17

9.1K 442 73
                                    

Umut'tan

Fotoğraf çekme sesiyle uyandım.

Gözlerimi açtım ve yerimden kalkmak için doğruldum ama arkamdaki kollar buna engel oldu.

Baktığımda Ömer belime sıkıca sarılmış ve kafasını enseme koymuştu.

Yutkundum.Karşıda elindeki telefonla bize bakan Deniz'e çevirdim bakışlarımı.

"Deniz!" dedim kısık ve sinirli bir sesle."Ne yapıyorsun ya?"

"Fotoğrafınızı çekiyordum yavrum." dedi o da alayla.

*Temsili(Arkadaki Ömer, öndeki Umut ve Ömer'in onun beline sıkıca sarıldığını düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Temsili(Arkadaki Ömer, öndeki Umut ve Ömer'in onun beline sıkıca sarıldığını düşünün.not: yüzler aynı değil)*

"Çok güzel çıktınız." dedi Deniz.

Sinirim bizim fotoğrafımızı çekmesi değil.Beni uyandırmasıydı.Ne güzel uyuyorduk.Ömerle..evet Ömerle..

Dün onu odaya kadar koşturduktan sonra o koşarak lavoboya girmiş ve 10 dakika boyunca çıkmamıştı.Benim de sinirlerim biraz yatışınca ona trip atarak arkamı dönmüştüm.O da yanıma gelip uyumuştu ve şu an bu haldeydik.

Ah kalbim çok hızlı atıyordu.

Deniz'e kötü kötü baktığım sırada yan tarafımda bir ses duydum."Noluyor ya?" Ömer'in yeni uyandığı için boğuk çıkan sesini duyduğumda yutkundum.

Sesi çok güzeldi.

"Hiç.Çok uyudunuz, sizi kahvaltıya çağırmak için geldim." dedi Deniz.

"Tamam git sen aşkım." dedim.

Deniz başını salladı ve bana öpücük atıp gitti.

"Denizle sevgili değilsiniz demi?" dedi Ömer.Gözleri açık değildi."Değiliz." dedim.Gözlerini kısıkça açtı.

"O zaman ona aşkım deme." dedi.Gülümsedim.Şu an o kadar tatlı duruyordu ki yanaklarını sevesim gelmişti.

Bütün cesaretimi toplayarak bir elimi kaldırıp yanağına koydum.Ömer'den herhangi bir tepki gelmedi.Bundan cesaret aldım ve yanağını okşadım.

Gözleri şimdi tam açılmıştı."Ne yapıyorsun?" dedi."Rahatsız olduysan-" diye başlamıştım cümleye ancak Ömer'in "olmadım.Hoşuma gitti." demesi ile sözüm kesildi.

Söylediği şey ile kalbim depar atarken yanağındaki elim durmuş şaşkın şaşkın Ömer'e bakıyordum.

Bu halime sırıttı.Bir bacağımı tutup kendi bacağının üzerine koydu.

"Boşver kahvaltıyı, biz uyuyalım." dedi.Kafasını da yana koymuştu.

Kalbim çok hızlı atıyordu ve onun duymadığına da emin değildim.

Bundan cesaret alıp bir kolumu ona sardım.Böyle olunca da kafam onun kafasına yaklaşmış oldu.

Böyle olunca da kafam onun kafasına yaklaşmış oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*temsili(Nike çorap yok diye düşünün hxsjsks)

Gözlerini açıp gözlerime baktı."Bakma ya, utanıyorum." dedim ve kafamı boynuna koydum.

Bu halime tebessüm edip gözlerini tekrar kapattı.Bende kapattım.

Tam uyuyacağım sırada kapıya sertçe vuran biri ile irkildim.

Ömer'in içine sinirli bir nefes çektiğini de duymuştum.

"Uyanın artık." dedi.Abimdi.

Kalktım.Ömer de yatakta doğrulmuştu.

"Sen-" diye başlamıştı cümleye Ömer ama küfür edeceğini bildiğim için elimi onun ağzına koydum.

"Tamam abi geliyoruz." dediğimde "hızlı olun." demişti.Sonra da adım sesleri duydum.

Derin bir 'oh' çektim.Aklıma Ömer'in ağzını kapattığım gelmişti.Hızla elimi Ömer'in ağzından çektim."Unutmuşum özür dilerim." dedim.

Kaşlarını yukarı kaldırdı ve "Unuttun?" dedi alay eder gibi.

"Of Ömer ya dalga geçme." dediğimde "Of Ömer ya diyişini yerler." dedi.

Söylediği şeyle beraber yüzümün yandığını hissederken sinirlerim de bozulmuştu.

Kahkaha attığımda o da gülmüştü.

En sonunda ayaklandık.Ömer lavoboya gitti.Bir kaç dakika sonra çıktığında ben de içeri girdim ve elimi yüzümü yıkayıp çıktım.

Ömer yataktan kalktı ve "Hadi aşağa inelim." dedi.Başımı sallayıp beraber indik.

Mutfağa girdiğimizde masada gördüğüm kahvaltı ile kaşlarım kalkmıştı."Ooo abi, sen yemek yapar mıydın ya?" dedim alayla.

Abim gülümsedi ve "Niye öyle dedin kardeşim ya ben hep yardım ederim yemeklere." dedi kaş göz yaparken.

Ağzımdan bir "hee" çıktı.Deniz olduğu için onu övmemi istiyordu.Ama rüyanda görürsün abicim.

"Yoo ne zaman yardım ettin? Ben hiç hatırlamıyorum." dedim.

Abim "o beynini," diyip kafamı hafifçe vurdu."Çalıştır canım kardeşim." dedi.

Kafamı ovdum."Of ya tamam yardım ediyor." dedim.

Hepsi benim bu tavırlı sesimi gülerken onlara kötü kötü bakıp masaya oturdum.

Deniz yanıma, Ömer ve abim de karşımıza oturdu.

Deniz telefonunu eline alıp Instagrama girdi.

Storye kısmına girdiğinde kafamı telefonuna biraz yaklaştırdım.

Ama Deniz'in dün attığı st yoktu.İkimizin de kaşları belirsizlikle çatılmıştı.

Abim "neye bakıyorsunuz?" derken gülmüştü.Bakışlarımı ona çevirip gözlerimi kısarak baktım.

"Bu işin içinde sen olabilir misin acaba abicim?" dediğimde abim bilmem derecesinde dudak büzdü.

Deniz sinirli sinirle abime baktı.Benim de ondan aşağı kalır yanım yoktu.Abim "Öyle bakmayın ya." dedi hafif korkmuş bir sesle.

Ömer "Neyse kapatın konuyu.Hem bence iyi çıkmamışsınız.O şortlar filan o ne öyle." dedi.Son cümleyi yüzünü buruşturarak söylemişti.

Bir süre sonra başka bir konu açılmıştı bile.

Selammm, nasılsınız!

Ben iyiyim.

Yazım yanlışlarım varsa affola 🔥🔥

Şimdi ben momentlere bayılan biriyim ve fark etmeden hızlı mı ilerlediysem söyleyin.

Sizce hızlı mı ilerliyorum? Eğer öyleyse söyleyin ona göre yavaşlayayım.

Hepinizi çok seviyorum, takipte kalın 💓

Hoşçakalın, bay bay😍

Mahalle/GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin