10

11.4K 571 247
                                    

Medya: Ömer

Ancak pek rahat değildim.Çünkü Ömer'in bakışlarını üzerimde hissediyordum.Tamam bundan mutluydum ancak..ilk defa bu kadar uzun süre bakıyordu.

Bir şey çaktırmadım, değil mi?

Umut'tan

Bir süre sonra Deniz ile konuşmayı bırakıp etrafa bakmıştım.Çaprazıma baktığımda Ömer'imin telefonuyla oynadığını gördüm.

Çok yakışıklıydı..

Kaşı, burnu, güzel gözleri, kasları, sinirlenirken sürekli tek kaşını kaldırması, küçük ama etkili tebessümü..Adamın herşeyi güzeldi abi.

Özellikle kalbi.Dışarıdan ne kadar soğuk birine benzese de o kadar değildi.Tamam vardı bazı öküzlükleri.Ama kalbi yumuşaktı.

Özellikle kedilere karşı.Kedilere bayılan bir tipti ki bunu kendi evinde 2 tane bulunan kediden anlayabiliyordum.

Bir yere gittiğinde eve süt kardeşi İrem geliyordu.O da iyi kızdı.Tatlı biriydi.Tabii benim kadar deği-LAN

Can benim aşkıma mı sırnaşıyor yoksa bana mı öyle geliyor.Ömer'im de fark etmemişti.Telefona dalmıştı.

Hızla telefonumu çıkarıp anonimden ona yazdım.

Atarlı Bebek: şşt! (23:26)

Görüldü ✅✅

Ömer'im: Hayırdır? (23:28)

Atarlı Bebek: Can terbiyesizinden uzak dur.

Sana sırnaşıyor!

Ömer'im: Ne alaka lan

Atarlı Bebek: Sen bu tür konularda biraz safsın aşkım o yüzden sen beni dinle.

VE ONDAN UZAK DUR!

Ömer'im: O ünlem işaretini bir daha bana karşı kullanma.

Atarlı Bebek: ay be bu tür konularda hassasti demi-/

Tamam askim unutmuşum neyse uzak dur ondan.

Ömer'im: Dur bir dakika sen nereden biliyorsun Can'ın bana sırnaştığını?

Atarlı Bebek: sıçtık/

Yazıyor..

Çevrimiçi..

Yazıyor..

Çevrimdışı.

Ömer'im: bir şeyler anlıyor gibiyim/

Umut'tan

Deniz'in kolumun cimciklemeleriyle kopmasını istediğini anlamıştım.

"Kanka." dedim ağlamaklı bir sesle.Deniz artık kolumu cimciklemeyi bırakıp beni dinlemeye başladı.

"Noldu lan?" dedi.

"Sıçtık kanka sıçtık." dedim kısık sesle.Bir şey çaktırmamam gerekiyordu.Ömer telefonunu kapatıp etrafa bir bakış attığında gözleri gözlerimle buluşmuştu.

Hemen gözlerimi çekip yüzümü normal bir ifadeyle tutmaya çalıştım.Deniz kaşlarını hafif çatmış bana bakıyordu.

"Ya al bak." diyip telefonu masa altından ona uzattım.O da çaktırmadan aldı ve zaten şifremi bildiği için direkt açtı.

Mahalle/GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin