bağırma Hazar." Hazar sinirle gülerek biraz geri çekildiğinde aramızdaki mesafe artmıştı.

"Beni deli edip bağırma diyorsun ve bu benim e daha çok çıldırtıyor mehir. Koray'la nerden tanışıyorsunuz söyle, söyleyene kadar çıkartmam seni odadan." Galiba başka seçeneğim kalmamıştı, zaten yalanlarım da tükenmişti.

Tatlı tatlı bakarak "Çok kızma ama." Dedim.
"Söz veremem." Yutkunarak gözlerimi kaçırdım. "Eski sevgilim..." dedikten sonra uzun bir sessizlik oldu. Ne yüzüne bakmaya cesaret edebildim ne de başka bir şey demeye.

"Eski sevgilin?" Kafamı ağır ağır salladım. Hazar öylece durmuş bana bakıyordu.
"Mehir sen benimle dalga mı geçiyorsun?" Saçımdan bir tutam alıp parmağıma doladım. "Söyle dedin söyledim işte dalga falan geçmiyorum."

Hazar gülmeye başladığında şaşkınlıkla ona baktım. "Niye gülüyorsun ya?" Daha çok gülünce gözlerimi kocaman açtım. Korkmaya başlıyorum, iyice delirdi bu adam.
"Gerçekten inanamıyorum"
"Neye tam olarak?" Hazar gözlerini gözlerimde dikti. Gözlerinin içinde yanan bir ateş gördüğüme emindim, öyle sert bakıyordu ki.

"Şu an benim evimde, karımla yaşadığım evde karım'ın eski sevgilisi mi var?" Her kelimeyi üstüne basa basa söylemişti yutkunarak başımı aşağı yukarı salladım.

Hazar'ın dişlerini sıktığını anlayabiliyordum çene kasları gerilmiş ve sert bir ifade oluşmuştu yüzünde. Hazar bana doğru yaklaşıp elini tekrar dolaba yasladı. "Ne yapıyorsun Hazar?"
Hazar gözlerini kapatıp bir süre bekledi, sakin kalmaya çalışıyor gibiydi. Gözlerini açıp tekrar gözlerime baktığında 'keşke açmasaydı' diye geçirdim içimden.

HAYATIMIN ANLAŞMASI (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin