Yazar: Mermarid
Evet arkadaşlar ÜSAO hikayesi bitince bu hikayeye başlamayı düşünüyorum. İçimden geldi sadece tanıtımını yazdım. Bakalım kaç kişi bu hikayenin ne olduğunu, kimlere ait olduğunu tahmin edecek. Aslında çok basit ama.... :) Hadi tanıtıma...
***************
TANITIM!!!*********
Dışarıda müthiş bir yağmur vardı, tıpkı kalbinin acıyla kan pompalaması kadar şiddeti... Gözleri görmez bir şekilde sadece tek bir yere odaklanmıştı. Ne duygularını yansıtan havayı görüyordu gözü ne de karanlık hava yüzünden oturduğu pencere kenarında ki camdan yansıyan kendi yüzünü. Perişan bir halde sadece tek şeye odaklanmıştı. İçinde ki acı gözlerine ulaşıyor ama oradan dışarıya bir türlü çıkamıyordu. Yutkunarak acıyan boğazını rahatlatmak istese de bunu başaramamıştı. Sonunda gözlerinden süzülen yaşla bulanıklaşan görüş acısını düzeltmek için hızla elinin tersi ile gözünden akan yaşı silmişti. Tek bir şeye odaklanmıştı... Üç yıldır dolu olan parmağından çıkan yüzüğün solmaya yüz tutmuş izine. Kalbi patlayacak gibi olduğunda hala olanlara inanamıyordu. Kalbi bir el tarafından parçalanacak şekilde sıkılıyormuş gibi hissederken, pencereden içeriyi dolduran şimşekle tüm düşünceleri dağılmıştı.
Artık o yoktu...
Ne parmağında olması gereken yüzük, ne de yanında olmasını istediği kız hayatında değildi...
Genç adam kaybedişliğin farkındalığıyla hızla başını kaldırmış ve camda ki perişan görüntüsüyle karşılaşmıştı. Bu yansıyan görüntü kendisine mi aitti? Bundan sonra hep bu şekilde mi görünecekti. Yansımasından görünen yanağında ki yaşları silerken yeniden gözleri boş olan parmağına gitmişti. Oysa ne zorluklarla o yüzüğü takmıştı. Ama şimdi... Şimdi kolay bir şekilde parmağından yok olmuştu. Sanki hiç orada bulunmamış gibi...
Ama hayır...
O yüzüğün orada olduğunu her zaman bilecekti. Kendi unutmaya çalışsa da kalbi her zaman bunun farkında olarak kendisine işkence edecekti.
Kalbi sevdiğini anarken onu nasıl da kaybettiğini her zaman, her çarpıntısında ona hatırlatacaktı...
Onu kaybettin diye...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN OLMADAN ASLA! Kitap Oldu!
General FictionBenim Küçük Gelinim kitabı ve Göremediğim Sen kitabından tanıdığınız Songül ve Cüneyt in hikayesi. Göremediğim Sen seri 3 GERÇEK SEVDA CAN YAKAR!!!