🌜Rozdział 1🌛

1.2K 30 9
                                    

-Halo?-dobiegł mnie głos mojego znajomego po drugiej stronie słuchawki.
-Cześć George to ja Nemesis.-powiedziałam.
-O Hej potrzebujesz czegoś?-zapytał.
-Właściwie to tak.Masz jakiś wolny termin na dziarę?
-Mogę zapisać cię na czwartek (jest wtorek) na jedenastą.
-Okej
-Tylko jest mały problem.-oznajmił.
-Jaki?-przewróciłam oczami.
-Może cię wytatuować mój znajomy bo ja mam w tedy trzecią sesję z innym klientem.-wytłumaczył.
-Dobra tylko niech mi tego nie spierdoli.
-Spoko jest całkiem dobry w tę klocki- wiedziałam że uśmiechną się po drugiej stronie.-wyślę ci Smsem resztę informacji.
-Dobrze, dobranoc.-po odpowiedzi od Georga rozłączyłam się i poszłam spać.

Skipe time: czwartek

Obudziłam się o ósmej i poszłam pod prysznic.Umyłam ciało i włosy po czym wyszłam z prysznica nałożyłam szlafrok i poszłam do kuchni zjeść śniadanie.Po śniadaniu rozczesałam włosy i lekko się pomalowałam. Postawiłam dzisiaj na czarne dresy i czarny top oraz wielką szarą rozpinaną bluzę.Wziełam jeszcze czarną torebkę i czarne Conversy. Pojechałam na miasto po kawę ze sturbuksa.Pochodziłam chwilę po galerii i kiedy była 10.30 zaczełam kierować się w stronę studia tatuaży. Byłam na godzinę 10.50.

-Cześć Nem zaraz przyjdzie Tony więc poczekaj, ja muszę lecieć na razie.-powiedział pospiesznie George.

-Pa-powiedziałam i zajęłam jedno krzesło i wyciągnęłam telefon.Po chwili usłyszałam otwierające się drzwi ale nie podniosłam wzroku znad telefonu.

-Hej jestem Tony-powiedział.

-Spóźniłeś się-powiedziałam dalej zapatrzona w telefon

-Dwie minuty chyba cię nie zbawią-i w tedy podniosłam wzrok znad telefonu.Chłopak był wyższy ode mnie oraz miał ciemne włosy i tatuaże.Dużo tatuaży.Miał niebieskie oczy i ubrany był w szare spodnie dresowe, białą koszulkę oraz skórzaną kurtkę którą właśnie zawieszał na wieszak.

-Czas jest cenny

-Dobra gdzie chcesz ten tatuaż i jaki?-zapytał.Dałam mu kartkę ze wzorem.

-Będzie on pod piersiami.

-Okej-chłopak poszedł odbić wzór (czy jak to się tam robi) i przyszedł ze wzorem.-Daj to -powiedziałam wystawiając do niego rękę by dał mi kalkę.

-A umiesz sama?-zapytał.

-Pytasz dzika czy sra w lesie, oczywiście że tak-podał mi kalkę i ściągnełam bluzę.Stanełam przed lustrem i odniosłam trochę top tak że było mi widać trochę cycków.Odbiłam kalkę i powiedziałam że jest okej.

-Chodź-powiedział chłopak i poszliśmy do pomieszczenia obok.

Tony•

Kiedy wchodziłem do studia zobaczyłem całkiem ładną dziewczynę.Miala czarne włosy i czarne oczy oraz piękne tatuaże. Pogadałem chwilę z nią i starałem się poznać ją bardziej.Kiedy zobaczyłem kawałek jej piersi zobaczyłem że dziewczyna jest idealna.Poszliśmy do sali a dziewczyna położyła się na takim jakby łóżku i czekała.

-Zdejmij bluzkę-powiedziałem po czym wykonała polecenie.Moim oczom ukazały się kolejne tatuaże. Jednym z nich jest tatuaż pomiędzy piersiami.Przy jednej piersi jest połowa słońca a przy drugiej połowa księżyca.Pewnie z każdą ściągniętą warstwą będzie tych tatuaży coraz więcej.Wziołem maszynkę do golenia i przejechałem kilka razy po miejscu gdzie będzie tatuaż.Wziołem maszynkę i zacząłem tatuować jej napis "FUCK OFF".Musiałem podtrzymać jej pierś by nie przeszkadzała i w tedy poczułem jak mój przyjaciel momentalnie stoi.O fuck Tony szare dresy.

•Nemesis•

Nie przeszkadzało mi jakoś bardzo że chłopak podtrzymuję moje cycki.Ale zobaczyłam i chyba stoi mu jego członek.Postanowiłam zostawić to bez komentarza.

-Nie poznałem jeszcze twojego imienia-odezwał się.
-Nemesis lub Nem.-powiedziałam.- Masz ładne tatuaże.
-Sam je rysuję a twoje też są niczego sobie.
-Też je rysuję-dodałam.

Gadaliśmy chwilę i chłopak skończył mnie dziarać.Poszłam do lustra i stwierdziłam że jest zajebiste. Zaczęłam się ubierać i poszłam zapłacić.

-Zadzwoń jeśli kiedyś jeszcze będziesz chciała jakiś tatuaż-powiedział Tony dając mi białą karteczkę z jego numerem telefonu.

-Kiedyś na pewno-powiedziałam i wyszłam.

•••••••••••••••••••••
Sorka za błędy:)

•Łączy nas tusz•Tony MonetOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz