///
"Oğlum hoşgeldiniz."
///Sesin geldiği yöne döndüğümde kocaman gülümseyen bir kadın bize doğru geliyordu.
Hazarda kadının sesini duyup bir süre gözlerini kapattı. Ardından gözlerini açıp kardeşine öldürücü bakışlar attı.Yüzüne bir gülümseme yerleştirip kadına döndü.
"Hoşbulduk annecim." Böylelikle kayınvalidemi de görmüş oldum. Hazar aynı annesine benziyordu.Kadın gelip Hazar'a sıkıca sarıldı. Hazar da annesinin sarılmasına karşılık verdi. "Sizin burada ne işiniz var anne?" Kadın Hazardan ayrılıp yüzüne baktı. "Begüm haber verdi bizde gelelim dedik." Hazarın bakışları iyi halt yediniz der gibiydi. Kadın bana dönüp gülümsedi elini tutmam için uzattı. "Hoşgeldin tatlım çok güzelsin maşallah." Ay ben bu kadını sevdim şimdiden.
Elini tuttum." Hoş buldum çok teşekkür ederim o sizin güzelliğiniz." Dediğinde kadın daha çok gülümsedi. "Adın neydi canım?"
"Mehir efendim." Elimi bırakıp elini koluma koydu. Sıcak yaklaşıyordu. "Çok memnun oldum, Esin bende Hazarın annesiyim." Çok tatlı bir kadındı."Bende memnun oldum Hazar sizden bahsetmişti." Derken gözlerim Hazara değdi. Kaşlarını kaldırmış bana bakıyordu. Bu kadar çabuk uyum sağlayacağımı düşünmemişti galiba. Ona da gülümsedim.
Esin hanım içeriyi gösterdi. "Geçin oturun ayakta kaldınız." Ben cevap vermeden hazar girdi araya. "Mehirin eşyalarını odaya taşıyalım biraz da dinlensin sonra geliriz anne siz takılın." Ne düşünceli sevgili. Esin hanım kafasını salladı. "Tamam canım bir şeye ihtiyacınız olursa çağırın."
Hazar Begüm'e döndü. "Begüm sende gel yardım et bize." Derken kaş göz hareketleri yapıyordu. Begüm masum masum kafasını salladı.
"Gel Mehir odanızı göstereyim." Odamız derken?O yukarı çıkarken bende arkasından çıktım. Benim arkamdan da Hazar geliyordu. Begüm bir odanın kapısını açıp içeri girdi. Hazar ve bende arkasından girip kapıyı kapattık.
Hazar hemen Begüm'e döndü. "Kardeşim annemler niye burda sorabilir miyim?" Begüm mahçup görünüyordu. "Abi ben annemle konuşurken ağzımdan kaçtı gerçekten özür dilerim." O kadar masum duruyordu ki ben bile kızmaya kıyamazdım bu surata.
"Aferin yani Begüm o kadar söyledim sakın anlatma dedim." Begüm çocuk gibi parmaklarıyla oynuyordu. Azar yiyen çocuklar gibiydi.
"Hazar tamam bir şey olmaz hem erkenden tanışmış olucam annenlerle daha güzel." Diyince ikiside bana döndü. Begüm gülümseyerek bakıyordu. Hazar ise tek kaşını kaldırmış hayırdır der gibiydi. Sen demedin mi belli etme diye be adam.
"Babaannem seni zorlayacak." Begüm de abisini olaylar gibi kafasını salladı. "Evet biraz öyle olacak." Kim beni zorluyor ya kim o bir görelim. "Bende onu zorlarım aşkım merak etme." Hazar donarken Begüm kahkaha attı. "Ay ben yengemi şimdiden çok sevdim." Eyvallah begümcüğüm ben daha neler yapıcam sizin ailenize izle gör sonra teşekkür edersin.
Hazar hemen tabi her şeye maydonoz oluyordu. "Mehir babaannem seni sevmezse iyi şeyler olmaz." Bu da benim işime gelir. Evlenmeyelim de gör Hazar bey.
Sonra da Hazar seni içeri tıksın dimi Mehirciğim.Doğru o da vardı. Neyse illaki evlenirdik bi şekilde ama beni ezmelerine izin vermezdim. "Hazar kötü bir şey yapmam. Tabi onlar yapmadığı sürece. Onlar bir şey dediğinde sessiz kalmamı bekleme." Begüm bana hayran hayran bakıyordu ailesine karşı çıkan bir kadın ilk defa görüyordu galiba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN ANLAŞMASI (+18)
Romance"Yapmadım diyorum neyi anlamıyorsun be adam neyi kanıtlayayım kanıt yok!" Sinirden delirecektim. Düz bir ifadeyle parmaklıkların arasından bana baktı."Peki, sana bir seçenek sunacağım kabul edersen özgür olacaksın." Heyecanlanmıştım. "Tamam, Söyle"...