Yeni Hayat

1.1K 33 66
                                    

                                          ///
"Benimle evleneceksin."

"Ne!"
                                       ///
           
Ne demişti bu adam benimle evleneceksin mi? Allahım iyice kafayı yiyip garipten sesler duyuyorum. Beni hastaneye kapatın iyi değilim.

"Af buyur? Ne dedin az önce anlamadım garipten sesler duyuyorum da." Güldü. Bu piç niye gülüyor biri bana söyleyebilir mi?

"Neye gülüyorsunuz ne dediniz anlamadım bi an kafamı içindeki sesler yüzünden
'benimle evleneceksin' dediğini sandım." Diyerek güldüm. Adam deli olduğumu düşünecekti.
Öylesin zaten mehir.

Kes sesini değilim. "Aslında tam olarak öyle demiştim." Demesiyle ikinci bir çok dalgası geçti üstümden. Bu piç bana evlenme teklifi mi etmişti?

"Nasıl? Ne demek evleneceksin ne diyorsun birader ya. Ne evlenmesi? Hadi ben sıyırdım senin kafa doğuştan mı gidik anlamadım yani?"
Adam gözlerini devirdi. Senin o gözlerini oyacağım göreceksin devirmeyi.

"Sen çıkmak istemiyor musun?" Evet istiyordum ama bunun evlenmeyle alakasını bana söyleyebilir misin acaba süper zeka. "Evet istiyorum, ama evlenmek ne alaka?" Nefesini seslice verdi. "Bak sen kurtulmak istiyorsun, benimde yalandan bir evlilikte ihtiyacım var" oyuncak mı bu amk ne sanıyorsun sen evliliği.

"Tamam anladım ama bunu benimle niye yapıyorsun? Gidip başka bir kadın bulamadın mı böyle bir teklif yapacak?" Çenesini kaşıdı. "Şu an benden seni çıkarmamı istiyorsun yani benim insafıma bağlısın doğu mu?" Evet maalesef doğru. "Bu yüzden bu teklifi yaptım. Hem senin istediğin olcak hemde benim istediğim olacak karşılıklı yani. Sen benimle evlenmeyi kabul edeceksin bende seni çıkaracağım." Biraz düşününce mantıklı geliyordu. Ama başkasını bulsun ya ben evlenmek için çok gencim.

"Şöyle yapsak daha mantıklı olmaz mı; ben sana evleneceğim başka birini bulayım sende beni çıkar nasıl fikri? çok iyi bence." Kafasını iki yana salladı. "Hayır seni çıkaracaksam bunu seninle yapacağım. Kabul etmiyorsan keyfin bilir. Kal burada ama bil diye söylüyorum uyuşturucu satıcıları 10 yıldan aşağı çıkamaz." On yıl mı? Yuh ebesinin, ömrümün yarısı gidiyor lan.

"Başka yolu yok mu? Ben evliliğe hazır değilim. Hatta hiç evlenmeyi düşünmüyordum." Omuz silkti. "Başka seçeneğin yok ya kabul et yada kal."
Hay ben senin yapacağın teklife sıçayım adam.

Evlenmek ne ya! of tanımadığım bir adamla ben niye evleniyorum? Mal mısın adam sende git tanıdığına arkadaşına söyle.

Adamın kararlı durduğunu görünce başka şansım olmadığını anladım. Belki o kadar da kötü değildir burda 10 yıl kalmak ya.
Aynen Mehir çürü burda gör.

Ya korkutma beni. Kendi kendimi korkutuyorum Allah kahretsin. Ne yani adamla evleneyim mi?
Burada çürümekten iyidir Mehir.

Ya daha kötüyse. Adam piskopat çıkıp beni öldürürse ne olacak?
Aynı potansiyel sende de var hatta daha fazlası Mehir bunu sende çok iyi biliyorsun.

Yok canım ben masum bir kızım. Tamam buna kendim bile inanmamıştım. Ama o kadar da piskopat değildim canım.
Aynen mehir aynen.

Kendime göz devirdim evet bunu yapabilecek kadar kaçıktım ama kimsenin bilmesine gerek yoktu. Adam hafif öksürdü. "Kabul etmiyorsun galiba?" Ona döndüm. Başka seçenek yoktu kabul etmeyip ne yapacaktım ki.

HAYATIMIN ANLAŞMASI (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin