Nasılsınız arkadaşlar. Umarım bu bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar...
*******
Güneş gökyüzünden yavaş yavaş yere doğru süzülürken ortalığı zifiri karanlık kaplamaya başlamıştı. Ama bu karanlık mutluluk sarhoşu olan iki gencinde yanına uğramıyordu. Birisi annesi olarak bildiği genç kadının göğsüne başını koymuş rahat bir şekilde uykuya dalarken diğeri heyecandan yatağında dönüp duruyordu. Asude göğsünde yatan Songül'ün saçlarını okşarken gülümsemişti. Gözünün önünden onun bebekliği, genç kız oluşu ardı ardına geçerken içlenerek gülümsemesi yüzünde yayıldı. Songül onun en büyük gurur kaynaklarından biriydi. Kapının hafif aralanmasıyla odaya giren zayıf ışık kaynağına doğru bakışlarını çevirdiğinde odaya giren kişi ile hafif gülümsemişti. Sedat sessiz bir şekilde odaya girerek karısı ve kardeşinin yattığı yatağa doğru ağır adımlarla ilerledi. Asude kocasının dikkatli attığı adımları karşısında gözlerini kısarak onun ne yapacağını görmeye çalışıyordu. Tam ağzını açıp konuşacağı sırada kocasının parmağını dudaklarına değdirerek sessiz olmasını söylemesi onu daha da meraklandırmıştı.
"Ne yapıyorsun?" Yine de merakına yeni düşen genç kadın fısıltı ile kocasına sormuştu. Sedat'ın gözleri dikkatle Songül'ün üzerinde dolaşıyordu. Karısına sıkıca sarılmış olan kardeşine hüzünlü bir şekilde bakarken gözlerinde ki ıslaklığı belli etmeden silmeye çalışmıştı. Kocasının duygusal anına çok fazla tanık olamasa da onun Songül'e ne kadar düşkün olduğunu biliyordu. Kız kardeşi Sedat için ayrı bir yer teşkil ediyordu. Hafif yerinde doğrularak kardeşinin alnına dudaklarını bastırırken Asude'nin yanağından aşağıya sıcak bir damla yuvarlanmıştı.
"Şuna baksana ne kadar da büyüdü..." Kocasının sözlerini başını sallayarak cevaplarken genç adam karısına doğru uzanarak onun da saçlarına bir öpücük kondurup hızla kapıya doğru ilerledi.
"Abi..." Sedat duyduğu sesle yerinde duraksarken Asude uykusunda sayıklayan genç kıza bakışlarını çevirmişti. Yüzünde hüzünlü bir gülümseme oluşurken Sedat arkasına bile bakmadan hızla odadan çıkmıştı. Kardeşi hissetmiş gibi uykusunda abisine seslenmişti. Gece iki konakta da heyecanlı geçmişti.Sabahın ilk ışıkları ile konakta ilk uyanan yine Asude olmuştu. Kolu üzerinde ki ağırlıkla uyuşurken usulca yerinde doğruldu. Bugün yapacak çok işleri vardı. İki köyde düğün haberini aldığında oldukça şaşırmıştı. Asım beyin köyü bey oğlunun evliliği haberi karşısında çalkalanırken köy kızları ikinci kez hayal kırıklığına uğramıştı. Cüneyt'in bozulan nişanı köy kızlarına umut olurken ani verilen bu evlilik haberi herkesi şaşkına uğratmıştı. Bu haber hakkında dedikodu kazanı çalkalanmaya başlamıştı bile... Kimisi Songül'ün hamile olabileceği konusunda söylenti yayarken kimisi de köy beyinin kızı kaçırmaya çalıştığı hakkında atıp tutuyordu. Onların yıllarca süren nişanı dedikodu kazanının altına odun atmaya yetmişti. Aynı çatı altında yaşadıkları söylentileri ise sadece hamilelik dedikodusunu desteklemek için yayılmıştı. Cüneyt köyde olan dedikodulardan habersiz akşam ki imam nikahı için hzırlık yaparken Asım bey de oğlunu evlendirmenin heyecanı ile üzerine çöken hüzünü yok etmeye çalışıyordu. Yaren sabah erkenden hazırlıklara yardım etmek için baba konağına giderken hazırlıkla son hızla devam ediyordu.
Songül'ün giyeceği kıyafet erkek tarafından alınıp Cemal beyin konağına gönderildiğinde genç kız hüzünlenerek babasına bakmıştı. Daha bohçasında olan kıyafetin modeli ya da rengi umurunda değildi. Cüneyt aldıysa onun için yeterli özellikte olduğunu biliyordu. Bu akşam çuval giymeye bile razıydı. Yeterki yanında olan kişi Cüneyt'ten başka kimse olmasın.
"Songül hadi yemeğini ye, akşama kadar çok iş var." Yengesinin uyarısı ile yemek masasına geçerken üzerinde ki dikkatli bakışlardan utanmamaya çalışıyordu. Melek halasının elini tutarak "Halacım, sen şimdi bu akşam gidecek misin?" diye sorduğunda Sedat ve Yağız aynı anda elindeki kaşıkları masaya bırakarak "Yok öyle bir şey!" dedi. Melek iki adamın sert çıkan sesi karşısında ürkerken Sedat ve Yağız Asude'nin kızgın bakışlarından nasibini almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN OLMADAN ASLA! Kitap Oldu!
Ficción GeneralBenim Küçük Gelinim kitabı ve Göremediğim Sen kitabından tanıdığınız Songül ve Cüneyt in hikayesi. Göremediğim Sen seri 3 GERÇEK SEVDA CAN YAKAR!!!