Rahatsız edici gerginlik

462 17 35
                                    

Gördüğüm şeyin gerçek olup olmadığını sorguluyordum. Yaklaşık iki dakikadır hareketsiz bir şekilde kapıda duruyordum. Abim bu sessizliği bozarak gülümsedi.
"Hoş bulduk güzelim sağ ol."

Konuşmasıyla kendime gelerek bir kaç adım geriye gidip kapıya tutundum. "Hoş geldiniz abi."
Gözlerim Koray'a kaydığında beni izlediğini gördüm gözlerimi hemen çevirerek yutkundum.
"Buyurun geçin içeri." Diyerek elimle içeriyi gösterdim.

Koray önce davranarak içeri girdi. Tam önümde durup yüzüme baktı. "Seninle tanışmak çok güzel Mehir abin senden çok bahsetti." Diyerek büyük bir imayla sırıttı. Pislik herif.

Dişlerimi sıkarak bir kaç adım geriledim.
"Öyle mi? Sevindim." Gülümseyerek omzuma çarpıp arkama geçti. Abimde içeri geçip mantosunu çıkardı elinden alıp askılığa astım.

Abim bana döndü. "iyi misin? solgun gibisin." Yalandan bir gülümsemeyle Kafamı salladım. "İyiyim, biraz halsizim sadece." Kolunu omzuma atıp saçlarımdan öptü. "Dikkat et kendine."

Sakin bir şekilde nefesimi vererek sarıldım. "İyi ki geldin." Kafamı göğsüne bastırıp daha sıkı sarıldı. "İyi ki..." ondan ayrılıp elini tuttum.

Arkamı döndüğümde Koray'ın bizi izlediğini gördüm. Burada ne işi vardı, Abimle nerden tanışıyordu, abime ikimizin ilişkisini anlatmış mıydı? Aklımda onlarca soru vardı.

Koray'a bakmayı sürdürdüm. "Bu kim?" Abim önce Koray'a dönüp baktı sonra bana doğru dönüp gülümsedi. "Yurt dışında tanıştığım bir arkadaşım, evinin yakınlarında karşılaştık bende davet ettim sorun olmaz değil mi habersiz oldu ama?"

Yok canım ne sorunu alt tarafı eski sevgilim. "Yok olmaz sorun değil ben Pelin ablaya söyleyeyim bir tabak daha çıkarsın." Yanağımı sıkarak gülümsedi.

İçeri geçecektik ki Salon kapısından Hazar çıkınca nefesimi tutum. Eski sevgilim ve Hazar yani kocamın aynı ortamda olması pek iyi değildi her an bir şey olabilirdi Koray'a gram güvenmiyordum. Hazar'a da pek güvendiğim söylenemezdi.

Önce abime sonra bana en son da Koray'a baktı. Gergince gülümseyerek Hazar'ın yanında durup elini tuttum. Hazar önce bana sonra ellerimize baktı böyle bir şey yapacağımı düşünmüyordu Tabiki.

"Hazar, abim ufuk." Diyerek abimi gösterdim. "Abi, eşim Hazar." Eşim demek garip gelmişti hiç eşim kelimesini kullanacağımı düşünmezdim.

Abim gülümseyerek bir kaç adın atıp Hazar'ın tutması için elini uzattı. "Gelir gelmez kardeşimin kocasıyla tanışmak garip olsa da, memnun oldum." Hazar da gülerek elini tuttu. "Alışacağız artık, bende memnun oldum mehirin ailesinden birini görmek beni mutlu etti." diyip elini çekti.

Kafamı kaldırıp Hazar'a baktım. Söylediklerinde Samimi gibi duruyordu, bu gülümsememi sağladı. Bir elimle elini tutarken diğer elimi koluna koyup hafifçe sarılıp koluna yaslandım. Bunu yapmamla bakışları bana döndü ve saçlarımda dudaklarını hissettim.

Az kalsın gözlerimi kapatıyordum ki kendimi tuttum. Öksürüp hazardan hafif uzaklaştım. "İçeri geçelim mi?" Diye sordum. Hazar Koray'a döndüğünde yine gerilmiştim. Koray Hazar'a hiç iyi bakmıyordu kaşları çatık sinirli gibiydi.

"İkinci misafirimiz kim?" Sorduğu soruyla Tam ağzımı açmıştım ki Koray lafa atladı. "Ufuk'un arkadaşıyım, yolda karşılaştık beni davet etti." Hazar samimiyetsiz bir şekilde gülümseyip ona da elini uzattı. "Hazar, memnun oldum." Koray elini tutup hafif sıktı. "Koray, bende memnun oldum." Diyerek sırıttı ve bana baktı.

Sadece iki saniye bakmıştı ama Hazar bunu görmüş olmalı ki kaşları çatılmıştı. Bana bakıp gözleri yüzümde gezindi, ne olduğunu anlamaya çalışıyor gibiydi.

HAYATIMIN ANLAŞMASI (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin