14. Bölüm

7.8K 740 40
                                    

İyi Okumalar! Seviliyorsunuz!

-****--

Yağız arkasını dönüp giden babasının ardından üzüntülü bir şekilde bakmıştı. Sedat'ta en az babası kadar şaşkındı. Kardeşinin yanına birkaç uzun adımda varıp öfkeyle bağırmıştı.

"Sen ne yaptın? Ne zaman kıydınız nikâhı?" Yağız suçlu çocukları gibi bakışlarını ağabeyinden kaçırırken aklından tamamen çıkan bu konuyu babasına nasıl anlatacağını düşünüyordu.

"Babamla konuşmam gerek."

"Babam bundan sonra seni..."

"Bu onun fikriydi ama... İkisinin evlenmesini kendisi istemişti. Şimdi bu şekilde neden davranıyor anlayamıyorum."

"Anlamıyor musun? Yezda'yı düşün..." Yağız annesinin kucağında ki küçük kızına bakınca dişlerini sıkmıştı. Kendisinden habersiz evlendiğini düşünmek bile istemiyordu. Sedat kardeşine imalı bir şekilde bakarken "Sanırım anladın!" dedi. Yağız başını sallarken babasının peşinden o da konağa girmişti.

İlk önce babasının odasına giden genç adam orada Cemal beyi bulamayınca yönünü her zaman oturduğu teras kata çevirdi. Yaren kocasının sıkıntılı bir şekilde babasının yanına gidişini izlerken derin bir nefes almıştı. Ona yapmamasını söylemişti ama kendisini dinlemeyen kocası kardeşini evlendirmişti. O günü hatırlayınca yüzünde oluşan hüzünlü gülümsemeye engel olamadı.

Aylar Önce...

Cüneyt hastane odasında yorgun bir şekilde kolunda serumla yatarken genç kız hemen yanı başında ona üzgün nazarlarla bakıyordu. Genç adam gülümsemeye çalışarak Songül'e bakmıştı. "Yeter ama, ben iyiyim dedim sana..." Songül onun sitemini duymazdan gelerek gözlerine dolan yaşları saklamaya çalışıyordu. "Ağrın var mı?"ağlamaklı çıkan sesi genç adamın canını sıkmıştı. "Ağrım yok, iyiyim ben. Söylesene ağabeyin öyle telaşlı nereye gitti?" Songül de abisinin nereye gittiğini bilmediği için sadece omzunu silkelemekle yetinmişti.

"Bilmem, birazdan nasılsa gelir." Tam da söylediği gibi birkaç dakika sonra Yağız yanında üç adamla birlikte odaya girmişti. Hemen ardındansa odaya Yaren kucağında kızıyla birlikte girdi. Genç kadın kocasının yanında ki adamlara bakarken endişeli bir şekilde konuşmuştu.

"Yağız bir sorun mu var?"

"Sorun yok Yaren, bu bey hastanenin imamı bunlarda çalışanlardan..." Yaren anlamayan bakışlarıyla kocasına bakarken Cüneyt hasta yatağında kıpırdanarak doğrulmaya çalışmıştı. "Yağız abi, bu düşündüğüm şey mi?" Onların konuşmasını merakla izleyen iki genç kız şaşkındı. Yaren atılarak "Yağız neler oluyor burada?" diye sorduğunda aldığı cevap karşısında şaşkına dönmüştü. "Birazdan Songül ve Cüneyt'in nikahı kıyılacak."

"Sen ne saçmalıyorsun? Bunu baban duyarsa kıyameti koparır..."

"Abi?" Songül şaşkınlıkla ağabeyine bakıyordu. Duydukları karşısında heyecanlanmadan edemeyen genç kız bakışlarını Cüneyt'e çevirince onun yüzündeki gülümseme ile gerçeği kavramıştı. Yağız abisi onu evlendirecekti, hem de yıllardır aşık olduğu adamla... Ama babası ne olacaktı?

"Babam çok kızar abi..."

"Merak etme, onunla konuşmuştuk. Okul biter bitmez nikah kıyılacaktı."

"Ama okul bitmedi."

"Okul bitince yeniden kıyarız nikahı ama şimdi bu nikah kıyılacak. En azından içim biraz olsun rahatlar. Sizi kollayacağım diye kendi karıma vakit ayıramıyorum."

SEN OLMADAN ASLA! Kitap Oldu!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin