2 hafta sonra
Aradan iki hafta geçmişti, bu iki hafta boyunca koşuşturup durmuştuk. Begüm beni asla rahat bırakmamıştı, gelip habire gelinlik modelleri gösteriyordu.
Gelinliğimi diktirmeye düşünüyordum çünkü benim bedenime uygun olmuyordu çoğu kıyafet.
Vücudun normal kadınlara göre daha inceydi, bu yüzden kıyafet bulmakta hep zorlanıyordum.
Zaten abartılı bir gelinlik istemediğim için aklımdaki modeli diktirmenin en iyisi olacağını düşünmüştüm.Bu gün de nikahımız vardı. Aslında sadece nikah yapıp düğünü yapmamak için çok diretmiştim ama Begüm hanım abisinin düğününde oynamak istediğini söyleyip durmuştu.
Hazar da kardeşini asla kıramadığından tabiki onaylamıştı. Bu hikayede yanan yine kim olmuştu? Tabiki ben.
Nikahta gelinlik giymeme gerek yoktu, zaten gelinliğim hazır değildi, hala modeli tam oturtamadığım için sürekli değişikliğe uğruyordu. O yüzden bende beyaz gelinliğe benzeyen bir elbise almıştım.
Begüm başımdan ayrılmamış, her adımımı takip etmişti. "Begüm tamam çık artık odadan ben hallederim her şeyi." Kafasını iki yana salladı. "Olmaz sen çok isteksizsin biraz enerjik ol yenge evleniyorsun sen." Aman ne hoş.
"Mutluyum zaten ama bu karışıklıklar hoşuma gitmiyor, bu bile çok fazla düğünü düşünemiyorum bile." Gözlerini devirdi. "Hayatında gördüğüm en güzel düğün olmasını sağlayacağım." Düğünlerin hiç biri güzel değildi.
Oflayarak nefesimi verdim. "Söylenme de makyajını yap geç kalacağız, dedim ben makyöz çağıralım diye." Kaşlarımı çatıp makyaj masama oturdum.
"Ne gerek var be ben onlardan bin kat güzel yapıyorum makyajımı, hem kendi yaptığım makyaj dışında kimsenin yaptığı makyajı sevmem ben."Güldü. "Egoist."
Ona dik dik baktım. "Egoistlik değil bu canım rahat edemiyorum. Hem sen benim makyajlarımı beğenmiyorsan niye bana yaptırdın?"
Omuz silkti. "Ben beğenmiyorum demedim ki. Hızlı olsun diye makyöz çağıralım dedim."Rimelimi sürüp aynaya baktım.
"Gerek yok bak nerdeyse bitti." Gülerek yerdeki eşyaları topladı. "Aferin yengeciğim." Gülümseyerek öpücük attım.Geri kalan makyajımı da bitirdikten sonra giyinmem için Begüm odadan çıktı. Dolaptan elbisemi çıkarıp yatağın üstüne koydum.
Üstümdeki bornozu çıkarıp iç çamaşırlarımı giyindim.Telefonuma mesaj gelince komidinden alıp mesaja baktım. Yazan ismi gördünce sırıttım.
Odun Hazar 🪵: hazır mısın?
Hayır değilim.
Odun Hazar 🪵: biraz hızlı mı olsan?
Hayır.
Odun Hazar 🪵: mehir delirtme beni hızlı ol.
Senin kafa zaten gidik Hazar daha ne
kadar deli olacaksın?Odun Hazar 🪵:laf yetiştirmeyi bırak hızlı ol.
Emredersiniz Hazar bey başka bir isteğiniz var mı?
Odun Hazar 🪵 :şu anlık yok.
Bir de dalga geçiyor döverim ben bu adamı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN ANLAŞMASI (+18)
Storie d'amore"Yapmadım diyorum neyi anlamıyorsun be adam neyi kanıtlayayım kanıt yok!" Sinirden delirecektim. Düz bir ifadeyle parmaklıkların arasından bana baktı."Peki, sana bir seçenek sunacağım kabul edersen özgür olacaksın." Heyecanlanmıştım. "Tamam, Söyle"...