Selammm, nasılsınız?
Ben iyiyim herhalde,
Uzun zamandır bu kitaba uğramıyordum ya.
Neyse keyifli okumalar
______________________________________
Yazar'dan
"Umut, Ömer?" dedi Yılmaz.Kendini sakinleştirmeye çalışıyordu.Sevişmiş olabilirler diye geçiriyordu aklına kendini sakinleştirmek adına ama bu düşüncesi onu daha da sinirlendirmişti.
"ULAN BU HAL NE?" derken sinirle ayağa kalkıp bağırmıştı.Umut irkildi ve bir adım geriye gitti.Ömer, Umut'u tutup göğüsüne doğru çekti.
Yılmaz, Umut'u korkutmamak adına kendini sakinleştirmeye çalışıyordu ama Ömer'in onu tutması yine sinirlenmesini sağlamıştı.
Yılmaz "BEN KARDEŞİM DERS ÇALIŞIYOR SANIYORUM O BURADA SEVİŞİYOR!" dedi."Abi.." dedi Umut.
"Ne abisi ne?Buraya sevişmeye mi geliyorsun sen ha?!" diye sinirle eklemeyi de unutmamıştı Yılmaz.O kadar sinirliydi ki ne dediğinin farkında bile değildi.
Umut ağlamamak için kendini zor tuttu ve başını yere eğip dudağını ısırdı.Bir yandan da aklına komik şeyler getirmeye çalışıyordu.
"Aga düzgün konuş." dedi Ömer en sonunda.Arkadaşının, kardeşi için sinirli olmasını anlıyordu ancak böyle konuşamazdı.
Yılmaz bir kaç kez derin nefesler aldı.Tam yine ağzını açacaktı ki Deniz onun koluna dokunup bir kaç kez okşadı."Sakin ol." dedi Deniz, Yılmaz'ın kulağına.Ancak bu Yılmaz'ı pekte sakinleştiremedi.
"Kardeşim ders çalışıp eline mesleğini alacak sanıyoruz o gelsin burada-" demişti ki Umut sinirle bağırdı."Yeter artık ya.Ömer benim sevgilim ve onunla istediğim her şeyi yaparım, bu seni ilgilendirmiyor abi.Anlıyorum beni korumak istiyorsun ama böyle yaparak beni hem üzüyor hem de sinirlendiriyorsun.Ayrıca SEVGİLİMLE sevişiyorum diye elime mesleğimi alamayacak mıyım ya?!Asıl ben sikeceğim şimdi!" dedi.
Yılmaz gözlerini sinirle yumdu.Ardından kardeşine ve en yakın arkadaşına göz gezdirip hızla dış kapıdan çıktı.Deniz, Yılmaz'ın arkasından gitmeden önce Umut'a "Abin şu an sadece biraz sinirli kanka.Sakinleşip seninle-yani sizinle konuşacak.Sende sakin ol." dedi hızlı hızlı ve seri bir şekilde dış kapıdan çıktı.
Umut sinirle elini anlına koydu ve derin bir nefes aldı.O an ki sinirle abisine onun ilgilendirmediğini söylemişti.Pişmandı ancak abisinin bu kadar tepki göstermesi sinirini bozmuştu.
Ömer sevgilisinin bu haline bir nefes alıp verdi ve kollarını ona doladı.Umut'un gözleri doldu dolacak olmasına rağmen bunu yapmadı ve o da sıkı sıkı Ömer'in beline sarıldı.
Ömer hiçbir şey demedi, Umutta onun bir şey dememesine mutlu oldu.Çünkü konuşmak istemiyordu.
.
"Sakin ol artık Yılmaz." dedi Deniz en sonunda.Yılmaz alt dudağını yaladı ve başını salladı."Ya bana ne dediğini duydun mu sen?" diye parladı Yılmaz.
"Farkındayım ama sende onu kıracak şeyler dedin, onlar sevgili yani anlıyorum kardeşini korumak istiyorsun yine de bu şekilde davranarak onu koruyamazsın, anladın mı?" dedi sakin bir şekilde, Deniz.
Yılmaz'ın aklına dedikleri gelince gözleri doldu."Ben ne dedim ona ya?" diye kendi kendine mırıldandı.Deniz onun kolundan tutup basamağa oturttu ve Yılmaz'ın kafasını boynuna gömdü.
Yılmaz anında kabul edip boynunda nefeslenmeye başladı.Gözyaşları usul usul akmaya başlayınca Deniz'in de gözleri doldu.
Sevdiği adam omzunda ağlıyordu ve bu canını acıtıyordu..
"Tamam, ağlama artık yavrum." dedi Ömer, Umut'un belini okşarken."Kendimi tutamıyorum ki." diye yanıt verdi Umut hıçkırıklarının arasında.
"Oy yerim seni." diye yanıt verdi Ömer ve Umut'un yanaklarını sıkı sıkı öptü, hemen sonra saçlarını okşamaya başladı.Umut mayışmaya başlayınca göğüsüne daha da kafasını koydu ve sürttü.
Ömer içinden kedi gibi derken sırıtıyordu."Hadi yavrum uyu sen, abin gelince uyandırırım seni." dedi.Umut bir kaç anlamsız mırıltı çıkardıktan sonra -ağladığı için yorulmuştu- uykuya daldı.
Bir saat sonra Ömer'in telefonu çalınca Ömer irkildi, koynundaki sevgilisini sarsmamaya dikkat ederek çekmecenin üzerindeki telefonu eline aldı ve bakmadan açtı."Alo." dedi fısıltıyla.
"Kardeşim, naber?" diye tanıdık bir ses duyunca gözleri açıldı.
"Lan, Ahmet." diye ağzından bir sevinç nidası çıktı.Ömer hemen sonra koynunda hâlâ mışıl mışıl uyuyan sevgilisine baktı.Kafasını dikkatlice eline alıp yastığa koydu ve sessizce yataktan kalkıp kapıdan çıktı.
"Kardeşim, ben bir kaç günlüğüne İzmir'e yani size geleceğim de haberin olsun dedim, çok özledim seni kardeşim benim." dedi Ahmet.
Ahmet ve Ömer çocukluktan beri arkadaşlardı, aynı mahallede büyümüşlerdi.Hatta aynı okul, aynı sınıfa bile gitmişlerdi.Ama liseden sonra Ahmet üniversiteyi okumak için İstanbul'a gitmişti.Ara sıra Ömerle konuşuyorlardı ancak uzun zamandır yüz yüze gelmemişlerdi.
Zaten Ömer'in biriyle dertleşmesine ihtiyacı vardı ve bu da canından çok güvendiği Ahmet olacaktı."İyi olur be kardeşim." dedi gülümseyerek Ömer.
"Noldu kardeşim, sesin bir kötü geldi?" deyince Ömer güldü ve "Her zamanki halim koçum, sen gel bir muhabbet ederiz." dedi.Ahmet "İyi hadi kardeşim, sonra konuşuruz." dedi.
"Görüşürüz koçum." diye veda ettikten sonra telefonu kapattı Ömer."Aşkım?" diye ince bir ses gelince arkasını döndü Ömer.Sevgilisi gözlerini kısmış, saçları dağınık bir şekilde kendisine bakıyordu.
Ömer bu tatlı görüntüyle hızla yanına gidip yanaklarını sıkı sıkı öptü ve "Oh be rahatladım." dedi.Umut yorgunca kıkırdadı ve o da sevgilisinin yanaklarını sıkı sıkı öptü."Oh rahatladım." diye taklidini yapınca gülüştüler.
"Kimle konuşuyordun sevgilim?" dedi Umut."Bir daha söyle." dedi Ömer derin bir nefes alıp verirken.
"Kimle konuşuyordun dedim." diye salağa yattı Umut.Ömer kaşları çatık bir şekilde ona bakınca kahkaha attı Umut ve kollarını ona dolayıp ayak uçlarında durarak onun dudaklarına yaklaştı."Sevgilim." dedi, fısıltı ile.
Ömer hırladı ve sevgilisinin belini kavrayıp kendine çekti."Benimle oynama gülüm." derken kendini zor tuttuğu belliydi.Umut'un hem poposu hem beli ağrıdığı için Ömer'in dudaklarına masum ve küçük bir öpücük kondurup uzaklaştı.
Hemen sonra kollarını açtı.Ömer güldükten sonra sevgilisini kucağına aldı ve "Sen çok yaramaz bir bebek oldun." dedi belini sıkı sıkı kavrarken."Hm hm." derken kafasını Ömer'in omzuna koydu Umut.
Birlikte yatak odasına doğru giderken Umut'un aklına sorduğu sorunun cevabının gelemediği geldi.Dudağını bükerek sonra soracağını aklının bir köşesinde kazıdı ve iyice yayıldı.
Baya kısa oldu biliyorum ama aklıma hiçbir şey gelmiyor.
Muhtemelen bir kaç bölüm sonra final yaparımm
Yazım yanlışlarım varsa affola🔥💝
Ee karneler nasıl??
Kötüyse üzmeyin kendinizi
#YusuftekinistifaSizleri çok seviyorum, kendinize iyi bakınn💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle/Gay
General FictionMahalle abisinden hoşlanan Umut ve onu sadece arkadaşının kardeşi olarak gören Ömer'in aşk hikayelerine birlikte tanıklık edelim. Homofobikler giremez! Cringe sahneler olabilir, ona göre okuyunuz Birinin yönelimine, benliğine karşı herhangi bir haka...