Motor hızlıca ilerlerken bende etrafı inceliyordum. Bir sürü kez motora binmiştim. Motor süratle giderken tenime değen rüzgarı hissetmek çok hoşuma gidiyordu. Daha ehliyet alamamıştım ama en kısa sürede hem ehliyet hemde pembe bir motor alacaktım. Evet pembeyi çok seviyorum.
Hazar hiç konuşmamıştı hoş konuşsa da bu seste duyamazdım. Kollarımı beline sardığımda karın kaslarını üstündeki tişörtten net bir şekilde hissetmiştim. Heyt be yiğidim kaslı müstakbel kocam.
Bir çok sevgilim olmuştu. Tabi taş gibiyim nasıl olmasın. Ama çoğunluğu ergenlikte yaşadığım ilişkiler olduğu için hiç bir sevgilimin doğru düzgün kası yoktu. Hepsi bebek yüzlü annesinin karnından yeni çıkmış çocuklar gibi duruyordu.
Hazarın da sakalı yoktu ama sert yüz hatlarından olgun olduğu belli oluyordu. Kaç yaşında olduğunu merak etmiştim. Benden büyük olduğu kesindi. Belki 25 olabilirdi.
Boyu zaten maşallah 1.90 üstünde olduğu belliydi. Ben 1.67 boyla onun göğsüne zor geliyordum. Bende fazla kısayım ya benim yaşımdaki kadınlar. 1.70 , 1.75 geziyor. Aslında 1.70 ile aramda çok bir şey yoktu 3 cm sadece.
Konu ne ara buralara geldi Mehir.Hiç bir fikrimi yoktu. Ama ben böyleyim konudan konuya atlayıp duruyordum. Hazar gibi konuşmayan bir adam kendine mükemmel bir eş seçmişti valla onun seçimi kendi istedi bana ne benden iyisini bulmaz zaten de.
Düşünmeyi bıraktım sıkılmıştım ve bu yol bitmiyordu. Zaten en çok sıkıldığımda kendi kendime konuşurum. Evimin buraya bu kadar uzak olduğunu bilmiyordum.
Sanki hiç karakola geldin de bileceksin Mehir.Evet o yüzden bilmiyorum dedim ya tek akıllı sen misin sanıyorsun. Hazar böyle kendi kendime konuşup cevap verdiğimi görse evlenmekten vazgeçerdi. Aslında mantıklı ben onu yanında da sesli olarak konuşurum korkup kaçsın.
Motor sonunda tanıdığım sokaklara giriş yaptığında şükür ettim. Yavaşlayıp benim evimin önünde durdu. Bende hemen kalkıp motordan indim kaskı da çıkarıp motorun üstüne koydum.
"Bıraktığın için teşekkür ederim." Kafasını salladı önemli değil der gibi. Biraz konuş be adam bari rica ederim de ya. "Her şeyini topla yarın sabah seni almaya geleceğim." Bu kadar erken mi ya. Ben bir günde nasıl hazırlanayım bir gün bile değildi saat 4 zaten.
Bozuntuya vermeden kafamı salladım. "Tamam görüşürüz." Arkamı dönüp eve doğru ilerledim. Çantamdan anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım. Eve girdikten sonra hazara son bir kez bakıp kapıyı kapattım.
Arkamı dönüp evime baktım. Ay canım evim ya nasıl özledim. Hemen odama çıktım üstümdeki şeylerden kurtulmak istiyordum. Bir daha bu elbiseyi giymeye tövbe ederek üstümü çıkarttım rahat pijama takımımı giyinince rahat bir nefes aldım.
Makyaj masama oturup aynaya baktım. Öcüye benziyorum bu tip ne ya. Makyajımdan kalanları temizleyip yüzümü yıkadım. Odamdaki dağınıklığı topladıktan sonra mutfağa geçtim. Karnım açtı. Minnacık yemek verdiler o da 4 saatidir eridi zaten.
Kendime güzel bir makarna hazırlayıp bütün tencereyi bitirene kadar yedim. Kilo alamamanın faydaları "ne kadar yersen ye kızım taş gibisin" diyerek kendimi övdükten sonra ayağa kalkıp yorgunluğuma iyi gelecek bir kahve yaptım.
Keyifle içtikten sonra odama geçip bavullarımı açtım. "Hadi bakalım ne kadar çabuk o kadar iyi." Diyerek eşyalarımı yerleştirmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN ANLAŞMASI (+18)
Roman d'amour"Yapmadım diyorum neyi anlamıyorsun be adam neyi kanıtlayayım kanıt yok!" Sinirden delirecektim. Düz bir ifadeyle parmaklıkların arasından bana baktı."Peki, sana bir seçenek sunacağım kabul edersen özgür olacaksın." Heyecanlanmıştım. "Tamam, Söyle"...