Umut'tan
Bugün mahkeme günüydü.Annem ve babamın boşanacağı gündü bugün.Aslında üzülmüyor değildim.Kim üzülmezdi ki?
Evet annem beni sevmiyordu ve bende ondan soğumaya başlamıştım ama.. keşke her şey daha güzel olsaydı.
Aklımdaki düşünceleri kovalayıp kıyafetlerimi giydim.
*Temsili kıyafet*
Odadan çıkıp aşağıda beni bekleyen abimin yanına gittim.Koltukta oturmuş dalgın dalgın yere bakıyordu.
Siyah pantolon ve siyah tişört giymişti.Abimin yanına oturdum ve onun omzuna dokundum.
Abim irkilerek bana döndü."Hazır mısın abicim? Hadi gidelim." dedi."Abi benim yüzümden boşanıyorlar değil mi?" dediğimde abimin gözleri büyüdü.
Ellerimi tutup destek vermek istercesine sıktı."Bunlar senin suçun değil,annem kendisi istedi.Böyle iğrençlik yaparak kendisi bunu yaptı.Bunlar senin suçun değil, abicim." dedi.
Gülümsedim.O da gülümsedi.
"Tamam hadi kalk artık bu ne duygusallık ya?" diyerek öküzlüğünü devreye sokan abimle göz devirdim.
Ayağa kalkınca bende kalktım.
Tam o sırada kapı çalmıştı.Koşarak kapıyı açmaya gittim.Açtığımda Deniz vardı.Beyaz bir tişört ve gri bir eşofman giymişti.
Tam içeri girecekken onu durdurdum."Biz de şimdi çıkacaktık kanka, hadi." dediğimde başını salladı.
Abim geldiğinde birbirlerine kaçamak bakışlarla baktılar.Bunların arasını yapsam nasıl olur acaba?
Biraz ötede adım sesleri duymamla oraya baktım.Ömer..
Siyah kumaş pantolon, siyah gömlek giymişti.Özenle yapılmış saçları ve kol saati ile efsane gözüküyordu.
*Temsili*
Abim ile dostane bir şekilde tokalaşıp sarıldılar.Ardından Ömer Deniz'e bakarak selam verdi.Deniz de selam verip çaktırmadan abimin yanına gitmeye çalıştı.Deniz de az değildi.
Ömer yanıma gelip yanağımdan makas aldı.Kalbim ritmini yine şaşırırken, yutkunmuştum da.
Ömer'in yanımda yan bir şekilde sırıttığını gördüm.
"Nasılsın?" diye sordu."Bilmiyorum.." dedim gerçekten üzgün bir sesle.
Derin bir nefes alıp verdi ve bir kolunu omzuma atıp beni kendine çekti."Üzülme, ben hep yanındayım." dedi.
Söylediği şeyle beraber ona gülücük bahşettim ve "BİLİYORUM TABİİ Kİ.Hep yanımdasın bende hep senin yanındayım yani bunu bil-" dedim ancak saçmaladığımı fark edip ona gülümsedim.
O da gülümsedi.Deniz iki kere sahte bir şekilde öksürünce bakışmamızı kestim.
Abim "hadi gidelim artık." dedi.O da üzgündü.Ömer kolunu omzumdan çektiğinde boşluktan düşmüş gibi oldum.
Birlikte arabaya doğru gittik.Ben ve Deniz arkaya, Ömer sürücü koltuğunda abim de yanına oturmuştu.
"Tamam mısınız?" dedi abim.Ben "hm hm" diye karışılık verirken Deniz"Evet! Tamamız." dedi.
Onun bu ani çıkışına güldüm.
Sanki sen Ömer'in yanında kekelemiyorsun ya da boş boş konuşmuyorsun.
Osman sesini kes.
İyi be seninle konuşanda kabahat zaten, sg.
İç sesimle olan tartışmamı bitirip önüme döndüm.
Selam, nasılsınızz?
Okulun ilk günü nasıl geçti bakalım?
Okumayanlar ise gününüz nasıl geçti?
Ben pek memnun değilim, kaç saat boyunca mayoz bölünmesini tamamlamamış canlılarla aynı ortamda kaldığım için iyi değilim.
Her neyse, biraz kısa oldu idare edinn
Sizeleri seviyorum, takipte kalın 🤍😝
Hoşçakalın, bay bay❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle/Gay
General FictionMahalle abisinden hoşlanan Umut ve onu sadece arkadaşının kardeşi olarak gören Ömer'in aşk hikayelerine birlikte tanıklık edelim. Homofobikler giremez! Cringe sahneler olabilir, ona göre okuyunuz Birinin yönelimine, benliğine karşı herhangi bir haka...