33.Bölüm

5.8K 293 157
                                    

Ömer'im: Gülüm?

Umudum: Efendimmm aşkım❤️

Ömer'im: aşkım yazan parmaklarını yerim lan

Bir şey istiyor musun marketten??

Umudum: Yok aşkım ama hızlı gel💖💗💞💞💝💓

Ömer'im:Bekle beni

10 dakikaya oradayım.

Umudum: Tamam aşkım❤️

Ömer'im: Yiyeceğim ulan seni.

Görüldü ✅✅

Umut'tan

Ömer'in son yazdığına bakıp güldüm ve telefonu kapatıp yüzümdeki gülümseme ile yataktan kalktım.

Telefonum tekrar çalınca güldüm ve açtım."Efendim Ömer'im??"

"İfindim İmirim' diye takdimi yapan
babam ile gülümsemem dondu.

"Baba?" dedim."Sen bu Ömerle şu aralar çok samimisin ha.Bir ilişkiniz mi var?" dediğinde yutkundum."Hayır baba yani var ya da yok ha hayır var ona evet diyorum-" babam sözümü kesti.

"Anladım ben." diyip güldü."Neyse akşam Ömer'inle birlikte Barlas'ın evine gelin." Utançla kafamı salladım ama onun görmeyeceğini hatırlayarak "Tamam baba." dedim.

"Görüşürüz." diyip telefonu kapatınca alt dudağımı ısırıp gülümsedim.

Benim Ömer'imdi değil mi..

Yok teyzenin Ömer'i.Hay Allah'ım ya..

Osman bir sus ya sevineyim biraz.

TAMAM!

Bağırma bana

Ay tamam bee

Ben Osman ile tartışırken kapı çalmıştı.Of Ömer gelecekti yaa.Hızla aynanın önünde saçlarımı ve kıyafetimi düzelttim.Üzerimde sadece Ömer'in beyaz gömleği vardı.Altımda ise boxer vardı ama gömlekten dolayı görünmüyordu.

Altımda ise boxer vardı ama gömlekten dolayı görünmüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Umut'un üzerindeki gömlek..

Yanlış anlamayın ha.Bu gömleği hava çok sıcaktı diye giydim.Zaten Ömerle hiç sevişmemiştik.

En yakın zamanda umarım..

Osman!

Osman'ı susturduktan sonra saçlarımı biraz daha düzelttim.

Tekrar kapı çalınca hızla kapıyı açıp aşağa indim.Derin bir nefes alıp verdim ve kapıyı açtım.

Ömer hızla evin içine girdi ve eşyaları bırakıp benim dudaklarıma atıldı.O beni öperken bende ona karşılık verdim.

Mahalle/GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin