🌜Rozdział 20🌛

596 16 6
                                    

•Nemesis•

-No kurwa mi na tobie zależy.-i tutaj podniósł głos. Popatrzył mi prosto w oczy a ja próbowałam wyczytać wszystkie emocje z jego bladoniebieskich tenczówek.-Kurwa na nikim mi tak nie zależało jak na tobie. Na prawdę myślałem że leżysz gdzieś w rowie czy innym gównie zgwałcona, ciężko ranna czy martwa. Odchodziłem od zmysłów.-trochę mnie zatkało i nie wiedziałam co powiedzieć.

-Przepraszam-głos mi się lekko załamał.- ja na prawdę nie wiedziałam co robić. Nie chciałam ci mówić i nie wiem dlaczego ci nie powiedziałam o ciąży.-zaczełam płakać.

Tony złapał mnie jedną ręką delikatnie za brodę a drugą otarł moje łzy. Nakierował moją twarz tak bym spojrzała mu w oczy.

-Posłuchaj mnie, okej?-powiedział na co skinełam głową.-Nigdy ale to nigdy nie rób więcej czegoś takiego, okej? Ja ci pomogę we wszystkim. Musną lekko moje wargi swoimi.

Objął mnie delikatnie ramionami a ja wtuliłam głowę w jego tors okryty czarną bluzą. Chwilę płakałam. Nawet nie wiem dla czego. Może przez poczucie winy? Przez to że zostawiłam go bez żadnego wyjaśnienia? Nie wiem. Przynajmniej na razie.

-Kocham Cię-powiedział po czym ucałował moją głowę.-Kiedy po raz pierwszy raz cię zobaczyłem na prawdę wpadłaś mi w oko. I nie chodzi tylko o wygląd ale też o charakter. Więc mówię ci to po raz pierwszy i mam nadzieję nie ostatni. Kocham Cię.

-Ja chyba też.-powiedziałam niewyraźnym tonem chłonąc zapach wody kolońskiej i papierosów.

-Spokojnie, nie naciskam. Dam ci czas. Tyle ile będziesz chciała. Tylko proszę wróćmy do Stanów i zamieszkajmy razem gdzie tylko chcesz.-powiedział.

-Dobrze- pociągnełam nosem. Na moje słowa Tony uśmiechną się.- Tylko za tydzień. Po badaniach możemy od razy wsiąść w samolot i polecieć. Dowiemy się o płci i czy mogę podróżować.

-Dziękuję-chłopak zamkną mnie szczelnie w swoim uścisku.-Wezme samolot i ogarnę wszystko.

-Ogarniemy po tem wszystko razem.-dodałam

I w ten oto sposób położyłam się spać u boku Tonego Moneta który jest najwygodniejszą poduszką na świecie.

•••••••••••••••••••••••••••••
Hejka 👋 Mamy już 20 rozdziałów! Przepraszam za błędy i do jutra.

PS: jak myślicie jaka będzie płeć ♂️or♀️?

•Łączy nas tusz•Tony MonetOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz