1

551 41 11
                                    

Jimin pov:

დღევანდელი დღე სხვებისგან არაფრით განსხვავდება მე და თეჰიონი მოსაცდელში ველოდებით ჩვენს უფროსებს რომლებიც მნიშვნელოვან თათბირზე არიან კიმ ნამჯჯუნთან და მინ იუნგისთან მათ მეგობარებთან და პარტნიორებთან ერთად.

ჯინი კიმ ნამჯუნის მდივანია, მე ჯონ ჯონგუკის, თეჰიონი ჯონ ჰოსოკის, ჯიჰუნი კი მინ იუნგის ეს ოთხი ადამიანი კი ბანგთან ინდასტრისის დამფუძნებლები არიან.

ტელეფონში ვიყურები ინსტაგრამში შევდივარ და ჩემი მთავარი გვერდიდან ჩემს მეორე გვერძე გადავედი და ახალი ფოტოს ატვირთვა დავიწყე.

ჯინი და ჯიჰუნი კაფეტერიაში არიან ჩასულები ჩვენთვის ყავის ამოსატანად რადგან შეხვედრა დიდ ხანს გრძელდება.

sexy.m.i.n_m.i.n

9256 likesexy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


9256 like
sexy.m.i.n_m.i.n აბა რას ფიქრობთ მსგავს აუთფიდზე? ამბობენ კურდღლები ძალიან მალე მრავლდებიანო.

comment:

Just•°jinie°•_ კარგი რა მინი რა არის ეს ცოტა უფრო სექსი ტანსაცმელი არაფერი გქონდა? ამაზე უკეთესებიც გაქვს, ვიცი რომ გაქვს.

just_daddy_ ოჰ პატარავ ესეთი აუთფიდი გიხდება მაგრამ მის გარეშე ალბათ უფრო ლამაზი იქნები.

kim_tae..tae.._ როგორ ვერ ვიტან შენნაირ იდიოტებს რომლებიც ყველას სხეულზე ნადირობენ.

sexy.m.i.n_m.i.n_ თეჰიონ დაწყნარდი თორე წამოვიდა სიფათში.

daddy_jk_ ისე სიმართლეა კურდღლები მალე მრავლდებიან😊🐇

ჯიმინმა გაკვირვებული ამოიხედა ტელეფონიდან და მის გვერდით მჯდომ თეჰიონს შეხედა.

-ეს შენც წაიკითხე?

-მან იცის რომ შენ ხარ?

-არამგონია.

-მაგრამ ის ახლა შიგნითაა.

-შეიძლება ისვენებენ?

-არ ვიცი მაგრამ მან ახლახანს შენი ფოტო დააგულა და კომენტარი დაგიტოვა.

ჯიმინს ტელეფონზე მოსულმა ნოთიპიკაციამ შეახსენა თავი და რას ხედავს.

daddy_jk start to follow sexy.m.i.n_m.i.n

-თეჰიონ ამას შეხედე.

თეჰიონმა ტელეფონში მოსულ ნოთიპიკაციას დახედა და თვალები გაუფართოვდა.

- მან შენი დაფოლოვება დაიწყო.

-და არა მარტო დაფოლოვება.

-რას გულისხმობ? გაუკვირდა თეჰიონს

-მან ჩემი ყველა ძველი ფოტო დააგულა.

-იმედია მან არ იცის რომ შენ ხარ ხომ იცი აკრძალული გვაქვს ნებისმიერი რამის გაკეთება რაც ჩვენი კომპანიის იმიჯს ავნებს.

-იმედია მეგობარო თორემ დიდ შარში გავეხვევი უფროსობასთან და თავად ჯონ ჯონგუკთან.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

ესეც ჩვენი ახალი ფიკის პირველი თავი🤍🌼💜...

თუ მოგეწონათ დააკომენტარეთ🌼🤍...

დიდი სიყვარულით კიმ სანნი🤍🌼💜...

Døūblê Ãçcøûñt {Instagram} {დასრულებული}Where stories live. Discover now