Gözlerimi açtığımda her şeyin bir rüya olmasını diledim. Hayatımda hiç bir şey için bu kadar dua etmemiştim.
Ama maalesef her şeyin gerçek olduğunu belim ve boynumdaki korkunç ağrıyla uyanarak anladım. Yatak o kadar sertti ki taşın üstünde uyuyor gibiydim.
Burada sadece bir gece kalmıştım uzun süre kalsam her yerim uyuşur büyük ihtimalle. Bir şekilde burdan çıkmak için yalvarıyordum. Hatim bile indirirdim bunun için yeterki olsun.
Yatakta doğrulup sırtımı duvara yasladım. Bacaklarımı kendime çekip kollarımı bacaklarıma doladım. Havanın sıcak olmasına rağmen üşüyordum. Hem burası soğuktu hemde üstümdeki elbise beni ısıtacak kadar yeterli değildi.
Saçlarım karmakarışıktı, kendimi çok kötü hissediyordum uyumuştum ama o kadar kötü bir uykuydu ki hiç dinlenememiştim bile. Karnım aşırı açtı. Dün içki yüzünden çıkarmak istemediğim için hiç bir şey yememiştim. Sabahki kahvaltımla duruyordum.
Burda yemek vermiyorlar mıydı? Ne kadar suçlu olursam olayım beni aç bırakacak değillerdi herhalde değil mi?
Mehir suçlu bile değilsin.Evet, suçlu bile değilken bana yemek vermezlerse burda isyan çıkarırdım. Açken ben ben değildim. Bana hemen yemek vermeliydiler. Açım ben ya!
Mehir, bil diye söylüyorum burda kimse yok.Maalesef yoktu. Saatin kaç olduğunu bilmiyordum belki güneş bile doğmamıştı. Saatsiz bir hayat aşırı iğrenç bir şeymiş. Burada bir cam bile yoktu ki dışarıyı göreyim.
Mehir, salak salak konuşmak yerine seslenmeyi denesen her şey çözülecek gibi.Hayır o pisliklere asla seslenmem onlara muhtaç değilim.
Evet Mehir muhtaçsın.
Değilim! Ben gururlu biriyim asla yapmam.1 saat sonra
"Kimse yok mu!" Evet karnım o kadar acıkmıştı ki 1 saat önce gururluyum diyen ben değilmişim gibi şu an bağırıyordum.
Ne var canım açlık böyle bir şey hiç manyak falan demeyin valla. Sesimi kimse duymayınca daha yüksek bağırmaya başladım.
"Ya Allah sizin belanızı versin açım ben aç bir insan suçlu diye aç bırakılmaz pislik insanlar!"
Evet çok haklı bir isyandı.Bir süre sonra at gibi olan kadın içeri gelince rahat bir nefes aldım. Beni burda ölüme terk ettiklerini düşünmeye başlamıştım. Bu kadının geldiğine bu kadar sevineceğim aklımın ucundan geçmezdi.
"Ne var niye bağırıyorsun" madem duydun diye gelmiyorsun or- sakinim.
"Çok acıktım ölücem açlıktan kaç saattir ataktayım ve hiç bir şey yemedim biraz insaflı olur musunuz?"
Mehir, az önce bela okuyordun ne oldu bir anda uslu kız oldun?Orayı karıştırma. Ben bu kadına bela okusam benim belamı siker. Kadın ters bir şekilde baktı. "Ne kadar umrumda?" Ama ben seni cidden sikerim orosp- tamam bir şey yok derin nefes al iyisin hiç bir şey yok Mehir, sakin ol.
"Lütfen, gerçekten çok susadım ve acıktım bu kadar da insafsız olunmaz." Ben kim yalvarmak kim ne hallere geldik be. Kadın bana uzun uzun baktı masum olduğumu sandığım bakışlarımı atıyordum. Ama o beni çıldırtacak bir şey yaptı. Hiç bir şey demeden yanımdan ayrıldı.
Suçlu değildim belki ama illaki burda yatacaksam boşuna olmasın diye bu kadını ölürecektim. İnsan bir cevap verir ya. İnsan değil ki tabi nerden bilecek pislik orospu!
Kendi kendime kafayı yiyip saydırırken kadın içeri girdi. Elinde bir tepsi vardı. Allahım golll diye bağırmak istedim. Yemek yemek için kırk takla attırdılar insana ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN ANLAŞMASI (+18)
Romance"Yapmadım diyorum neyi anlamıyorsun be adam neyi kanıtlayayım kanıt yok!" Sinirden delirecektim. Düz bir ifadeyle parmaklıkların arasından bana baktı."Peki, sana bir seçenek sunacağım kabul edersen özgür olacaksın." Heyecanlanmıştım. "Tamam, Söyle"...